Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚαμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Γερμανία
Με πρωτοβουλία του ευρωβουλευτή Γ. Χατζημαρκάκη

Καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Γερμανία

Η γερμανική εφημερίδα “Bild”, ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ και η Aegean συμμετέχουν στην καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Γερμανία, που ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Γερμανού ευρωβουλευτή, κ. Γιώργου Χατζημαρκάκη. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ελληνικής καταγωγής ευρωβουλευτής, η “Bild”,…

Η γερμανική εφημερίδα “Bild”, ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ και η Aegean συμμετέχουν στην καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη<...> Γερμανία, που ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Γερμανού ευρωβουλευτή, κ. Γιώργου Χατζημαρκάκη.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ελληνικής καταγωγής ευρωβουλευτής, η “Bild”, (με πάνω από 13 εκατ. αναγνώστες καθημερινά), διεξάγει από σήμερα κλήρωση 100 ταξιδιών με προορισμό την Ελλάδα, που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 1 και 31 Οκτωβρίου 2010, περίοδος που συμπίπτει με στις γερμανικές σχολικές διακοπές του φθινοπώρου. Οι προορισμοί είναι Ηράκλειο, Κέρκυρα, Σάμος, Ρόδος, Χανιά, Κως, Σαντορίνη, Λουτράκι και Θεσσαλονίκη.

Το ερώτημα, στο οποίο καλούνται να απαντήσουν οι Γερμανοί αναγνώστες στο πλαίσιο του διαγωνισμού είναι: Πού βρίσκεται η πασίγνωστη Ακρόπολη; Στην α) Αθήνα ή β) Βερολίνο.

Η διαφήμιση για τον τουρισμό παρουσιάζεται σε εμφανή θέση στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας. Τα ταξίδια, οργανώνονται από τον ΕΟΤ και χρηματοδοτούνται από τα μέλη του ΣΕΤΕ και συμπεριλαμβάνουν πτήση, ξενοδοχείο και μεταφορά από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η δημοσιογραφική κάλυψη στην “Bild” θα κρατήσει τρεις ημέρες, με τη δημοσίευση συνεντεύξεων του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Παύλου Γερουλάνου και του Γερμανού υπουργού Οικονομίας, Ράινερ Μπρούντερλε, οι οποίες θα συνοδεύονται από φωτογραφίες που θα απεικονίζουν ελληνικές παραλίες και νησιά.

Ο κ. Χατζημαρκάκης ήταν σε συνεχή επαφή με την “Bild”, τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ, τον Γερμανό υπουργό Οικονομίας και το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Ελλάδας, ώστε να εξασφαλίσει τη συνεργασία μεταξύ των φορέων, αλλά και τη δημοσιογραφική κάλυψη της πρωτοβουλίας στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας και στο Διαδίκτυο (http://www.bild.de/BILD/lifestyle/reise/2010/09/22/griechenland-reise/gewinnen-sie-eine-reise-in-die-sonne).

“Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να βοηθήσει η Γερμανία τον τομέα του ελληνικού τουρισμού, καθώς μετά την αρνητική δημοσιότητα και τις `εικόνες ταραχών`, που προβλήθηκαν έντονα, ειδικά στα γερμανικά ΜΜΕ πριν από το καλοκαίρι, υπήρξαν αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη του σημαντικού για την Ελλάδα αυτού τομέα”, ανέφερε ο κ. Χατζημαρκάκης.

“Οι ισχυροί οικονομικοί κλάδοι της Ελλάδας πρέπει να αναπτυχθούν σταθερά, ώστε να επιτευχθεί μια αειφόρος ανάπτυξη. Η Γερμανία είναι ένας σημαντικός εταίρος για την Ελλάδα. Κάθε χρόνο ταξιδεύουν στην Ελλάδα περίπου 2,3 εκατ. Γερμανοί. Από αυτό ωφελούνται, επίσης, πολυάριθμες γερμανικές ταξιδιωτικές εταιρίες”, πρόσθεσε ο ελληνικής καταγωγής Γερμανός ευρωβουλευτής.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024