Πτώση παρουσιάζουν οι αφίξεις από τη γαλλική αγορά.
Οι ταξιδιωτικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από φυσικά και διαδικτυακά πρακτορεία σε όλους τους προορισμούς από τη γαλλική αγορά μειώθηκαν κατά 3% τον Ιούνιο του 2023, σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2022, σύμφωνα με την Barometer της L’echo Touristique. Και αυτό έγινε παρά τον πληθωρισμό. Αυτή η μείωση του όγκου των πωλήσεων έρχεται σε συνέχεια του Μαΐου (-6%), μετά από όμως από κάποιους μήνες ανάπτυξης, ιδίως τον Απρίλιο με 16% αύξηση και τον Μάρτιο με 29%. Στοιχεία που επιβεβαιώνουν αυτό που βλέπουν πολλοί επαγγελματίες πλέον το βλέπουν: το σταδιακό τέλος του Revenge Travel, δηλ το τέλος της φρενίτιδας για ταξίδια που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας.
Όσον αφορά στους προορισμούς, η μεγάλη χαμένη είναι η Ελλάδα με -22% και η Ισπανία με -12%. Το πρόβλημα είναι η έλλειψη διαθεσιμότητα, αλλά και πολλές φορές οι απαγορευτικές τιμές για τα γαλλικά νοικοκυριά.
Η Ταϊλάνδη είναι μεγάλη επιτυχία αυτού του μήνα παρότι είναι στη 13η θέση έχει αύξηση 186% και μάλιστα παρά τις υψηλές τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Η Ασία, της οποίας τα σύνορα ήταν σχεδόν κλειστά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, κάνει σταδιακά την «ανάρρωση». Αλλά και η Κόστα Ρίκα έχει υψηλά νούμερα. Στην πέμπτη θέση πίσω από την Τυνησία, η Αίγυπτος παρουσιάζει μια από τις καλύτερες επιδόσεις του βαρόμετρου (+46%).
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.