Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΓιώργος Τσακίρης: Ιδιαίτερα ελκυστικό και δημοφιλές το τουριστικό προϊόν της Αττικής

Γιώργος Τσακίρης: Ιδιαίτερα ελκυστικό και δημοφιλές το τουριστικό προϊόν της Αττικής

Μια δύσκολη και `περίεργη` περίοδο, όσον αφορά στις τιμές και στην ποσότητα των κρατήσεων βιώνει στην μεταολυμπιακή της περίοδο η Αττική, καθώς η μεγέθυνση του ξενοδοχειακού δυναμικού και η δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων, ως αποτέλεσμα των υπερπροσδοκιών…

Μια δύσκολη και `περίεργη` περίοδο, όσον αφορά στις τιμές και στην ποσότητα των κρατήσεων βιώνει στην μεταολυμπιακή της περίοδο η Αττική,<...>καθώς η μεγέθυνση του ξενοδοχειακού δυναμικού και η δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων, ως αποτέλεσμα των υπερπροσδοκιών, που καλλιέργησαν οι Ολυμπιακοί αγώνες, έχει δημιουργήσει μια δύσκολη κατάσταση για τα ξενοδοχεία της Αττικής, όπως ανέφερε στο TravelDailyNews ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής, κ. Γιώργος Τσακίρης.

Ενώ, στη συνέχεια πρόσθεσε πως “η υπερπροσφορά κλινών απαιτεί ένα διάστημα 1 – 2 ετών, ώστε η αγορά να `απορροφήσει` την υπερβάλλουσα προσφορά και παράλληλα να αρχίσουν να συγκεκριμενοποιούνται τα θετικά αποτελέσματα της προβολής των Ο.Α. του 2004 σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα των αυξημένων κονδυλίων που δαπανήθηκαν φέτος, για την Εθνική προβολή της χώρας”.

“Από άποψη χώρας προέλευσης των επισκεπτών”, κατά τον κ. Τσακίρη, “η Αττική είναι ένας κατεξοχήν πολυσυλλεκτικός προορισμός, γεγονός που δεν μας επιτρέπει να αγνοούμε καμία αγορά” και για αυτό το λόγο, όπως εξήγησε “κύριο βάρος έχουμε δώσει στην ανάπτυξη του συνεδριακού, week end breaks και πολιτιστικού τουρισμού, στα πρότυπα των Ευρωπαϊκών Μητροπολιτικών προορισμών”.

Όσον αφορά στον εσωτερικό τουρισμό, ο κ. Τσακίρης υπογράμμισε πως αποτελεί “μια σημαντική παράμετρος, η οποία αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα στον βαθμό που `αποτρέπει` τους Έλληνες να ταξιδεύουν στο εξωτερικό, ενώ παράλληλα δαπανούν τα χρήματα τους στην χώρα μας”. “Σε επίπεδο μικροοικονομίας και επιχείρησης”, πρόσθεσε “ο εσωτερικός τουρισμός είναι μορφή τουρισμού η πλέον `πιστή` και επιπλέον η λιγότερο επηρεαζόμενη από το όποιο αρνητικό διεθνές κλίμα και συγκυρία”.

Τέλος, ο κ. Τσακίρης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον “κατακερματισμό και την απουσία ενός Μητροπολιτικού κέντρου αποφάσεων τουριστικών θεμάτων σε επίπεδο Αττικής”, γεγονός που όπως τόνισε “δεν έχει ευνοήσει την συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση”. “Οι 4 νομαρχιακές επιτροπές τουριστικής προβολής της Αττικής δεν συμμετέχουν ουσιαστικά στην προβολή της Αττικής, λόγω περιορισμένων μέσων και προϋπολογισμών. Αντίθετα, η Περιφέρεια Αττικής υλοποιεί ένα σημαντικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής, του οποίου την αποτελεσματικότητα θα μπορέσουμε να εκτιμήσουμε από το 2006” κατέληξε ο πρόεδρος της Ένωσης.

Αναλυτικά η συνέντευξη του κ. Τσακίρη στη στήλη Συνέντευξη στο TravelDailyNews

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024