Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔεύτερο διεθνές επιστημονικό συνέδριο για τον τουρισμό

Δεύτερο διεθνές επιστημονικό συνέδριο για τον τουρισμό

Το Δεύτερο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για τον τουρισμό διοργανώνει η Ακαδημία Τουριστικών Ερευνών και Μελετών, σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Έρευνας…

Το Δεύτερο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για τον τουρισμό διοργανώνει η Ακαδημία Τουριστικών Ερευνών και Μελετών, σε συνεργασία με<...>το Αθηναϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Έρευνας, τη Δευτέρα 3 και Τρίτη 4 Ιουλίου στο Ξενοδοχείο “St George Lycabettus”.

Σημειώνεται ότι το συνέδριο οργανώνεται σε έξι θεματικές ενότητες, ενώ συνολικά θα εισηγηθούν 23 αλλοδαποί καθηγητές και ερευνητές από τις ΗΠΑ, Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Τουρκία, Βραζιλία, Ταϋλάνδη κ.α.

Αναλυτικότερα, η πρώτη ενότητα αφορά τους τουριστικούς προορισμούς. Θέματα όπως τα πάρκα ψυχαγωγίας, η σχέση μεταξύ εμπειριών ελεύθερου χρόνου και εικόνας προορισμού, οι απλές ανάγκες σε συνδυασμό με το τουριστικό κόστος και η τουριστική κρουαζιέρα εξετάζονται σε αυτή την ενότητα.

Η δεύτερη ενότητα περιλαμβάνει εισηγήσεις που αφορούν τους ξεναγούς, την Αθήνας ως τόπο προορισμού στην μεταολυμπιακή περίοδο, τις φολκλορικές δραστηριότητες ως εργαλείο προσέλκυσης τουριστών και τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των πόλεων.

Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει την ανάλυση των τουριστικών τάσεων και τις επιπτώσεις στις τουριστικές επιλογές. Η ενότητα αυτή περιλαμβάνει και περιπτωσιολογικές μελέτες για την Βραζιλία και την Ελλάδα καθώς επίσης την σχέση μεταξύ εμπορίου και τουρισμού.

Η τέταρτη ενότητα, που ανοίγει τη δεύτερη μέρα του συνεδρίου, περιλαμβάνει τέσσερις εισηγήσεις αφιερωμένες στο μάρκετινγκ του τουρισμού. Ειδικότερα, η πρώτη εισήγηση αναλύει την εννοιολογική σχέση του μάρκετινγκ στο πλαίσιο της Τουριστικής Βιομηχανίας, η δεύτερη παρουσιάζει μερικές προτάσεις ανάδειξης των χειροτεχνημάτων της Τουρκίας με σκοπό την ενίσχυση του τουρκικού τουρισμού, η τρίτη παρουσιάζει κάποιες σκέψεις για την Ελλάδα σαν εμπορικό σήμα και η τέταρτη αναφέρεται στην επίδραση της ατομικής συμπεριφοράς στην ροή της γνώσης και την μεθόδευση της μάθησης.

Η πέμπτη ενότητα αφιερώνεται σε θέματα του αγροτικού τουρισμού και περιβάλλοντος και η έκτη και τελευταία σε θέματα που αναφέρονται στην αναζήτηση ξενοδοχειακών καταλυμάτων μέσω διαδικτύου, τον οικονομικό στρατηγικό σχεδιασμό των εταιριών των ξενοδοχείων και την ιδιαιτερότητα της λογιστικής τους.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024