Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔεν λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός ακόμα και στο ολυμπιακό έτος

Δεν λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός ακόμα και στο ολυμπιακό έτος

Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τις ημέρες αυτές, είναι πως ο Κρατικός μηχανισμός της χώρας δεν λειτούργησε, τονίζει σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού

Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τις ημέρες αυτές, είναι πως ο Κρατικός μηχανισμός της χώρας δεν λειτούργησε, τονίζει σε<...> ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού, ΠΟΕΤ, και προσθέτει ότι το χειρότερο όλων είναι ότι σε ένα Ολυμπιακό έτος και σε μια τουριστική χρονιά που μόλις αρχίζει, παρατηρούνται όλα αυτά τα προβλήματα που τις τελευταίες ημέρες βιώσαμε, χωρίς ίχνος υπερβολής και βεβαίως χωρίς διάθεση αντιπολιτευτική γιατί εμείς δεν είμαστε πολιτικοί αλλά επιχειρηματίες και υπηρετούμε τον τουρισμό της χώρας μας.

“Είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικά όλα αυτά που ζήσαμε με μια χιονόπτωση έστω και μεγάλη σε όγκο να σταματούν τα πάντα, να νεκρώνει η χώρα. Το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου ή ένα από τα καλύτερα το “Ελ. Βενιζέλος” (έτσι τουλάχιστον μας έλεγαν) παρέμεινε κλειστό από τις βραδινές ώρες της Πέμπτης και ολόκληρη την Παρασκευή έως ώρα 14.00, με το χιόνι να φτάνει τους 40 πόντους. Η επικοινωνία με το αεροδρόμιο ήταν αδύνατη και όταν κατορθώσαμε να επικοινωνήσουμε, οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου μας παρέπεμψαν στις αεροπορικές εταιρίες για απαντήσεις που έπρεπε αυτοί να μας δώσουν. Οι ίδιοι δεν γνώριζαν εάν θα πραγματοποιούντο οι πτήσεις ή εάν υπάρχει καθυστέρηση ή ακύρωση ή αλλαγή ώρας με λίγα λόγια επικρατούσε χάος στην επικοινωνία με το αεροδρόμιο.”

Δεν υπήρχε πρόσβαση στο αεροδρόμιο με τα λεωφορεία, ενώ λειτούργησαν για λίγες μόνο ώρες με αλυσίδες το πρωί, όπου στην συνέχεια οι αλυσίδες έσπασαν και διεκόπη η συγκοινωνία. Επανήλθαν δε στην κυκλοφορία όταν έλιωσαν τα χιόνια. Δεν θα αναφερθούμε βέβαια στο οδικό δίκτυο της χώρας, όπου και εκεί η κατάσταση ήταν απογοητευτική, διότι το θέμα αυτό το κάλυψαν με έκτακτες εκπομπές τα κανάλια αλλά αναφερόμαστε στα προβλήματα που αντιμετώπισε ο τουρισμός και κυρίως στο αεροδρόμιο. Από στοιχεία δικά μας μπορούμε να πούμε υπεύθυνα, πως μόλις δειλά – δειλά αρχίζει ο τουρισμός και με τις πρώτες αφίξεις από τις Η.Π.Α, άρχισαν προβλήματα και μάλιστα μεγάλα.”, συνεχίζει η ανακοίνωση.

“Η Delta ακύρωσε την Παρασκευή την πτήση και όλοι αυτοί οι επιβάτες- τουρίστες στην πλειονότητά τους ακύρωσαν το tour στην Ελλάδα. Τα τηλέφωνα από την Αμερική το Σάββατο “είχαν ανάψει” για να πληροφορηθούν εάν κάποια άτομα που άλλαξαν και πήραν άλλες πτήσεις μέσω Ευρωπαϊκών χωρών, είχαν αφιχθεί γιατί η παντελής έλλειψη πληροφόρησης τους είχε ανησυχήσει τα μέγιστα.”

