Αυξημένες εμφανίστηκαν τον μήνα Οκτώβριο, σε σύγκριση με τον περσινό, οι πληρότητες σε όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων της Αθήνας με μόνη εξαίρεση τα ξενοδοχεία Β` Κατηγορίας, που εμφάνισαν πληρότητες μειωμένες…
Αυξημένες εμφανίστηκαν τον μήνα Οκτώβριο, σε σύγκριση με τον περσινό, οι πληρότητες σε όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων της Αθήνας με μόνη εξαίρεση τα ξενοδοχεία Β` Κατηγορίας,<...>που εμφάνισαν πληρότητες μειωμένες κατά 6%, σύμφωνα με τα στοιχεία, που δημοσίευσε η Ένωση Ξενοδόχων Αττικής. Την μεγαλύτερη αύξηση κατέγραψαν τα ξενοδοχεία Πολυτελείας (18%) και ακολουθούν τα ξενοδοχεία Γ`(9,7%) και Α` Κατηγορίας (6,4%). Αναλυτικότερα, τα στοιχεία για τον μήνα Οκτώβριο είναι τα ακόλουθα:
- Κατηγορία Π: 50,82% το 2004, 58,78% το 2005
- Κατηγορία Α: 54,60% το 2004, 57,87% το 2005
- Κατηγορία Β: 55,74% το 2004, 52,39% το 2005
- Κατηγορία Γ: 45,20% το 2004, 49,59% το 2005
Όπως σημειώνει η Ένωση Ξενοδόχων Αττικής:
“Από τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα στοιχεία αποδεικνύεται η τάση των πληροτήτων των ξενοδοχείων της Αττικής να κυμανθούν στα περυσινά επίπεδα. Καίτοι οι μήνες Σεπτέμβριος και Οκτώβριος παρουσίασαν σημαντική αύξηση των πληροτήτων, το συνολικό αποτέλεσμα αφήνει μόνο την ικανοποίηση ότι ένας δύσκολος κατά τεκμήριο χρόνος όπως η πρώτη μετά-ολυμπιακή χρονιά, θα τελειώσει σχετικά `αναίμακτα` όσον αφορά στις πληρότητες.
Όσον αφορά τις τιμές, η κατάσταση είναι απογοητευτική. Ήδη αυτό αποτυπώνεται στα αποτελέσματα των περισσοτέρων εισηγμένων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της Αττικής, όπου παρουσιάζεται υστέρηση στον τομέα των εσόδων σε σχέση με την περσινή χρονιά. Η κυριότερη δυνατότητα και εργαλείο αναστροφής αυτής της πορείας, είναι η υλοποίηση της δημιουργίας του συνεδριακού κέντρου της Αττικής. Δυστυχώς το εγχείρημα βρίσκεται πλήρως εκτός των τεθέντων χρονοδιαγραμμάτων από τα `Ολυμπιακά Ακίνητα` (ξεκίνημα εργασιών μετασκευής αρχές του 2006) και αναμένουμε, όπως κάνουμε άλλωστε τα τελευταία 25 χρόνια, τις εξελίξεις επί του θέματος”.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ BENCHMARKING ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ–ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2005 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τα παραπάνω στοιχεία του πίνακα προέρχονται από το benchmarking που διενεργεί για λογαριασμό της ΕΞΑ η εταιρία JBR Hellas – Howarth |
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.