Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΣτις 8-11 Δεκεμβρίου το Exporama Show

Στις 8-11 Δεκεμβρίου το Exporama Show

Την εμπιστοσύνη τους στο ρόλο και τη δυναμική των events επιβεβαιώνουν καθημερινά καταξιωμένες αλλά και νέες εταιρίες, εντάσσοντας ως σημαντική προτεραιότηταστην επαγγελματική τους ατζέντα τη συμμετοχή ή την επίσκεψή τους […]

Την εμπιστοσύνη τους στο ρόλο και τη δυναμική των events επιβεβαιώνουν καθημερινά καταξιωμένες αλλά και νέες εταιρίες, εντάσσοντας ως σημαντική προτεραιότητα<...>στην επαγγελματική τους ατζέντα τη συμμετοχή ή την επίσκεψή τους στο Exporama Show – The Mediterranean Special Event for Exhibitions, Conferences and Below-the-Line Activities, που θα πραγματοποιηθεί από 8 έως 11 Δεκεμβρίου στις εκθεσιακές εγκαταστάσεις του Helexpo Palace στο Μαρούσι.

Στο πρώτο event στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου, που είναι αφιερωμένο στις εκθέσεις, τα συνέδρια και τις εκδηλώσεις επιχειρηματικής επικοινωνίας και που συγκαταλέγεται στις ελάχιστες διοργανώσεις για τον κλάδο που καταγράφονται διεθνώς, έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους ως εκθέτες περισσότερες από 140 επιχειρήσεις από τη χώρα μας και το εξωτερικό, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών για τη διοργάνωση, την κατασκευή και την υποστήριξη εκδηλώσεων κάθε τύπου.

Ελληνική και διεθνής υποστήριξη

Το Exporama Show πραγματοποιείται με την υποστήριξη πλήθους σημαντικών διεθνών και ελληνικών φορέων. Πιο συγκεκριμένα, η εκδήλωση υποστηρίζεται από τους:


  • IFES – International Federation of Exhibition & Event Services, τη Διεθνή Ομοσπονδία των εταιρειών εκθεσιακών κατασκευών και γενικότερα των εταιρειών παροχής υπηρεσιών σε εκθέσεις και εκδηλώσεις.

  • IAEM – International Association for Exhibition Management, τη Διεθνή Ένωση της εκθεσιακής βιομηχανίας.
  • EFAPCO – European Federation of the Associations of Professional Congress Organizers, την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία των Συνδέσμων των Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων. Μάλιστα, παράλληλα με το Exporama Show θα πραγματοποιηθεί και η ετήσια γενική συνέλευση και το συνέδριο της EFAPCO.
  • ΔΕΘ – Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης ΑΕ, τον πλέον ιστορικό εκθεσιακό θεσμό της χώρας.
  • ΣΕΟΕΣ, το Σύνδεσμο των Ελλήνων Οργανωτών Εκθέσεων και Συνεδρίων.
  • HAPCO, το Σύνδεσμο των Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων.
  • ΕΙΜ – Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, το αρχαιότερο Ινστιτούτο της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων.

Επίσης, το σεμιναριακό πρόγραμμα του Exporama Show, το οποίο περιλαμβάνει περίπου 20 θέματα για το Exhibit και το Event Marketing, υποστηρίζεται από τη Meeting Professionals International – MPI.

Πρέπει να σημειωθεί ότι με την ευκαιρία της συμμετοχής τους στο Exporama Show, οι διεθνείς φορείς που υποστηρίζουν την έκθεση προγραμματίζουν τις δικές τους εκδηλώσεις, διαμορφώνοντας ένα πολύ ενδιαφέρον «Association Section».

Έτσι μετά την EFAPCO που θα πραγματοποιήσει την ετήσια γενική της συνέλευση και συνέδριο παράλληλα με το Exporama Show, η IAEM – International Association for Exhibition Management προετοιμάζει συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την παρουσία της στην Ευρώπη με προσκεκλημένους Έλληνες και ξένους διοργανωτές και επαγγελματίες του κλάδου.

Αντίστοιχα, οι IFES – International Federation for Exhibition and Events Services και MPI – Meeting Professionals International θα πραγματοποιήσουν τις δικές τους παρουσιάσεις, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη έχει αποφασίσει και τη σύγκληση στην Αθήνα του συμβουλίου (Board) των εκπροσώπων των εθνικών οργανισμών που συμμετέχουν στην Ομοσπονδία.

Το σεμιναριακό πρόγραμμα

Σημαντική ενότητα του Exporama Show αποτελεί το σεμιναριακό του πρόγραμμα, το οποίο φιλοδοξεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο κύκλο θεμάτων Exhibit και Event Marketing.

Το σεμιναριακό πρόγραμμα περιλαμβάνει 20 θέματα, τα οποία θα αναπτύξουν κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι επαγγελματίες και ακαδημαϊκοί, μεταξύ των οποίων οι:


  • Bernhard Aggeler, Senior Partner European Event ROI Institute.
  • Ray Bloom, Chairman IMEX- Worldwide Exhibition for Incentive Travel, Meetings and Events.

  • Simon Burton, Διευθ. Σύμβουλος The Exhibiting Show.

  • Rob Davidson, Senior Lecturer in Business Travel and Tourism, University of Westminster.

  • Hakan Gershagen, Commercial Director Mack Brooks Exhibitions, UFI Marketing Committee.

  • Steven Hacker, CAE, President of IAEM.
  • Prof. Dr. Bernd Hallier, EHI Retail Institute GmbH, President of Euroshop.

  • Bruno Meissner, FAMAB – President Select IFES.
  • Birgit Roeterdink, Director Global Travel & Meetings Procurement, NV Organon.

  • Δρ. Γιάννης Κριτσωτάκις, Διδάκτωρ Εμπορικών Επιστημών, Εμπειρογνώμονας του Διεθνούς Κέντρου Εμπορίου στο πεδίο των Εμπορικών Εκθέσεων.
  • Θεόδωρος Κοντορήγας, Μελετητής Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού.
  • Χρήστος Λάζαρης, Σύμβουλος Πωλήσεων & Επιχειρήσεων.

  • Δημήτρης Πανταζής, Διευθ. Σύμβουλος ΔΩΤΩ ΑΕ.


Σκοπός του Exporama Show είναι να φέρει σε άμεση επαφή και κάτω από την ίδια στέγη τις εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες και προϊόντα στην αγορά των Events και τις εταιρίες ή τους φορείς που αναζητούν αξιόπιστες και καινοτόμες λύσεις για την επόμενη εκθεσιακή ή συνεδριακή τους συμμετοχή ή την επιχειρηματική τους εκδήλωση. Επιπλέον φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα γεγονός «προστιθέμενης αξίας» για όλους τους συμμετέχοντες, μία εκδήλωση που θα υποστηρίξει τις προσπάθειες όλων εκείνων που δραστηριοποιούνται και επενδύουν στην αγορά των Events.

Σημειώνεται ότι το Exporama Show διοργανώνεται από τα EXPORAMA CROSSMEDIA – το περιοδικό EXHIBIT και το διεθνές portal EXPORAMA.com της εταιρίας εκδόσεων, εκδηλώσεων και ψηφιακής τεχνολογίας OSTRAKO.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024