Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνΤουριστικά ΓραφείαΚρίσιμη χρονιά για τα Γερμανικά τουριστικά γραφεία ύστερα από την πτώση του 2003

Κρίσιμη χρονιά για τα Γερμανικά τουριστικά γραφεία ύστερα από την πτώση του 2003

Τα Γερμανικά τουριστικά γραφεία βιώνουν μία ανοδική χρονιά, καθώς από τους πρώτους ήδη μήνες του 2004 οι πωλήσεις έχουν εκτιναχτεί στα ύψη, ύστερα από την τριετή πτώση που είχαν σημειώσει. […]

Τα Γερμανικά τουριστικά γραφεία βιώνουν μία ανοδική χρονιά, καθώς από τους πρώτους ήδη μήνες του 2004 οι πωλήσεις<...> έχουν εκτιναχτεί στα ύψη, ύστερα από την τριετή πτώση που είχαν σημειώσει. Το Σεπτέμβρη, η Lufthansa θα σταματήσει να πληρώνει προμήθεια στους τουριστικούς πράκτορες, με αποτέλεσμα οι τουριστικοί πράκτορες να αναγκασθούν να χρεώνουν τους πελάτες τους με κάποιο επιπλέον ποσό για τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν.

Μετά από τρία χρόνια πτωτικής κίνησης στις πωλήσεις, το 2004 θα είναι η χρονιά της αλλαγής. Οι πωλήσεις των γερμανικών τουριστικών γραφείων έχουν αυξηθεί εξαιτίας των κρατήσεων που έχουν γίνει φέτος για διακοπές νωρίτερα.

Παρόλα αυτά υπάρχει μια σκιά πάνω από όλες αυτές τις ενέργειες, καθώς τα γραφεία φοβούνται ότι οι πωλήσεις μέσω internet θα αποτελέσουν μεγάλη απειλή για την βιωσιμότητα τους, αφού και η Lufthansa προβαίνει στη διακοπή των προμηθειών από την 1η Σεπτεμβρίου. Οι λόγοι μιας τέτοιας πτώσης ήταν οι απευθείας πωλήσεις από τους tour operators και οι πωλήσεις των πακέτων διακοπών σε χαμηλές τιμές, και πάνω από όλα οι χαμηλές τιμές σε πωλήσεις των αεροπορικών εισιτηρίων.

Η τάση, λοιπόν, είναι τα περισσότερα γραφεία να αποσύρονται από τις πωλήσεις των αεροπορικών και σιδηροδρομικών εισιτηρίων, αφού δεν αποφέρουν κέρδη και να στρέψουν την προσοχή τους στα ταξίδια αναψυχής. Ταυτόχρονα, τα μεμονωμένα τουριστικά γραφεία, που οι πωλήσεις τους είναι μικρές, συχνά εισέρχονται αυτόνομα στην αγορά ή τις περισσότερες φορές προσκολλώνται σε μία άλλη τουριστική εταιρία, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των Γερμανικών τουριστικών γραφείων να πέσει σε 13.600 το 2003 από 13.684, που ήταν το 2002.

Έτσι, στόχος των κορυφαίων πρακτόρων είναι να επεκτείνουν τις συνεργασίες τους και να ελαχιστοποιήσουν την παρουσία των αυτόνομων μικρών τουριστικών γραφείων. Ακόμα, η γερμανική αεροπορική εταιρία Germania Express (Gexx) αναμένει να μεταφέρει 1,4 εκατ. επιβάτες και να επιφέρει κέρδη ύψους 133 εκατ. Ευρώ στο 2004.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024