Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΗ ασφάλεια των αερομεταφορών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο συνέδριο της IATA

Η ασφάλεια των αερομεταφορών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο συνέδριο της IATA

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΟΝΑΧΟ: ΣΥΝΕΔΡΙΟ IATA – Ξεκίνησε χθες το διήμερο συνέδριο της IATA με θέμα `Insurance Rendez-vous 2004`, που πραγματοποιείται στο Μόναχο της Γερμανίας, με περίπου 200 συμμετέχοντες και υψηλόβαθμα στελέχη από 40 αεροπορικές εταιρίες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΟΝΑΧΟ: ΣΥΝΕΔΡΙΟ IATA – Ξεκίνησε χθες το διήμερο συνέδριο της IATA με θέμα `Insurance Rendez-vous 2004`, που πραγματοποιείται στο Μόναχο<...> της Γερμανίας, με περίπου 200 συμμετέχοντες και υψηλόβαθμα στελέχη από 40 αεροπορικές εταιρίες.

Στην κεντρική ομιλία του συνεδρίου, ο Δρας Karl – Ludwing Kley, Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa τόνισε ότι “η ασφάλεια τα επόμενα 30-50 χρόνια θα βρίσκεται στο επίκεντρο των πολιτικών συνομιλιών”, και διευκρίνισε ότι “οι ασφαλιστές δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα των αεροπορικών εταιριών, μόνο να βοηθήσουν μπορούν “.

Το πρώτο μέρος του συνεδρίου που εστίασε στις επιθυμίες και τις ανάγκες του επιβάτη, παρουσίασε τις θέσεις και τα θέματα που απασχολούν τον σύγχρονο πελάτη των αεροπορικών εταιριών, όπως επίσης και ορισμένες από τα βασικότερα θέματα που απασχολούν την αεροπορική βιομηχανία. Ο ομιλητής κ. Ignacio de Torres Zabala, Οικονομικός Διευθυντής της Iberia, τόνισε την ανάγκη να αλλάξει και συγχρονισθεί η ασφαλιστική αγορά. Ο κ. Geoff R. Want, Διευθυντής Ασφάλειας και Διαχείρισης Κρίσεων, της British Airways, BA, στην ομιλία του είπε ότι, η αεροπορική βιομηχανία αυτή την στιγμή είναι πιο ασφαλής από ποτέ. Επίσης, παρουσίασε την φιλοσοφία της BA που είναι: “η BA ποτέ δεν ρισκάρει – αν υπάρχουν αμφιβολίες τότε η πτήση ακυρώνεται”.

Το δεύτερο μέρος, που είχε θέμα “Η πραγματική αξία της αεροπορικής ασφάλειας”, στόχο είχε να αναλύσει και παρουσιάσει το ασφαλιστικό προϊόν, την πραγματική αξία της ασφάλισης, τα κεφάλαια που χρειάζονται για να καλυφθούν οι τεράστιες υποχρεώσεις, όπως επίσης, και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται για να δημιουργηθεί μια σημαντική ασφαλιστική αγορά προς όφελος της αεροπορικής βιομηχανίας. Στο λόγο του ο συντονιστής κ. David Gasson, γ.γ. International Union of Re Insurers, αναφέρθηκε στα επίκαιρα θέματα της αεροπορικής ασφάλειας: όπως το EC court (2002) 521 Ασφαλιστικές Απαιτήσεις για τους αερομεταφορείς, και ο εκσυγχρονισμός του Rome Convention (1952). Ο κ. Jacques Mercier, διευθύνων σύμβουλος της Allianz, παρουσίασε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία τα καθαρά ασφάλιστρα ξεπέρασαν, για το 2003, τις ζημιές που πραγματοποιήθηκαν. Επίσης, πρόσθεσε ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια σημαντική αύξηση στο μέσο κόστος ανά επιβάτη. Ο κ. Andreas Peter, Global Head Aviation and Space, Swiss Re, ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για επαρκή ανταπόδοση της κάλυψης.

Στο τελευταίο μέρος της πρώτης μέρας, που είχε θέμα “Πρακτική Πραγματικότητα – Μελέτη Περίπτωσης Α 380”, ο κ. Simon Harker, Deputy Chief Executive, της Marsh Aviation, Airline broker, υποστήριξε ότι το Α 380 είναι πρώτον μια πρόκληση μεταβίβασης ρίσκου, αλλά και διαχείρισης του, δεύτερον, μια ευκαιρία για τους αεροπορικούς ασφαλιστές να αποδείξουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες του αεροπορικού κλάδου, και τρίτον είναι μια πραγματική ευκαιρία για όλους τους εξειδικευμένους επαγγελματίες στον κλάδο του κινδύνου.

Τέλος, ο κ. Brian McBride, αντιπρόεδρος της Global Aerospace, τόνισε ότι το Α 380 θα παρουσιάζει καλύτερες συνολικά επιδόσεις συγκεντρωμένες σε ένα αεροσκάφος τόσο στο σώμα όσο και στην χωρητικότητα που ξεπερνούν το προηγούμενο κατά 30%.

Τα θέματα που θα συζητηθούν σήμερα είναι:

  • Πως μια αεροπορική εταιρία θα διαχειρισθεί μια κρίση σαν αυτή της άτυπης πνευμονίας
  • Τα νομικά θέματα που αντιμετωπίζουν οι διευθυντές κρίσεων
  • Το ρόλο του αγοραστή ασφάλειας στη διαχείριση του αεροπορικού ρίσκου
  • Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας ως σημαντική εξυπηρέτηση στις αεροπορικές εταιρίες και στους ασφαλιστές.
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024