Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Germanwings ενισχύει τη διανομή μέσω ταξιδιωτικών γραφείων με λύση της Amadeus
Υπηρεσίες e-ticketing και διασύνδεση με τη Lufthansa

Η Germanwings ενισχύει τη διανομή μέσω ταξιδιωτικών γραφείων με λύση της Amadeus

Η Amadeus και η Germanwings, μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, ανακοίνωσαν την παρουσίαση μιας νέας λύσης διανομής που θα επιτρέψει στην εταιρεία να προσφέρει στα […]

Η Amadeus και η Germanwings, μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, ανακοίνωσαν την παρουσίαση μιας νέας λύσης διανομής που<...> θα επιτρέψει στην εταιρεία να προσφέρει στα ταξιδιωτικά γραφεία περισσότερο ευέλικτες ταξιδιωτικές επιλογές, καθώς επίσης και ολοκληρωμένες υπηρεσίες έκδοσης εισιτηρίων, πλήρως ενοποιημένες με τα συστήματα mid και back office της εταιρείας.

Η λύση της Amadeus δίνει επίσης τη δυνατότητα στην εταιρεία να εκδίδει εισιτήρια της Lufthansa και να ξεκινήσει την διασύνδεση με την αεροπορική εταιρεία. Μέσα από αυτή τη συνεργασία με την Lufthansa, η Germanwings θα αποφύγει τις σύνθετες διαδικασίες τιμολόγησης, τα πολλαπλά συμβόλαια BSP* της ΙΑΤΑ και τις υπηρεσίες που απαιτούνται συνήθως για την διανομή εισιτηρίων.

Η Amadeus μπορεί να προσφέρει αυτή τη λύση χάρη στην τεχνολογική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρείες για διαχείριση θεμάτων τιμολόγησης, διαθεσιμότητας και PNR. Η Amadeus παρέχει ένα επίπεδο διανομής που επεξεργάζεται όλες τις κρατήσεις της Germanwings που πραγματοποιούνται από τα ταξιδιωτικά γραφεία και συνδέονται με τον server έκδοσης εισιτηρίων της Lufthansa. Αυτό το τεχνολογικό μοντέλο έχει επιτευχθεί χάρη στην πρόσφατη συμφωνία της Germanwings με την Lufthansa η οποία θα λειτουργήσει σαν πωλητής και εκδότης εισιτηρίων για την εταιρεία χαμηλού κόστους.

Από το τέλος Ιανουαρίου, τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορουν πλεόν να κλείνουν συνδυαστικές πτήσεις και των δύο εταιρειών. Για παράδειγμα, μπορούν να προκρατούν ένα σκέλος του ταξιδιού με την Germanwings και το σκέλος της επιστροφής με πτήση της Lufthansa και να εκδίδουν ένα μοναδικό εισιτήριο. Η συγκεκριμένη λύση της Amadeus θα δώσει στα ταξιδιωτικά γραφεία την δυνατότητα να πραγματοποιούν αλλαγές στο ταξίδι ακόμη και μετά την πώληση, για ολες τις πτήσεις της Germanwings.

“Προσδοκούμε ότι με την βελτίωση του περιεχομένου μας και την προσαρμογή μας στον τρόπο λειτουργίας των ταξιδιωτικών γραφείων θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τις πωλήσεις μας σε αυτό το κανάλι”, σχολίασε ο κ. Ognjen Zeric, αντιπρόεδρος του Τμήματος E-Commerce & Πωλήσεων της Germanwings. “Θέλουμε επίσης να στοχεύσουμε τους business ταξιδιώτες με μια περισσότερο ολοκληρωμένη στρατηγική εξυπηρέτησης μετά την πώληση που θα προσαρμοστεί ακόμη περισσότερο στις ανάγκες τους”.

Επιπλέον των δημοσιευμένων ναύλων, οι πελάτες των ταξιδιωτικών γραφείων είναι σε θέση να αγοράζουν ευέλικτους ναύλους της Germanwings με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και περιλαμβάνουν αλλαγές δωρεάν, καθώς επίσης και διαπραγματεύσιμους ναύλους με εταιρείες. Όλοι οι ναύλοι που διανέμονται μέσα από το σύστημα της Amadeus περιλαμβάνουν δωρεάν σνάκ και αναψυκτικό κατά τη διάρκεια της πτήσης, όπως επίσης και 20 κιλά επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών με απεριόριστο αριθμό μεμονωμένων αποσκευών.

Η διαδικασία κράτησης και έκδοσης εισιτηρίων συνδέεται απρόσκοπτα με την ροή εργασιών των ταξιδιωτικών γραφείων και τα συστήματα mid και back office. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τα ταξιδιωτικά γραφεία. Για παράδειγμα, η μεταφορά δεδομένων σε αναφορές τιμολόγησης και λογαριασμούς πιστωτικών καρτών ή ο υπολογισμός των χρεώσεων εξυπηρέτησης, μεταξύ άλλων διοικητικών εργασιών, έχει αυτοματοποιηθεί.

Ο κ. David Doctor, διευθυντής του Τμήματος Διανομής Αεροπορικών Εταιρειών και Ταξιδιωτικών Γραφείων σχολίασε σχετικά: “Όταν οι εταιρείες χαμηλού κόστους μετακινούνται σε μια λύση έκδοσης εισιτηρίων παρατηρείται μια πολύ σημαντική αύξηση στις κρατήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων. Ωστόσο, η προστιθέμενη πολυπλοκότητα που σχετίζεται με το μοντέλο έκδοσης είναι ασύμβατο με πολλά επιχειρηματικά μοντέλα αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Για την Germanwings εκμεταλλευτήκαμε την αρχιτεκτονική της τεχνολογικής μας πλατφόρμας που χρησιμοποιούν τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι αεροπορικές εταιρείες για να προσφέρουμε όλα τα οφέλη της διανομής χωρίς την πολυπλοκότητα που ενέχει. Η αρχιτεκτονική μας είναι μοναδική στη βιομηχανία και χάρη στην ευελιξία που προσφέρουν τα ανοιχτά τεχνολογικά συστήματα μπορούμε και εμείς με τη σειρά μας να προσφέρουμε λύσεις όπως αυτή που προτείναμε για την Germanwings”.

Λιγότερο από 12 μήνες αφότου η Vueling υιοθέτησε το μοντέλο πλήρους έκδοσης εισιτηρίων της Amadeus, οι κρατήσεις της εταιρείας από ταξιδιωτικά γραφεία αντιστοιχούν σε περισσότερο από 18% της συνολικής απόδοσής της.

Πάνω από 60 αεροπορικές χαμηλού κόστους διατίθενται πλέον στο σύστημα της Amadeus, μεταξύ των οποίων οι AirAsia, easyJet και Transavia, ενώ οι κρατήσεις αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το σύστημα της Amadeus κατά τους πρώτους μήνες του 2010 αύξηθηκαν κατά 35% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2009.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024