Τα τελευταία χρόνια η Air France έχει δεσμευτεί να εκσυγχρονίσει την εικόνα της. Τώρα, η εταιρεία αποκαλύπτει το ανανεωμένο της λογότυπο. Τα αεροπλάνα της σταδιακά θα αποκτήσουν το ‘new look’ […]
Τα τελευταία χρόνια η Air France έχει δεσμευτεί να εκσυγχρονίσει την εικόνα της<...>. Τώρα, η εταιρεία αποκαλύπτει το ανανεωμένο της λογότυπο. Τα αεροπλάνα της σταδιακά θα αποκτήσουν το ‘new look’ κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συντήρησης του στόλου, ενώ τα νέα αεροπλάνο θα πετάξουν με το νέο λογότυπο. Αυτές οι αλλαγές θα γίνουν σταδιακά, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον έξοδα.
Σχεδιασμένο από την εταιρεία Brandimage, το καινούργιο λογότυπο τώρα είναι μία μόνο λέξη, με κομψό σχεδιασμό και ανάλαφρη τυπογραφία. Με πάνω από τους μισούς πελάτες της να βρίσκονται εκτός Γαλλίας, το καινούργιο λογότυπο της Air France ενισχύει την πεποίθηση της εταιρείας να είναι μία παγκόσμια μάρκα, διατηρώντας ταυτόχρονα τη χαρακτηριστική γαλλική της ταυτότητα.
Τα εθνικά χρώματα παραμένουν στην άτρακτο και το πτερύγιο:
- Ναυτικό μπλέ, κυρίαρχο για 75 χρόνια, αναφέρεται στην ιστορική πρωτεύουσα της μάρκας και στην αποτελεσματικότητα της εταιρείας.
- Aσπρο, το χρώμα της υπεροχής, υπονοεί την αίσθηση της ευφορίας και τη γαλλική εμπειρία στο ταξίδι.
- Κόκκινο, το έντονο κόκκινο τονίζει και δίνει ενέργεια στην μάρκα, υπογραμμίζοντας τη γαλλική φινέτσα και την προσοχή προς τον κάθε πελάτη από τους υπαλλήλους της εταιρείας, στον αέρα, καθώς και στο έδαφος.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.