Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΠρακτικά θέματα αντιμετώπισης της επόμενης κρίσης στις αερομεταφορές εξετάσθηκαν στο συνέδριο της IATA

Πρακτικά θέματα αντιμετώπισης της επόμενης κρίσης στις αερομεταφορές εξετάσθηκαν στο συνέδριο της IATA

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΟΝΑΧΟ: ΣΥΝΕΔΡΙΟ IATA – Η δεύτερη και τελευταία μέρα του συνεδρίου της IATA με θέμα `Insurance Rendez-vous 2004`, που πραγματοποιείται στο Μόναχο της Γερμανίας, ξεκίνησε με την ενότητα “Αντιμετωπίζοντας το επόμενο SARS”….

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΟΝΑΧΟ: ΣΥΝΕΔΡΙΟ IATA – Η δεύτερη και τελευταία μέρα του συνεδρίου της IATA με θέμα `Insurance Rendez-vous 2004`, που πραγματοποιείται στο Μόναχο της Γερμανίας, ξεκίνησε<...> με την ενότητα “Αντιμετωπίζοντας το επόμενο SARS”. Ο ομιλητής Dr. Claude Thibeault, Σύμβουλος για ιατρικά θέματα της IATA, παρουσίασε τα ακόλουθα μέτρα που πρέπει να εφαρμόζονται σε αυτές τις περιπτώσεις:

  • Πρέπει να υπάρχει ένα βασικό σχέδιο και καθορισμένες διαδικασίες
  • Πρέπει να υπάρχει καλή επαφή με τις κατάλληλες δημόσιες υγειονομικές αρχές
  • Πρέπει οι κίνδυνοι να αντιμετωπίζονται επαγγελματικά με βάση την υγιεινή
  • Πρέπει να υπάρχει ένα λεπτομερές σχέδιο στο οποίο θα βασίζεται η εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία
  • Πρέπει να δίνεται έμφαση στην εμπειρία

Ο ομιλητής Dr. Ruwantissa I.R. Abeyratne, από το ICAO, συμπερασματικά τόνισε τα πρακτικά θέματα που υπάρχουν σε περιπτώσεις τέτοιων κινδύνων:

  • Η υποχρέωση της αεροπορικής εταιρίας, που δεν είναι εύκολο να καθοριστεί
  • Η στάση της αεροπορικής εταιρίας μετά το σχετικό συμβάν
  • Η αερομεταφορά πρέπει να διατηρηθεί ασφαλής

Στην ενότητα “Τα Νομικά Θέματα που Αντιμετωπίζει η Διαχείριση των Κρίσεων” ο κ. Rod Margo και ο Δρας Wolf Muller-Rostin παρουσίασαν την Σύμβαση του Μόντρεαλ (1999), και ανέλυσαν νομικά θέματα που υπάρχουν στις περιπτώσεις των ατυχημάτων, όπως η υποχρέωση των αεροπορικών εταιριών για τις ζημιές που προκαλούνται στο έδαφος, οι δικαστικοί αγώνες που ξεκίνησαν μετά την 11η Σεπτεμβρίου, και η βοήθεια που προσφέρεται στις οικογένειες των θυμάτων από την αεροπορική εταιρία.

Η επόμενη ενότητα που είχε θέμα “Ο ρόλος του Αγοραστή της Ασφάλειας στην Διαχείριση των Κρίσεων των Αεροπορικών Εταιριών” παρουσίασε το ρόλο αυτού του αγοραστή στην εξασφάλιση της επιτυχίας του συνολικού σχεδίου για την διαχείριση των κρίσεων. Ο κ. Holger Wirtl, από την Lufthansa, παρουσίασε τις 10 βασικές αρχές αντιμετώπισης των κρίσεων, της αεροπορικής εταιρίας. Ο Δρας Herbert Lienhard ανέλυσε, τι χρειάζεται να κάνει μια αεροπορική εταιρία, προκειμένου να ομαδοποιήσει τον ατομικό κίνδυνο, τι οφέλη έχει η αεροπορική εταιρία, όταν μέσω ενός σχεδιασμού μπορεί να έχει μια ξεκάθαρη εικόνα των καλύψεων των κινδύνων και των κεφαλαίων που απαιτούνται, και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτού του σχεδιασμού: πρώτον, περισσότερη ανεξαρτησία από τους ασφαλιστικούς κύκλους, και δεύτερον μεγαλύτερες αξίας για τον αερομεταφορέα.

Στην τελευταία ενότητα του συνεδρίου που είχε τίτλο “Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας, μια σημαντική υπηρεσία των Αεροπορικών εταιριών και των Ασφαλιστικών” ο ομιλητής κ. Dieter Kaden, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DFS, ανέφερε ότι οι λογαριασμοί των ασφαλίστρων της εταιρίας του για τις υποχρεώσεις προς τις αεροπορικές εταιρίες αυξήθηκαν περίπου 100% μεταξύ του 2001 και του 2002, όπως επίσης, και μεταξύ του 2002 και του 2003. Μια ακόμα εταιρία εναέριας κυκλοφορίας η The Netherlands (LVNL) δήλωσε ότι είχε μια ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του 307% από το 2001 ως το 2002, και περίπου το διπλάσιο από το 2002 στο 2003.

Συμπερασματικά, το συνέδριο παρουσίασε μια ξεκάθαρη εικόνα των θεμάτων που αφορούν την αεροπορική ασφάλεια και τη διαχείριση κρίσεων με την συμμετοχή εταιριών που εμπλέκονται απευθείας με αυτή τη διαδικασία, όπως οι αεροπορικές εταιρίες, και οι ασφαλιστικές, αλλά και επιπροσθέτως με την παρουσία διεθνών οργανισμών. Για πρώτη φορά στο συνέδριο συμμετείχαν και εταιρίες εναέριας κυκλοφορίας.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024