Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΣυνθήκες καρμανιόλας σε Προαστιακό και ΟΣΕ καταγγέλουν Ξηροτύρη και Δραγασάκης
Ερώτηση βουλευτών ΣΥΝ προς Λιάπη

Συνθήκες καρμανιόλας σε Προαστιακό και ΟΣΕ καταγγέλουν Ξηροτύρη και Δραγασάκης

Ερώτηση προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη, εγείροντας το ζήτημα της ομαλής ένταξης των μέσων σταθερής τροχιάς στον αστικό ιστό και καταγγέλοντας την ανυπαρξία σχεδιασμού για την […]

Ερώτηση προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη, εγείροντας το ζήτημα της ομαλής ένταξης των μέσων σταθερής τροχιάς στον αστικό ιστό και καταγγέλοντας την ανυπαρξία σχεδιασμού για την ασφαλή κίνηση<...>των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα, κατέθεσαν στη Βουλή χτες, με αφορμή τα δύο ατυχήματα του Προαστιακού, οι βουλευτές του ΣΥΝ, κα Ασημίνα Ξηροτύρη – Αικατερινάρη και κ. Γιάννης Δραγασάκης. Υπενθυμίζεται πως στις 11 Ιουλίου τραυματίστηκε σοβαρά 19χρονη κοπέλα που επιχειρούσε να περάσει τις γραμμές του ΟΣΕ από την ανύπαρκτη διάβαση πάνω από τη στάση “Κεραμεικός” του Μετρό και την επομένη, στις 12 του μηνός, συγκρούστηκαν μετωπικά δύο αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ και του Προαστιακού, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν σοβαρά 53 επιβάτες.

Τα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ παραπέμπουν σε άλλες δεκαετίες, οι συνεννοήσεις πραγματοποιούνται μέσω ραδιοτηλεφώνων ή ακόμη και κινητών τηλεφώνων. Επιπλέον το τμήμα του δικτύου που συνέβη το ατύχημα δε διαθέτει φωτοσήμανση ούτε σύστημα τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, όπως άλλωστε συμβαίνει με το μεγαλύτερο τμήμα του δικτύου. Ακόμη, σύμφωνα με καταγγελίες των εργαζομένων στον ΟΣΕ, λόγω της σοβαρής έλλειψης προσωπικού σε ειδικότητες που σχετίζονται με την κυκλοφορία, το υπάρχον προσωπικό απασχολείται σε εξαντλητικές συνθήκες πάνω από 10 ώρες την ημέρα, πολλές φορές για 30 συνεχόμενες ημέρες” ανέφεραν οι βουλευτές.

Όπως καταγγέλλουν φορείς και κάτοικοι της περιοχής, η πολιτεία δεν έχει λάβει κανένα μέτρο για την ασφαλή κίνηση των πεζών, παρά το ότι οι σύλλογοι των κατοίκων του Κεραμεικού είχαν από καιρό επιδώσει συγκεκριμένα στοιχεία στους αρμόδιους για την επικινδυνότητα της διάβασης στην οποία συνέβη το ατύχημα με την κοπέλα. “Αν λάβουμε μάλιστα υπόψη ότι ο προαστιακός φτάνει πλέον μέχρι τον Πειραιά καθώς και ότι λειτουργεί ο σταθμός του μετρό “Κεραμεικός”, γεγονός που έχει επιφέρει αύξηση των διερχόμενων πολιτών από τις γραμμές του ΟΣΕ, θα έπρεπε” σημειώνουν “να είχαν ήδη ληφθεί μέτρα που να καθιστούν το δίκτυο ασφαλές για τους πολίτες”.

Τα ερωτήματα που έθεσαν στον κ. Λιάπη συνοψίζονται ακολούθως:

  1. Προτίθεται να μεριμνήσει ώστε να δημιουργηθούν τώρα ασφαλείς διαβάσεις στα σημεία διέλευσης των πεζών;

  2. Τι μέτρα προτίθεται να λάβει ώστε άμεσα να εκπονηθεί νέα, άρτια τεχνικά και οικονομικά μελέτη με σαφές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής;

  3. Πώς έχει δρομολογηθεί η μελέτη και η εφαρμογή της υπογειοποίησης του προαστιακού ώστε το έργο να εναρμονίζεται με την απόφαση του ΣτΕ.
  4. Πρόκειται, μετά μάλιστα και την καταστροφή της Πάρνηθας, ο υπερκείμενος χώρος να αποδοθεί ως χώρος πρασίνου και αναψυχής στις υποβαθμισμένες περιοχές και όχι να «αξιοποιηθεί» για την ανέγερση κτιρίων εμβαδού 90.000 τμ, όπως αναφέρεται στα σχέδια που ο ΟΣΕ και ο δήμος Αθηναίων έχουν δημοσιοποιήσει.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024
21/02/2024