Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΣτις 100 δημοφιλέστερες πόλεις για διοργάνωση συνεδρίων η Θεσσαλονίκη
Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών Θεσσαλονίκης

Στις 100 δημοφιλέστερες πόλεις για διοργάνωση συνεδρίων η Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση του μεγαλύτερου Παγκοσμίως Οργανισμού Συνεδρίων ICCA (Ιnternational Congress & Convention Association) η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα, η Θεσσαλονίκη για 3η συνεχή χρονιά συγκαταλέγεταιμεταξύ των 100 δημοφιλέστερων […]

Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση του μεγαλύτερου Παγκοσμίως Οργανισμού Συνεδρίων ICCA (Ιnternational Congress & Convention Association) η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα, η Θεσσαλονίκη για 3η συνεχή χρονιά συγκαταλέγεται<...>μεταξύ των 100 δημοφιλέστερων προορισμών πόλεων για διοργάνωση συνεδρίων (91η σειρά) επί συνόλου 233 πόλεων (στις οποίες διοργανώθηκαν συνολικά 5.838 διεθνή συνέδρια).

Πολλές μεγαλουπόλεις βρίσκονται πίσω από τη Θεσσαλονίκη, όπως π.χ. η Μόσχα, η Λωζάννη, το Λίβερπουλ, η Φραγκφούρτη, το Λος `Αντζελες, η Ατλάντα, η Μινεάπολις, το Ντάλας, κλπ. Στην πρώτη πεντάδα βρίσκεται η Βιέννη, το Παρίσι η Σιγκαπούρη, η Βαρκελώνη και το Βερολίνο. Η Αθήνα βρίσκεται στην αξιοσημείωτη 20η σειρά και η Ρόδος στην 148η.

Στις Βαλκανικές χώρες πρώτη έρχεται η Ελλάδα με μεγάλη διαφορά από την Τουρκία, τη Σλοβενία, την Κροατία και τη Βουλγαρία.

Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του το Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών Θεσσαλονίκης (TCVB):

“Τα υψηλά ποσοστά επιδότησης, τα οποία χορηγήθηκαν και χορηγούνται από τους Αναπτυξιακούς νόμους σε ιδιώτες επιχειρηματίες και σε άλλους φορείς (όπως π.χ. στην Τοπική Αυτοδιοίκηση) δημιούργησαν μια τεράστια και σύγχρονη υποδομή σε συνεδριακές αίθουσες σε ολόκληρη τη χώρα. Αδυνατούν όμως, να προβληθούν στην διεθνή αγορά, ακόμα και στην εσωτερική, ώστε να αρχίσουν αφ’ ενός μεν να προσελκύουν συνέδρια στην περιοχή τους, αφ’ ετέρου δε να τους ανταποδίδουν τα επενδεδημένα κεφάλαιά τους.

Το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης έχει τεράστια περιθώρια να βοηθήσει τον συνεδριακό τουρισμό, να προβάλει σε διεθνές επίπεδο την υποδομή του, σε συνδυασμό με την ιστορία, τον πολιτισμό και άλλα σημαντικά γεγονότα, ώστε να προσελκύσει περισσότερα ποσοτικά και ποιοτικά συνέδρια στη χώρα μας.

Απαιτείται όμως μία ιδιαίτερα προσεκτική στρατηγική με συγκεκριμένα σχέδια δράσης, με ξεχωριστή από αυτήν του παραθεριστικού τουρισμού διαφήμιση, με την καθιέρωση Brand name κλπ, δραστηριότητες οι οποίες δυστυχώς πέραν των κατά καιρούς εξαγγελιών των αρμοδίων, ακόμα δεν πραγματοποιήθηκαν”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024