Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΓια έλλειψη σχεδιασμού στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού κατηγορεί την Κυβέρνηση το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Για έλλειψη σχεδιασμού στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού κατηγορεί την Κυβέρνηση το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Ερώτηση προς τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, κατέθεσαν στη Βουλή την Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2005,οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ.κ. Κατσιφάρας Απόστολος, Ζήση Ροδούλα, Πρωτόπαπας Χρήστος, Σγουρίδης Παναγιώτης, […]

Ερώτηση προς τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, κατέθεσαν στη Βουλή την Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2005,<…>οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ.κ. Κατσιφάρας Απόστολος, Ζήση Ροδούλα, Πρωτόπαπας Χρήστος, Σγουρίδης Παναγιώτης, Διαμαντοπούλου `Αννα και Ρήγας Παναγιώτης, κατηγορώντας ουσιαστικά την Κυβέρνηση για έλλειψη πολιτικής στον σχεδιασμό της για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού κατά την μετα-ολυμπιακή περίοδο.

Πιο συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην ερώτηση τους ανέφεραν τα ακόλουθα:

“Η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων αποτελεί για κάθε χώρα που τους διοργανώνει ένα νέο σημείο εκκίνησης για κάθε τουριστική δραστηριότητα. Ο Συνεδριακός Τουρισμός αποτέλεσε μετα-ολυμπιακά, τόσο για το Σίδνεϋ όσο και για τη Βαρκελώνη, ένα από τα πιο δυνατά συγκριτικά σημεία ανάπτυξης. Η Αθήνα, μετά τις νέες – σύγχρονες υποδομές που απέκτησε, τη διεθνή της πλέον φήμη για ποιότητα των υπηρεσιών της, καθώς και η οργανωτική ικανότητα μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πόλο έλξης διεθνών συναντήσεων που θα φέρουν μεγάλη ανάπτυξη στον κερδοφόρο τομέα Συνεδρίων και Εκθέσεων. Οι φορείς του Τουρισμού (ΕΞΑ, ΣΕΠΟΣ κ.ά.) έχουν τονίσει τη σημασία του Μητροπολιτικού Συνεδριακού Κέντρου της Αθήνας, το οποίο, και αποδέχθηκε η κυβέρνηση και δεσμεύτηκε ότι θα ήταν έτοιμο το Μάρτιο του 2005.

Ταυτόχρονα, στις 23 Μαρτίου 2005, στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού ο κ. Υπουργός είχε αναφέρει: “Προωθείται η δημιουργία εθνικού γραφείου προώθησης συνεδριακού τουρισμού, Leisure and Convention Bureau, ο οποίος θα είναι ο εθνικός φορέας marketing του ελληνικού συνεδριακού τουρισμού”, 7 μήνες μετά τίποτα δεν έχει προωθηθεί. Σήμερα, η Ελληνική πολιτεία δεν διαθέτει κανένα φορέα προβολής και παρακολούθησης του τομέα αυτού, δεν γνωρίζει πώς λειτούργησε ο απόηχος των Ολυμπιακών Αγώνων στο Συνεδριακό και Εκθεσιακό Τουρισμό για την Ελλάδα και δεν μπορεί να παρακολουθήσει την εξέλιξη στοιχείων για τον τομέα αυτό.

Επίσης, η προβολή του Συνεδριακού Τουρισμού της χώρας μας στο εξωτερικό ήταν τυπική, ενώ η Βαρκελώνη και το Σίδνεϋ πραγματοποίησαν αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες αποκλειστικά για την ανάπτυξη του Συνεδριακού Τουρισμού.

Επειδή η Αθήνα έχει όλες τις προϋποθέσεις και ταυτόχρονα την μοναδική ευκαιρία να γίνει ένας από τις σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης και τόπος διεθνών εμπορικών και επιστημονικών συναντήσεων, ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

  • Πώς παρακολουθείται σήμερα από την ηγεσία του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης η πορεία του Συνεδριακού Τουρισμού, μετά τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων από τη χώρα μας; Υπάρχει συγκεκριμένη υπηρεσία που συγκεντρώνει στοιχεία;
  • Γνωρίζει σήμερα με σαφήνεια το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης πόσα διεθνή Συνέδρια έχουν πραγματοποιηθεί ή πρόκειται να πραγματοποιηθούν μέσα στο 2005, και πόσα για την επόμενη χρονιά;
  • Σε ποιες ενέργειες έχει προχωρήσει το Υπουργείο για την εκμετάλλευση του τομέα αυτού στο εξωτερικό (ειδική έρευνα αγοράς, σχεδιασμό για την ανάπτυξή του κ.ά.);
  • Πόσα χρήματα έχουν διατεθεί το 2004 και πόσα το 2005 για την προβολή του Συνεδριακού Τουρισμού της Ελλάδας από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και ποια συγκεκριμένη προβολή πραγματοποιήθηκε;
  • Θα προχωρήσει η κυβέρνηση στη δημιουργία Μητροπολιτικού Συνεδριακού Κέντρου; Ποιος είναι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός υλοποίησης;
  • Προχώρησε η δημιουργία του Εθνικού Γραφείου προώθησης Συνεδριακού Τουρισμού ή παραμένει απλώς μία ακόμα εξαγγελία;”.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024