Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣχολέςΟι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στερούνται ρεαλιστικού marketing

Οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στερούνται ρεαλιστικού marketing

Την έλλειψη ρεαλιστικού marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις και συγκεκριμένα στον τομέα του τουρισμού επισήμανε ο κ. Γιώργος Αρχοντάκης

Την έλλειψη ρεαλιστικού marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις και συγκεκριμένα στον τομέα του τουρισμού επισήμανε<...>, μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel, ο κ. Γιώργος Αρχοντάκης, καθηγητής marketing στο Πανεπιστήμιο του Shiller.

Ο κ. Αρχοντάκης υπογράμμισε ότι στα επενδυτικά σχέδια των περισσότερων εταιριών για το “στήσιμο” μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης δεν υπάρχει πρόβλεψη για την ανάπτυξη στρατηγικών marketing. Και τούτο διότι γενικά οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν έχουν εμπιστευθεί ακόμα τον τρόπο αυτό για την προώθηση του προϊόντος τους. Τα τελευταία χρόνια, όπως συμπλήρωσε ο κ. Αρχοντάκης, έχουν γίνει ορισμένα βήματα για την ανάπτυξη του marketing, σε περιορισμένο όμως αριθμό επιχειρήσεων μεγάλου μεγέθους.

Αναφερόμενος γενικά στα χαρακτηριστικά του marketing, ο κ. Αρχοντάκης επισήμανε στον Χάρη Ντιγριντάκη ότι πρόκειται για παράγοντα ο οποίος στοχεύει στον καταναλωτή. Ο σχεδιασμός των στρατηγικών του marketing γίνεται με ένα στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ειδικότερα για τον κλάδο της ξενοδοχίας, ο κ. Αρχοντάκης τόνισε ότι ανεξάρτητα από την προβολή που έχει προηγηθεί μέσω του marketing το τελικό προϊόν είναι το πιο σημαντικό. Η εικόνα δηλαδή, που ο πελάτης σχηματίζει όταν πλέον έρθει στο ξενοδοχείο ιδιαίτερα από πλευράς εξυπηρέτησης και συμπεριφοράς του προσωπικού και του ιδιοκτήτη, αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία της όλης διαδικασίας προβολής και διαφήμισης μια μονάδας.

Ακόμη, ο κ. Αρχοντάκης όσον αφορά τα χαμηλά επίπεδα των κρατήσεων στην Αττική και στην περιφέρεια τόνισε, μιλώντας στο GBC, ότι είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρξει προβολή και δημοσιότητα της χώρας μας σε συγκεκριμένα πεδία. Παράλληλα, εξέφρασε την δυσαρέσκειά του για την χαμένη προολυμπιακή περίοδο, αφήνοντάς αιχμές εναντίον των αρμοδίων ότι δεν προέβησαν στις απαραίτητες κινήσεις lobbying, ούτως ώστε να διαφημιστεί έμμεσα και άμεσα το ελληνικό τουριστικό προϊόν και να προσελκύσει τις διεθνείς αγορές.

Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν “δώρο” για την χώρα μας και μοναδική ευκαιρία για την ανάπτυξη του τουρισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024