Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΙσχυρή ανάπτυξη για τον Όμιλο Amadeus το 2010
Οι συνολικές χρεώσιμες ταξιδιωτικές συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 25,6%

Ισχυρή ανάπτυξη για τον Όμιλο Amadeus το 2010

Η Amadeus IT Holding S.A., μητρική εταιρεία του Ομίλου Amadeus, του κορυφαίου τεχνολογικού συνεργάτη της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το 2010. Η […]

Η Amadeus IT Holding S.A., μητρική εταιρεία του Ομίλου Amadeus, του κορυφαίου τεχνολογικού συνεργάτη της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε<...> τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το 2010. Η αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών για το έτος έφτασε το 24,3% στα 427,4 εκατ. ευρώ και υποστηρίχθηκε από αύξηση των εσόδων κατά 10,6% στα 2,683,3 δισ. ευρώ και βελτίωση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων που έφτασε το 14,2% στα 1,014,9 δισ. ευρώ.

Οι ενοποιημένες υποχρεώσεις μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 έφτασαν τα 2.571,3 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 2,5 των κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων των τελευταίων δώδεκα μηνών, παρουσιάζοντας μείωση κατά 717,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2009.

Οι συνολικές επεξεργασμένες ταξιδιωτικές συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 25,6% και έφτασαν τα 849,9 εκατ. ευρώ από 676,6 εκατ. ευρώ πριν.

Το 2011, η Amadeus θα καταβάλλει συνολικά μέρισμα 134,3 εκατ. ευρώ που αντιπροσωπεύει μερίδιο 35% των κερδών του έτους, αποκλείοντας έκτακτα στοιχεία σχετιζόμενα με την Πρόταση Δημόσιας Αγοράς.

Τόσο ο τομέας Διανομής, όσο και ο τομέας Τεχνολογίας συνέβαλλαν σημαντικά στην ενίσχυση των μεγεθών της εταιρείας το 2010. Τα έσοδα στον τομέα Διανομής αυξήθηκαν κατά 8,5%, στο 1,836,3 από 1,992,3 δισ. ευρώ. Οι συνολικές κρατήσεις για το διάστημα αυξήθηκαν κατά 6,9%, στα 441,6 εκατ. ευρώ από τα 413,2 εκατ. ευρώ. Η Amadeus διατήρησε επίσης την παγκόσμια ηγετική της θέση στην αγορά, κατέχοντας το 36,7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων μέσω ταξιδιωτικών γραφείων και για το 2010.

Ο τομέας Τεχνολογικών Λύσεων από την άλλη συνέχισε το ρεκόρ ανάπτυξης και αύξησε τα έσοδα σε ποσοστό 17,7%, στα 601,4 εκατ. ευρώ από τα 511,1 εκατ. ευρώ. Ο Αριθμός Επιβατών (PBs) αυξήθηκε κατά 56,8% κατά την ίδια περίοδο, φτάνοντας τους 372,3 εκατ. επιβάτες από τα 237,3 εκατ. επιβάτες, καθώς οι μεταβάσεις αεροπορικών εταιρειών στην πλατφόρμα Altea έφτασαν τις 94. Στις 31 Δεκεμβρίου 201, ο συνολικός αριθμός αεροπορικών εταιρειών που έχουν υιοθετήσει την Altea ήταν 109, από τα 90 που ήταν τον Δεκέμβριο του 2009.

Κατά το δ΄ τρίμηνο του 2010 και σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2009, η Amadeus σημείωσε αύξηση στα συνολικά έσοδα της τάξεως του 6,0% στα 629,7 εκατ. ευρώ από τα 593,8 εκατ. ευρώ, αύξηση 2,1% στα καθαρά προσαρμοσμένα της κέρδη, φτάνοντας τα 72,8 εκατ. ευρώ από τα 71,3 εκατ. ευρώ, καθώς επίσης και αύξηση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά 4,2%, στα 198,2 εκατ. ευρώ από 190,2 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Luis Maroto, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amadeus δήλωσε: “Η εταιρεία μας κατέγραψε σημαντική ανάπτυξη το 2010.Τα συνολικά μας έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,6% στα 2.683,3 εκατ. ευρώ, με παράλληλη αύξηση των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά 14,2% στα 1.014,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα προσαρμοσμένα μας κέρδη αυξήθηκαν κατά 24,3% σε συνολικά 427,4 εκατ. ευρώ. Για ακόμη μια φορά το επιχειρηματικό μας μοντέλο αποδεικνύεται ευέλικτο και προσοδοφόρο, δίνοντάς μας την δυνατότητα να επωφελούμαστε από την σημαντική βελτίωση στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία. Το 2011, σκοπεύουμε να ενισχύσουμε την ηγετική μας θέση στους τομείς της Διανομής και της Τεχνολογίας και πραγματικά αναμένουμε το 2011 με αυτοπεποίθηση και σιγουριά”

