Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ νέα παραγωγή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης «τρέχει» με χίλια στο διαδίκτυο
Διαφήμιση

Η νέα παραγωγή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης «τρέχει» με χίλια στο διαδίκτυο

Νέο βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης βγήκε στον αέρα.

Η νέα παραγωγή διαφημιστικού σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που υλοποιήθηκε με αφορμή την καλοκαιρινή τουριστική περίοδο, προβάλλει τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό city break προορισμό.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιούργησε ψηφιακές καμπάνιες σε Instagram, Facebook, Google και Tik Tok στοχεύοντας σε 20 χώρες που συνδέονται με τη Θεσσαλονίκη και αποτελούν αγορές στόχους.

Το βίντεο μέχρι στιγμής αγγίζει τις 200.000 προβολές στο διαδίκτυο, ενώ σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Ισπανίας το βίντεο θα προβάλλεται σε 300 σημεία πώλησης ταξιδιωτικών πακέτων σε όλη την χώρα της Ισπανίας.

Σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία Sundor, θυγατρική του εθνικού αερομεταφορέα El Al, δημιουργήθηκε νέα διασκευή του βίντεο προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς του Ισραήλ και θα προβάλλεται σε όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας καθώς και στα streaming συστήματα των πτήσεών της.

Όπως πάντα σε σχετικές παραγωγές, υπήρξε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος που επιμελήθηκε το casting.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024