“Στα σοβαρά αυτά προβλήματα, εξ ίσου σοβαρό παραμένει το πρόβλημα της ROC της μοναδικής εταιρίας στην Ελλάδα που καλύπτει το κομμάτι της κρουαζιέρας και που για 40 ολόκληρα χρόνια κρατούσε χωρίς προβλήματα την Ελληνική κρουαζιέρα και την Ελληνική σημαία επάξια. Τώρα έχασε τα 2 σύγχρονα πλοία που διέθετε λόγω οικονομικών προβλημάτων αλλά και από κακές συγκυρίες και τα οποία είχαν δεσμευτεί για την διαμονή υψηλών προσώπων κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων. Έχουν δε καθηλωθεί στον Πειραιά και τα υπόλοιπα πλοία της εταιρίας λόγω προβλημάτων, χωρίς να ενδιαφέρεται κανείς”.

Συνεχίζοντας η επιστολή αναφέρει ότι “Όλα αυτά τα προβλήματα δυστυχώς τα προσπερνάνε οι Υπουργοί μας “σφυρίζοντας αδιάφορα” εμφανίζονται δε μόνο στα κανάλια για συλλογή ψήφων, χωρίς ούτε καν να ακουμπάνε τον τουρισμό και τα μεγάλα προβλήματά του, οι φίλοι δημοσιογράφοι από την άλλη αναλώνονται γιατί το θέμα των εκλογών “πουλάει” και εμείς οι άνθρωποι του τουρισμού ρωτάμε τι θα γίνει εάν κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων βρεθούμε αντιμέτωποι με μια π.χ νεροποντή που θεωρείται πιθανή, θα παραλύσει ξανά ο κρατικός μηχανισμός; Θα κλείσουν τα αεροδρόμια και οι δρόμοι στην χώρα; Θα γίνουμε ρεζίλι ξανά;

Εάν δεν ρυθμιστούν τα δύο μεγάλα θέματα που αντιμετωπίζει ο τουρισμός της χώρας μας που πρέπει να μας κάνουν να σοβαρευτούμε επάνω στην υποδομή – δρόμοι – λιμάνια – αεροδρόμια – μουσεία, να μην παραμένουν κλειστά και να βρεθεί κάποιο όργανο να τα συντονίζει και που σήμερα δεν υπάρχει. Το ένα είναι η διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό που είναι ανύπαρκτη και εάν δεν αποκτήσουμε κάποιον κρατικό φορέα όπως και να λέγεται αυτός, που να σκύψει επάνω στα μεγάλα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί στον Ελληνικό τουρισμό (δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε), τότε ούτε οι Ολυμπιακοί αγώνες δεν θα μας σώσουν. Εάν δεν δούμε με σοβαρότητα το μεγάλο πρόβλημα της Ελληνικής κρουαζιέρας, τα Ελληνικά πλοία, τους tour operators, τα τουριστικά γραφεία να αφαιρούν από τα προγράμματά τους τις Ελληνικές κρουαζιέρες και να χάνονται για την Ελλάδα οι κρουαζιέρες τότε το κτύπημα για τον τουρισμό θα είναι πολύ μεγάλο. Τότε ίσως αντιληφθούν το πρόβλημα κάποιοι όταν η ανεργία θα κτυπήσει την ναυτιλία, όταν τα νησιά θα μείνουν χωρίς τους τουρίστες της κρουαζιέρας, τότε θα χύσουμε “κροκοδείλια δάκρυα” και τότε το έδαφος θα είναι ελεύθερο για αυτούς που θέλουν να βάλουν πόδι στο “φιλέτο” του Αιγαίου που είναι οι κρουαζιέρες, γιατί εμείς είμαστε ανίκανοι.”

“Η μόνη μας ελπίδα είναι, να διεξαχθούν οι εκλογές και όποιο πολιτικό κόμμα αναλάβει την εξουσία, να σκύψει με σοβαρότητα και υπευθυνότητα στο κεφάλαιο που λέγεται ελληνικός τουρισμός και αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας. Εάν δεν το πράξουν αυτό οι υπεύθυνοι αλλά και εμείς που σε ένα βαθμό έχουμε την ευθύνη με την διάσπαση που μας χαρακτηρίζει, τότε μας περιμένουν ακόμη χειρότερα.”

“Ας ευχηθούμε από τώρα και μέχρι την επομένη των εκλογών “ο Θεός να βάλει το χέρι του”, γιατί η έγνοια των υπευθύνων σήμερα δεν έχει σχέση με τα μεγάλα προβλήματα προεξέχοντος του τουρισμού, αλλά με τον αριθμό των ψήφων που έκαστος θα συγκεντρώσει” τονίζει τελειώνοντας η ανακοίνωση της ΠΟΕΤ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024