Κύρια σημεία δ` τριμήνου 2010
Τομέας Διανομής

Αεροπορικές εταιρείες
Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 η Alitalia και η Amadeus υπέγραψαν συμφωνία πλήρους περιεχομένου που θα παρέχει πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο ναύλων, δρομολογίων και inventory για όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία της Amadeus παγκοσμίως ως το τέλος του 2013. Η Amadeus υπέγραψε συμφωνίες περιεχομένου με ακόμη 9 αεροπορικές εταιρείες κατά το τρίμηνο. Οι κρατήσεις αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους μέσα από το σύστημα της Amadeus αυξήθηκαν κατά 29% στο τελευταίο τρίμηνο του 2010 σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2009, ενώ τα οικονομικά στοιχεία αυξήθηκαν κατά 34%. Το Νοέμβριο, η Amadeus έγινε η πρώτη εταιρεία που έλαβε επίσημη έγκριση από την IATA για το Electronic Miscellaneous Document (EMD), σε συμφωνία πάντα με την προθεσμία της IATΑ για εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2013. Έπειτα ακολούθησε η ενσωμάτωση της υπηρεσίας στη Finnair τον Ιούνιο. Το EMD βοηθά τις αεροπορικές εταιρείες να διανέμουν μια ευρεία σειρά προϊόντων, που περιλαμβάνουν βοηθητικές υπηρεσίες όπως η διαχείριση επιπλέον αποσκευών και γεύματα εν πτήσει, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της βιομηχανίας. Το πρότυπο EMD παρέχει επίσης μια μοναδική μέθοδο έκδοσης, διαχείρισης και πώλησης όλων των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιρειών, πλήρως ενταγμένη στο σύστημά τους.

Aλλοι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών
Μετά την μετάβαση στο Altea e-Commerce τον Οκτώβριο του 2010, η SAS Scandinavian Airlines ξεκίνησε την παροχή περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα κρατήσεων ταξιδιωτικής ασφάλειας μέσω της ιστοσελίδας που διαθέτει. Αυτή η υπηρεσία λειτουργεί μέσω του Amadeus e-Retail engine, μιας λύσης online κρατήσεων που παρέχει μια εκτεταμένη γκάμα περιεχομένου και επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας να κάνουν κράτηση ασφάλειας παράλληλα με την πτήση τους.

Ταξιδιωτικά Γραφεία
Για επιχειρήσεις και εταιρείες διαχείρισης ταξιδίων, η Amadeus παρουσίασε δύο νέες ανανεωμένες εκδόσεις του Amadeus e-Travel Management (AeTM), μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης ταξιδίων που καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων μέσω ενός μοναδικού σημείου. Αυτό περιλάμβανε ένα νέο κομμάτι για τα ξενοδοχεία (με ενσωματωμένη υπηρεσία χαρτογράφησης, σε συνεργασία με τη Microsoft) και ένα νέο χώρο εργασίας ειδικά φτιαγμένο για να διευκολύνει τη ζωή των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Πάνω από 4.500 επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τη λύση παγκοσμίως. Τον Οκτώβριο, η Amadeus και η Concur, μια κορυφαία εταιρεία παροχής on-demand ταξιδιωτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών διαχείρισης εξόδων, ανακοίνωσαν το λανσάρισμα μιας νέας, λύσης για επιχειρήσεις, το συνδυασμό του συστήματος Amadeus e-Travel Management και της λύσης διαχείρισης εξόδων της Concur. Η ενοποιημένη λύση διατέθηκε άμεσα από τους μεταπωλητές και συνεργάτες των Amadeus και Concur. Ακόμη ένα αξιοσημείωτο γεγονός ήταν η αύξηση, κατά 44%, στον όγκο των PNR που επεξεργάστηκε το σύστημα Amadeus e-Travel Management μέσω συμφωνιών με μεταπωλητές και τρίτους για την πώληση των λύσεων της Amadeus στους πελάτες τους. Το 2010 ο όγκος των PNR που προέκυψαν από απευθείας συμφωνίες με επιχειρήσεις αυξήθηκε κατά 40%.

