Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣπύρος Γαλιατσάτος : Τα ημίμετρα βλάπτουν τον τουρισμό

Σπύρος Γαλιατσάτος : Τα ημίμετρα βλάπτουν τον τουρισμό

Ισχυρό κτύπημα στην ανάπτυξη του τουρισμού και τροχοπέδη στην προσπάθεια για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της ‘Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλληνίας-Ιθάκης κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, το άρθρο για τη […]

Ισχυρό κτύπημα στην ανάπτυξη του τουρισμού και τροχοπέδη στην προσπάθεια για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της ‘Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλληνίας-Ιθάκης κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, το άρθρο<...> για τη ρύθμιση τουριστικών θεμάτων που υπάρχει στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας.

Ο νόμος για την απασχόληση, τονίζει ο κ. Γαλιατσάτος, εξομοιώνει τις βιομηχανικές με τις τουριστικές επιχειρήσεις και ιδιαίτερα τις εποχιακές της επαρχίας αποτελώντας μια μεγάλη αντίφαση με όσα ‘ευαγγελίζεται’ η κυβέρνηση για την ανάπτυξη του τουρισμού. Η ρύθμιση αυτή αποτελεί αντικίνητρο στο να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας στον τουρισμό, προωθεί την ημι-απασχόληση που ουδόλως συμβάλλει στην ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και θα επιτρέψει να δοθεί μία εικονική και όχι πραγματική θέση στην απασχόληση. Διότι ποιος θα δεχθεί να εργαστεί με πενιχρά έσοδα, λόγω των λίγων ωρών εργασίας, σε τουριστική επιχείρηση έξω από τα μεγάλα αστικά και τουριστικά κέντρα, μόνο μερικούς μήνες το χρόνο και πως αυτό συνδυάζεται με την αναβάθμιση;
«Πρέπει επιτέλους να προσδιορίσουμε, ως χώρα, με σαφήνεια τι ακριβώς θέλουμε:
Ημι-απασχολούμενους, με αμοιβή που δεν τους επιτρέπει να αντεπεξέλθουν στις καθημερινές τους ανάγκες, απλά και μόνο για να διαγραφούν από τους πίνακες των ανέργων ή να δημιουργήσουμε πραγματικά τις προϋποθέσεις για την ουσιαστική βελτίωση των υπηρεσιών στην πρώτη βιομηχανία της χώρας;

Η βελτίωση των υπηρεσιών απαιτεί εκπαιδευμένο προσωπικό, συνεργασία εργοδότη και εργαζομένων, συνέπεια, συνέχεια, δυνατότητα επιλογής και διατήρησης του κατάλληλου προσωπικού.

Στις εποχιακής λειτουργίας τουριστικές επιχειρήσεις, όπως είναι πολλά ξενοδοχεία της χώρας, πως εξασφαλίζεται η διατήρηση της συνεργασίας με έναν καλό π.χ. μάγειρα και την επομένη τουριστική περίοδο που το ξενοδοχείο θα επαναλειτουργήσει, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια των υψηλών υπηρεσιών; Η απάντηση είναι πως δεν διασφαλίζεται γιατί δεν υπάρχει κανένα μέτρο, κανένα κίνητρο, κανένας προγραμματισμός. Αντιθέτως η φροντίδα της Πολιτείας γι αυτό το ευαίσθητο προϊόν εκφράζεται με τα αυστηρά πρόστιμα που επιβάλλει το ΣΕΠΕ για τις εκτός προγράμματος αλλαγές(!!!) στις βάρδιες των υπαλλήλων μιας τουριστικής μονάδας.

Αν και η ενοποίηση των ευρωπαϊκών κρατών προχωρεί ολοταχώς, ο Έλληνας τουριστικός επιχειρηματίας εξακολουθεί να λειτουργεί μειονεκτικά συγκριτικά με τους συναδέλφους του στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και αυτό έχει σαφώς αντίκτυπο στο προϊόν που προσφέρει.
Βλέπουμε το δένδρο, αλλά χάνουμε το δάσος. Ας εξεταστεί λοιπόν το όλο θέμα σοβαρά διότι τα ημίμετρα μόνο πρόσκαιρους καρπούς αποφέρουν».

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024