Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδριαΔέκα οι υποψήφιοι για το marketing plan του συνεδριακού τουρισμού

Δέκα οι υποψήφιοι για το marketing plan του συνεδριακού τουρισμού

Δέκα συμμετοχές εκδηλώθηκαν στο διαγωνισμό του ΕΟΤ για την εκπόνηση μελέτης – σχεδίου δράσης marketing plan 2002-2006 για τον συνεδριακό και εκθεσιακό τουρισμό. Πρόκειται για τις εταιρίες: Tec Συμβουλευτική ΕΠΕ, […]

Δέκα συμμετοχές εκδηλώθηκαν στο διαγωνισμό του ΕΟΤ για την εκπόνηση μελέτης – σχεδίου δράσης marketing plan 2002-2006 για τον<...> συνεδριακό και εκθεσιακό τουρισμό.

Πρόκειται για τις εταιρίες:

  • Tec Συμβουλευτική ΕΠΕ,
  • Grand Thornton,
  • Synergon SA,
  • JBR Hellas Ltd,
  • Trek Consulting AE,
  • Interbrand Associate,
  • Μαρτάκης Τουριστικοί Σύμβουλοι ΕΠΕ,
  • Market Analysis Ltd,
  • I Force, καθώς και
  • το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Στόχος του ΕΟΤ, μέσω της μελέτης που θα εκπονηθεί από το ανάδοχο του διαγωνισμού, είναι να καταρτισθεί σχέδιο δράσης που θα περιλαμβάνει κατάστρωση επιχειρησιακού σχεδιασμού marketing, βασισμένου σε όλα τα υφιστάμενα στοιχεία (στατιστικά στοιχεία ΕΣΥΕ, πορίσματα ερευνών και μελετών ΕΟΤ κα φορέων κλτ) με σκοπό να διεισδύσει στις αγορές συνεδριακού και εκθεσιακού τουρισμού, να διατυπώσει μεσοπρόθεσμη διαφημιστική πλατφόρμα, να επιλέξει στρατηγικές αγοράς ανάλογες με τους στόχους που επιδιώκονται ανά είδος συνεδριακού και εκθεσιακού τουρισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024