Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΞενοδόχος πετυχαίνει δικαστική νίκη-ορόσημο εις βάρος της TripAdvisor
Ξενοδοχεία

Ξενοδόχος πετυχαίνει δικαστική νίκη-ορόσημο εις βάρος της TripAdvisor

Δεδικασμένο δημιουργεί Σκωτσέζος ξενοδόχος, ο οποίος ξεκίνησε δικαστικό αγώνα εναντίον της TripAdvisor, για 'ψευδείς και κακόβουλες' κριτικές που αφορούν στον ξενώνα του. Ο ξενοδόχος ισχυρίζεται ότι τα αρνητικά σχόλια που δημοσιεύτηκαν του κόστισαν κρατήσεις ύψους περίπου 2.000 λιρών.

Ο 64χρονος Σκωτσέζος ιδιοκτήτης ξενώνα Bed&Breakfast, Richard Gollin στα νησιά Outer Hebrides της Σκωτίας, πέτυχε νομική νίκη-ορόσημο κατά της ιστοσελίδας TripAdvisor. Ο ξενοδόχος κινήθηκε δικαστικά εναντίον της TripAdvisor στο Stornoway Sheriff Court, υποστηρίζοντας ότι η σελίδα φιλοξενούσε “ψευδείς και κακόβουλες” κριτικές του ξενώνα του στο Lewis, κριτικές που η ιστοσελίδα αρνήθηκε να αποσύρει, αφότου είχαν  αναρτηθεί από τους χρήστες της, αναφέρει η εφημερίδα “Daily Mail“. Ο ξενοδόχος ισχυρίζεται ότι τα αρνητικά σχόλια που δημοσιεύτηκαν του κόστισαν κρατήσεις ύψους περίπου 2.000 λιρών.

Έως τώρα, η αμερικανική TripAdvisor αρνούταν ότι υπόκειται στη βρετανική νομοθεσία και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να μηνυθεί. Η εταιρεία είχε προηγουμένως αμφισβητήσει τη δικαιοδοσία του δικαστηρίου της Σκωτίας, ισχυριζόμενη ότι δεν υπόκειται στο νομικό σύστημα της Σκωτίας, διότι έχει έδρα της τη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ

Αλλά ο δικηγόρος του κ. Gollin, Duncan Burd, κέρδισε παραχώρηση από την TripAdvisor, η οποία συμφώνησε ότι μπορεί να μηνυθεί στη Σκωτία. Ωστόσο, η TripAdvisor κέρδισε αίτημα για εκδίκαση της αγωγής σε ανώτερο δικαστήριο, κάτι που θα βάλει τον Σκωτσέζο ξενοδόχο σε απεριόριστα έξοδα. Ο κ. Gollin έχει ασκήσει έφεση, η οποία αναμένεται να εκδικαστεί στο Stornoway σε δύο μήνες.

Εάν η υπόθεση προχωρήσει, θεωρείται ότι θα περιπλεχθεί στις νομικές ερμηνείες των όρων της σελίδας της TripAdvisor και βάσει του Νόμου Unfair Contract Terms Act του 1977.

Εκπρόσωπος της TripAdvisor δήλωσε: “Κατανοούμε τη σημασία που έχουν τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται στο TripAdvisor για τους ξενοδόχους και τις επιχειρήσεις που περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα. Αποτελεί πρώτη μας προτεραιότητα να διασφαλίζουμε ότι το περιεχομένο που διαθέτουμε είναι αυθεντικό και αφιερώνουμε σημαντικό χρόνο και πόρους για το σκοπό αυτό, συμπεριλαμβανομένης χρήσης πάνω από 25 εξελιγμένων ‘φίλτρων’, μιας ομάδας ντετέκτιβ και της κοινότητάς μας με πάνω από 56 εκατ. χρήστες, οι οποίοι μας βοηθούν να ελέγχουμε τις κριτικές. Εάν ένας ιδιοκτήτης αισθάνεται ότι έχει υποστεί άδικη κριτική, ζητούμε να επικοινωνήσει μαζί μας άμεσα. Εκτιμούμε τις ιδέες τους, καθώς και εκείνες των ταξιδιωτών και στις δύο πλευρές δίνεται ισόνομη δυνατότητα να εκφραστούν στην ‘κοινότητα’ του TripAdvisor”.

Στη φωτογραφία, ο επίμαχος ξενώνας στα νησιά Outer Hebrides της Σκωτίας.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024