Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΟ ΕΟΤ αντιπαραβάλλει επίσημα στοιχεία σε αγνώστου ταυτότητας ιδιωτικές μελέτες

Ο ΕΟΤ αντιπαραβάλλει επίσημα στοιχεία σε αγνώστου ταυτότητας ιδιωτικές μελέτες

Με αφορμή την πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή, όπως επίσης και την ερώτηση του Βουλευτή της Ν.Δ Αδάμ Ρεγκούζα, όπου αναφέρεται δημοσκόπηση που έγινε από ανώνυμο ιδιωτικό γραφείο, για τη γνώση των πολιτών της Μεγάλης Βρετανίας για τον τόπο τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, που είναι η Αθήνα…

Με αφορμή την πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή, όπως επίσης και την ερώτηση του Βουλευτή της Ν.Δ Αδάμ Ρεγκούζα, όπου αναφέρεται δημοσκόπηση που έγινε<...> από ανώνυμο ιδιωτικό γραφείο, για τη γνώση των πολιτών της Μεγάλης Βρετανίας για τον τόπο τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, που είναι η Αθήνα, ο ΕΟΤ με ανακοίνωσή του αναφέρει πως δεν γνωρίζει επίσημη δημοσκόπηση να έχει πραγματοποιηθεί από ιδιωτικό Γραφείο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων και η οποία να έχει δημοσιευθεί και αντιπαραβάλλει επίσημα στοιχεία διεθνών φορέων.

Εάν υπάρχει τέτοια μελέτη ο ΕΟΤ ζητάει από τον Βουλευτή της Ν.Δ. Αδάμ Ρεγκούζα να τη δημοσιοποιήσει δίδοντας στοιχεία για το στατιστικό δείγμα, τη χρονική περίοδο της δημοσκόπησης και την επωνυμία της εταιρίας που την πραγματοποίησε.

Με τη σειρά του ο ΕΟΤ ενημερώνει, επισημαίνει και υπενθυμίζει στην ανακοίνωσή του:

1. Τη δημοτικότητα της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία στην έρευνα που πραγματοποίησε η μεγάλη Εταιρία Δημοσκοπήσεων Mori για την ABTA (Σύνδεσμος Βρετανικών Πρακτόρων Τουρισμού).

2. Την έρευνα του Πανεπιστημίου Bοurnemouth, όπου η χώρα μας έχει τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις του βρετανικού κοινού μετά την Ισπανία και πραγματοποιήθηκε για την AITO (Ένωση ανεξάρτητων Τ.Οs).

3. Τις ανακοινώσεις του Ανεξάρτητου Διεθνούς Ινστιτούτου ΙΜΑS στο Μόναχο, που μετρά την αποτελεσματικότητα κάθε μήνα της απόδοσης της διαφημιστικής καμπάνιας και τον Ιούνιο κατέταξε στην πρώτη θέση τη διαφήμιση του ΕΟΤ.

4. Τη λίστα επιλογής για την ανάδειξη του καλύτερου Γραφείου Τουρισμού, όπου το Γραφείο ΕΟΤ Λονδίνου βρίσκεται μεταξύ των τελικών τριών (3) υπό βράβευση.

5. Την έρευνα της Ανεξάρτητης Εταιρίας ATLAS Μεγάλης Βρετανίας (Σύνδεσμος για την Εκπαίδευση στον Τουρισμό), που πραγματοποιήθηκε σε όλο τον κόσμο το 2002 με 30.000 συνεντευξιαζόμενους για τις πολιτιστικές πόλεις, όπου η Αθήνα κατέλαβε τη τέταρτη θέση μετά το Παρίσι, τη Ρώμη και το Λονδίνο.

6. Επίσης υπενθυμίζεται πως, το τέλος Μαΐου, όπως αποδεικνύουν στοιχεία των T.Οs της Μεγάλης Βρετανίας, μόλις το 40% των τουριστικών πακέτων είχε πωληθεί. Αρα η προβολή και καμπάνια του ΕΟΤ πραγματοποιήθηκε σε σωστό χρόνο και με γνωστό στόχο.

7. Έχει αναφερθεί σε προηγούμενα Δελτία Τύπου του ΕΟΤ, ότι η Ελλάδα παραμένει ο πρώτος τουριστικός προορισμός στις περισσότερες χώρες, σαν αποτέλεσμα προβολής και δημοσίων σχέσεων.

8. Σειρά δημοσιεύσεων, που ξεπερνούν το 2002 τα 800 σε έντυπα (περιοδικά, εφημερίδες κ.α) όλου του κόσμου πέραν της άμεσης προκάλεσαν και έμμεση διαφήμιση.

Αυτά είναι επίσημα στοιχεία και όχι άγνωστες δημοσκοπήσεις ανωνύμων ιδιωτικών εταιριών ή συμφερόντων ή ατομικών αντιλήψεων επισημαίνει ο ΕΟΤ και συμπληρώνει ότι είναι επίσης γνωστό πως τ` αποτελέσματα μιας καμπάνιας φαίνονται σε βάθος χρόνου, όταν μάλιστα γίνεται προσπάθεια αλλαγής της εικόνας της χώρας με τη συγκεκριμένη καμπάνια.

Τέλος θα πρέπει να γνωρίζουμε, ότι η διαφήμιση και η προβολή μιας χώρας επηρεάζει περίπου το 6% – 7% των τουριστών στην απόφασή τους για τη χώρα που θα προτιμήσουν για διακοπές.

Πρωταρχικοί παράγοντες για την απόφασή τους αποτελούν η τιμή και η ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.

Οι τάσεις πλέον της αγοράς διαμορφώνονται στους last minutes, στο μικρό διάστημα περιοδικών διακοπών και η αναζήτηση της καλύτερης τιμής.

Καταλήγοντας ο ΕΟΤ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι το τουριστικό προϊόν είναι αποτέλεσμα πολλαπλών συμμετοχών. Για την οποιαδήποτε εξέλιξη σε έσοδα ή αριθμούς τουριστών αλλού θα πρέπει ν` αναζητηθούν τα αίτια και όχι στην προβολή της χώρας που πραγματοποιεί ο ΕΟΤ με τα μέσα που του διατίθενται και πέραν των αντικειμενικών επιτυχιών του, που αναφέρθηκαν ανωτέρω. Γιατί δεν μπορεί ούτε να διαμορφώσει την τιμή του τουριστικού πακέτου, ούτε να φτιάξει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, ούτε να τις ελέγχει, αρμοδιότητες που δεν έχει πλέον.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024