Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΌ. Κεφαλογιάννη προς ιδιωτικές επιχειρήσεις: Στοχεύστε σε ποιότητα, καλές τιμές και καταπολέμηση ‘μαύρης’ εργασίας
Τουριστική πολιτική

Ό. Κεφαλογιάννη προς ιδιωτικές επιχειρήσεις: Στοχεύστε σε ποιότητα, καλές τιμές και καταπολέμηση ‘μαύρης’ εργασίας

Οι άξονες αυτής της εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας του Υπουργείου Τουρισμού είναι, μεταξύ άλλων, η αντιμετώπιση όλων των στερεοτύπων που προκάλεσε η κρίση στη διεθνή κοινή γνώμη και η σωστή παρουσίαση και ενίσχυση πολλών περιφερειακών προορισμών.

Στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας, με στόχο την κοινή προβολή της Ελλάδας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε ημερίδα εργασίας, που διοργάνωσε το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, στο πλαίσιο της Philoxenia 2013.

Στην ημερίδα συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, η αντιπεριφεριάρχης Ν. Αιγαίου κα Λίτσα Φτακλάκη, η αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος κα Φανή Παπαθωμά εκπρόσωποι από τις άλλες περιφέρειες και τους δήμους της χώρας, στελέχη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, του HATTA, ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΞΕΘ, Aegean και εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων.

Επίσης στις εργασίες της ημερίδας συμμετείχε ο πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) κ. Noel Iosephides, ο  κ. Chad Shrive, υπεύθυνος του TripAdvisor για την Ελλάδα.

Όπως είπε η κα Κεφαλογιάννη στην ομιλία της, οι άξονες αυτής της εθνικής στρατηγικής επικοινωνίας είναι:
1. Αντιμετώπιση όλων των στερεοτύπων που προκάλεσε η κρίση στη διεθνή κοινή γνώμη.
2. Ενίσχυση του brand Ελλάδα σε ολόκληρο τον κόσμο.
3. Σωστή παρουσίαση και ενίσχυση πολλών περιφερειακών προορισμών.
4. Αύξηση αναγνωρισιμότητας τόσο του προορισμού Ελλάδα, με στόχο την τοποθέτηση του στους πέντε πιο γνωστούς, όσο και των περιφερειακών προορισμών.

  • Παράλληλα, η υπουργός τόνισε ότι όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν τον κοινό βηματισμό ανάμεσα στο Υπουργείο Τουρισμού, τις περιφέρειες και τους τουριστικούς φορείς της χώρας. Η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε τις δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας. Ειδικότερα επισήμανε τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται για
  • Την ανάπτυξη της αγοράς στις ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Λατινική Αμερική.
  • Την ανάπτυξη αγοράς στις γειτονικές χώρες, όπως η Τουρκία, το Ισραήλ, η Σερβία
  • Την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών (secret Greece) και παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου από τις παραδοσιακές αγορές.
  • Την καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης με τους μεγάλους “παίκτες” της τουριστικής αγοράς.
  • Την ανάπτυξη σχέσεων με εξειδικευμένους tour operators που ευνοούν τις νέες μορφές τουρισμού.

Η υπουργός Τουρισμού απευθυνόμενη στις ιδιωτικές επιχειρήσεις τόνισε ότι οφείλουν να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στη διασφάλιση υπηρεσιών ποιότητας, σε ορθή τιμολογιακή πολιτική, στη τήρηση των εργασιακών σχέσεων και στην καταπολέμηση της “μαύρης” εργασίας. Καταλήγοντας η κα Κεφαλογιάννη εξέφρασε την βεβαιότητά της ότι η Ελλάδα θα έχει καλά αποτελέσματα και το 2014, καθώς όπως τόνισε, τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε στις δράσεις του ΕΟΤ για την τουριστική προβολή. Ειδικότερα, τόνισε τις στοχευμένες ενέργειες που αναπτύσσονται μέσω του διαδικτύου για την προσέλκυση τουριστών με ειδικά ενδιαφέροντα. Ο κ. Λειβαδάς αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες συνεργασίας του ΕΟΤ για την υποστήριξη των περιφερειών της χώρας, με στόχο την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα. Επίσης, μίλησε για τη σημασία που αποδίδεται στο άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών και στις υποστηρικτικές ενέργειες που υλοποιούνται για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Από την πλευρά του Ο κ. Noel Iosephides επισήμανε την αποδοτικότητα που έχει η εφαρμογή ενός σύγχρονου μάρκετιγκ, ενώ ο εκπρόσωπος του Trip Advisor αναφέρθηκε στην πετυχημένη συνεργασία που έχει αναπτύξει με τον ΕΟΤ και παρουσίασε τα σχέδιά του για τη νέα χρονιά.

Ομιλία Υπ. Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην PHILOXENIA 2013

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024