Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΚώστας Γκιόκας Πρέπει να γίνει “εκκαθάριση” στους ανθρώπους του τουρισμού σε όλα τα επίπεδα…

Κώστας Γκιόκας Πρέπει να γίνει “εκκαθάριση” στους ανθρώπους του τουρισμού σε όλα τα επίπεδα…

Ηλικία: 32 Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος Χόμπι: Το επάγγελμά μου & τα μηχανοκίνητα σπορ Ζώδιο: Κριός Που Σπούδασε: * Γερμανική Σχολή Αθηνών * Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Που Δούλεψε: […]

Ηλικία: 32

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος

Χόμπι: Το επάγγελμά μου & τα μηχανοκίνητα σπορ

Ζώδιο: Κριός

Που Σπούδασε:

* Γερμανική Σχολή Αθηνών
* Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων

Που Δούλεψε:

* Amphitrion Holidays – Πρακτικά ασκούμενος
* F.P. Travel – Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βουδαπέστη (Ουγγαρία)
* Carlson Wagonlit Travel – Assistant Manager Inbound Operations
* Carlson Wagonlit Travel – Account Manager

Που Δουλεύει Τώρα:

Carlson Wagonlit Travel – Γενικός Διευθυντής Ελλάδας

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Όσες είναι απαραίτητες

Πού είναι μέλος;

SKAL Club

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Κρουαζιέρες και ακτοπλοΐα γενικότερα.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

– Louis Group διότι κινείται μεθοδικά με στρατηγικές επιλογές εξαγορών και συνεργασιών, επενδύοντας παράλληλα με τόλμη και αποφασιστικότητα.
– Superfast Ferries, διότι αναπτύσσονται με ιδιαίτερη δυναμική & τόλμη, θέτοντας νέα standards και τολμώντας σε ανταγωνιστικούς και ιδιαίτερους χώρους.
– Όμιλος Βασιλάκη, διότι είναι αυτοδημιούργητος και δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Τους ανθρώπους με όραμα, στόχους, πίστη και αποφασιστικότητα.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Η συνειδητή επιλογή μου να παντρευτώ πριν από 3 μήνες, αποδεικνύει ότι είμαι υποστηρικτής του συνδυασμού.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Ελλάδα: Κρήτη
Εξωτερικό: Κεντρική Ευρώπη και σχεδόν όλα τα προγράμματα κρουαζιερών.

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Αστεία και παράλληλα “τρομακτική”, η αντίδραση της προϊσταμένης μου, όταν σαν πρακτικά ασκούμενος επιχείρησα να καπνίσω μπροστά σε Αμερικανούς πελάτες μας κατά τη διάρκεια ενημέρωσής τους για το πρόγραμμα της παραμονής τους στην Ελλάδα.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Όταν έπρεπε πριν από μερικά χρόνια να διεκπεραιώσω όλες τις απαραίτητες εκείνες ενέργειες, βρισκόμενος στο εξωτερικό, συνέπεια τροχαίου δυστυχήματος στο οποίο εμπλεκόταν λεωφορείο με πελάτες μας.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Θεωρώ πως το μέλλον μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα θετικό και με μεγάλες επιτυχίες για την χώρα μας, με την προϋπόθεση να δοθεί επιτέλους από την πολιτεία η ανάλογη βαρύτητα στον πολύ σημαντικό αυτόν παράγοντα της οικονομίας της χώρας μας, καθώς επίσης και να μπορέσει να γίνει “εκκαθάριση” στους ανθρώπους οι οποίοι ασχολούνται με τον τουρισμό σε όλα τα επίπεδα.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Διαχρονικό είναι το θέμα της προβολής μας στο Εξωτερικό, ενώ άμεσα απασχολεί όλους το θέμα του Αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Ποιες είναι οι διαφορές και ομοιότητες στην διοργάνωση των συνεδρίων και των ταξιδιών κινήτρων των μεγάλων ελληνικών εταιριών σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εταιρίες του εξωτερικού ή τις πολυεθνικές που λειτουργούν στην Ελλάδα;

Στην πλειοψηφία τους, οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν τη δυνατότητα χρήσης του διεθνούς δικτύου τους και λόγω του μεγέθους και του κύρους τους σε παγκόσμια βάση, είναι βέβαιο πώς έχουν το σημαντικότατο πλεονέκτημα να μπορούν να ελιχθούν και να αντεπεξέλθουν σε οποιαδήποτε πιθανή κατάσταση ανάγκης παρουσιαστεί στο εξωτερικό, κάτι το οποίο δεν είναι σε θέση ποτέ να επιτύχει άλλου είδους εταιρία. Αυτή η άποψη βέβαια, δεν αποκλείει το γεγονός οι μή πολυεθνικές να είναι περιστασιακά και καλύτερες στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων, μόνο όμως σε συγκεκριμένους προορισμούς, κάτι το οποίο δεν μπορούν να το εξασφαλίσουν σταθερά και σε παγκόσμια βάση.
Ως πλεονέκτημα των ελληνικών εταιριών θα έλεγα ότι είναι η παρουσία ανθρώπων σε ηγετικές θέσεις σε σταθερή βάση, διότι όλες είναι ουσιαστικά προσωπικές εταιρίες. Αυτό το σημείο βέβαια μετά την παρέλευση κάποιου χρονικού διαστήματος, μπορεί να αποδειχθεί και μειονέκτημα αν δεν έχει γίνει ανάλογη προετοιμασία για τη διάδοχη κατάσταση.

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η Ελλάδα ως χώρα προορισμού ταξιδιών κινήτρων και ποιοι είναι οι ανταγωνιστικοί της προορισμοί;

Φυσικά ναι! Οι ανταγωνιστικοί προορισμοί είναι μάλλον παραδοσιακοί, όμως τελευταία η Κύπρος και η Τουρκία έχουν πάρει σημαντικό μερίδιο από την αγορά των ταξιδίων κινήτρων.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα θέλατε να ρωτήσετε το TravelDailyNews;”

Είναι στα μελλοντικά σας σχέδια η ανάπτυξη άλλων υπηρεσιών και/ή εφαρμογών μέσω του διαδικτύου;

TDN: Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε και αλλιώς από τη στιγμή που δραστηριοποιούμαστε σε ένα κλάδο της νέας οικονομίας που αναπτύσσεται τόσο ραγδαία, όπως το διαδίκτυο και μας υποχρεώνει να μετράμε τον μελλοντικό χρόνο σε μήνες και όχι σε έτη. Ήδη στο επόμενο δίμηνο η εταιρία μας θα έχει ολοκληρώσει την ανακατασκευή του ‘Travel for All’ έπειτα από ένα χρόνο επιτυχούς λειτουργίας του και θα είναι έτοιμη να παρουσιάσει νέες συνεργασίες και υπηρεσίες.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024