Λύσεις τεχνολογίας
Ο τομέας τεχνολογίας αεροπορικών εταιρειών συνέχισε την ανάπτυξή του με την υπογραφή συμβολαίων Altea με 10 νέες αεροπορικές εταιρείες, που αντιπροσωπεύουν περίπου 11 εκατ. επιβάτες ετησίως, αυξάνοντας έτσι σε 109 τον αριθμό των αεροπορικών εταιρειών που έχουν επιλέξει την πλατφόρμα Altea. Από τους νέους πελάτες οι Air Calin, Middle East Airlines, Toumai Air Tchad και Safi Airways επέλεξαν το σύστημα Altea Inventory, το οποίο παρέχει υπηρεσίες ελέγχου του inventory, διαχείρισης προγράμματος και διαχείρισης θέσεων. Συμβόλαια για συστήματα Altea Inventory και Departure Control System υπεγράφησαν επίσης με τις παρακάτω εταιρείες: Binter Canarias, Openskies, TACA (AV/TA) και Aviateca, LACSA και TACA Perú (συνεργαζόμενες με την TACA εταιρείες). Το Amadeus Departure Control System παρέχει υπηρεσίες check-in, έκδοσης κάρτας επιβίβασης, διαχείριση αποσκευών και σύστημα εξισορρόπησης βάρους αεροσκάφους. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου η Amadeus πραγματοποίησε επίσης επιτυχημένη μετάβαση για 12 αεροπορικές εταιρείες στο σύστημα Altea Inventory. Επιπλεόν οι Openskies, South African Airways και TAP, οι οποίες χρησιμοποιούν ήδη τις ενότητες Κρατήσεων και Inventory της πλατφόρμας Altea, ολοκλήρωσαν τις μεταβάσεις τους στην ενότητα Departure Control, ενώ η South African Airways, υιοθέτησε με τη σειρά της το προϊόν διαχείρισης πελατών.

Στο τομέα του e-Commerce η εταιρεία ενσωμάτωσε τη SAS Scandinavian Airlines στην πλατφόρμα e-Commerce της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2010. Η Cathay Pacific ενίσχυσε τις υπηρεσίες e-Commerce για να δώσει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να πραγματοποιούν μόνοι τους αλλαγές στο δρομολόγιό τους.

Στην αρχή του δ΄ τριμήνου η Amadeus ανακοίνωσε την παρουσίαση του Active Valuation, μιας νέας λύσης που επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσα από πολλαπλά κανάλια με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων που προσαρμόζουν δυναμικά την απόδοση ενός αεροπορικού προϊόντος σύμφωνα με το πλαίσιο κάτω από το οποίο πραγματοποιείται μια κράτηση. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως οι Lufthansa, Air Baltic, Singapore Airlines, TAM και Etihad έχουν ήδη συνάψει συμφωνίες υιοθέτησης της λύσης.

Στον τομέα της τεχνολογίας ξενοδοχείων η Amadeus παρουσιάσε το Amadeus Hotel Platform, μια λύση που διατίθεται ως Λογισμικό Μοντέλου Εξυπηρέτησης (SaaS) και συνδυάζει συστήματα κεντρικών κρατήσεων, διαχείρισης ακινήτων και παγκόσμιας διανομής σε μια πλήρως ενοποιημένη πλατφόρμα. Προσφέροντας μοναδική, σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση για όλες τις διαδικασίες της επιχείρησης, το Amadeus Hotel Platform επιτρέπει στους ξενοδόχους να παρέχουν πρωτοποριακές και νέες υπηρεσίες, να παράγουν επιπλέον έσοδα και να αντιδρούν γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς, καθώς παρουσιάζονται νέες τάσεις, συμπεριφορές και διαφορετικές απαιτήσεις. Το Amadeus Hotel Platform αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου στους τομείς της τεχνολογίας ξενοδοχείων και της διανομής, το οποίο θα δώσει την ευκαιρία στα ξενοδοχεία να εξελιχθούν και να προσαρμοστούν στις συνεχείς αλλαγές του κλάδου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024