Η απότομη ανάρτηση της MYAirline αφήνει τους επιβάτες “στα κρύα του λουτρού”.
Οι επιβάτες της MYAirline Sdn Bhd (MYAirline), θυγατρικής της Malaysia Airlines, που επηρεάστηκαν από την ξαφνική αναστολή των εργασιών της εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για την πράξη ανευθυνότητας της αεροπορικής εταιρείας, που σταμάτησε να πετάει χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Οι επιβάτες για την Bangkok της Ταϊλάνδης με πτήση της MYAirline πληροφορήθηκαν την αναστολή των πτήσεων μόνο όταν έφτασαν στον τερματικό σταθμό 2 του διεθνούς αεροδρομίου της Κουάλα Λουμπούρ (KLIA2) αφού διαπίστωσε ότι όλα τα γκισέ check-in κάτω από τις αεροπορικές εταιρείες ήταν κλειστά.
H αεροπορική εταιρία δεν έστειλε κανενός είδους πληροφορία στους επιβάτες της ούτε υπήρχε προσωπικό εδάφους για την υποστήριξη τους. Το προσωπικό του αεροδρομίου κατέβαλε κάθε προσπάθεια για να βοηθήσει.
Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας βγήκε σήμερα το πρωί και τονίζει ότι η MYAirline αναγκάστηκε να προβεί στην αναστολή των εργασιών της λόγω σημαντικών οικονομικών πιέσεων. Στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στο αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ δεν υπήρχε προσωπικό και οι επιβάτες αναγκάστηκαν να αγοράσουν πανάκριβα εισιτήρια από άλλες αεροπορικές τελευταία στιγμή.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.