Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΕρωτηματικά για σπατάλη χρημάτων στις Κυπριακές Αερογραμμές

Ερωτηματικά για σπατάλη χρημάτων στις Κυπριακές Αερογραμμές

Σε μια περίοδο που οι Κυπριακές Αερογραμμές βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση, η οποία επιβάλλει δραστικές εξοικονομήσεις χρημάτων,το τμήμα πληροφορικής της εταιρίας αγοράζει υπηρεσίες πληροφορικής σε πανάκριβες τιμές από τον […]

Σε μια περίοδο που οι Κυπριακές Αερογραμμές βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση, η οποία επιβάλλει δραστικές εξοικονομήσεις χρημάτων,<...>το τμήμα πληροφορικής της εταιρίας αγοράζει υπηρεσίες πληροφορικής σε πανάκριβες τιμές από τον ιδιωτικό τομέα, όπως τουλάχιστον υποστηρίζει δημοσίευμα της κυπριακής εφημερίδας “Πολίτης”.

Συγκεκριμένα, το τμήμα Information Technology συμβλήθηκε με την ιδιωτική εταιρία NetU, στην οποία οι Κυπριακές Αερογραμμές καταβάλλουν 17 και 18 κυπριακές λίρες την ώρα για κάθε υπάλληλο που η εταιρία απασχολεί. Η συμφωνία με την NetU υπογράφτηκε μάλιστα και τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιούνιο του 2005, περίοδος που το διοικητικό συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών εξάγγελλε δραστικές περικοπές και εξοικονομήσεις δαπανών, σε μια προσπάθεια να αποτραπεί η χρεοκοπία του εθνικού μας μεταφορέα. Η NetU, με βάση τη συμφωνία, απασχολεί στο Τμήμα Πληροφορικής των Κυπριακών Αερογραμμών τρεις, κατά μέσο όρο, υπαλλήλους ημερησίως με αποτέλεσμα να εισπράττει και για τους τρεις ένα ποσό της τάξης των 10.000 λιρών το μήνα.

Ωστόσο, αξιοπερίεργο είναι πως η εν λόγω συμφωνία δεν ήταν σε γνώση στελεχών της εταιρίας όταν αυτά ρωτήθηκαν σχετικά με το θέμα από την εφημερίδα. Τη συμφωνία διαπραγματεύτηκε και υπέγραψε, σύμφωνα με πληροφορίες, στέλεχος του Τμήματος Πληροφορικής, το οποίο έχει ήδη αποχωρήσει από τις Κυπριακές Αερογραμμές. Είναι διετούς διάρκειας, με δικαίωμα ανανέωσης. Οι τιμές (ωριαία αποζημίωση) θεωρούνται υπερβολικά υψηλές στο παζάρι της πληροφορικής. Γι` αυτό και πολλοί υπάλληλοι των Κυπριακών Αερογραμμών διερωτούνται: “Γιατί η εταιρία να μην προσλάβει δικό της προσωπικό στο Τμήμα Πληροφορικής, να το απασχολεί μονίμως και να της κοστίζει κατά περίπου 50% πιο χαμηλά, απ` ό,τι σήμερα καταβάλλει στην ιδιωτική εταιρία;”.

Στην αγορά υπάρχουν πολλοί επιστήμονες του κλάδου αυτού, οι οποίοι είτε είναι άνεργοι είτε υποαπασχολούνται και θα επέδειχναν έντονο ενδιαφέρον να απασχοληθούν, με πολύ χαμηλότερες μάλιστα αμοιβές από εκείνες που οι Κυπριακές Αερογραμμές καταβάλλουν σήμερα στην ιδιωτική εταιρία.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024