Η Ευρωπαϊκή τουριστική αγορά στο Internet αναμένει να τριπλασιαστεί σε μέγεθος μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Αν και υπήρξε μια αποτυχία των εταιριών του Internet, οι πωλήσεις που γίνονται on-line, […]
Η Ευρωπαϊκή τουριστική αγορά στο Internet αναμένει να τριπλασιαστεί σε μέγεθος μέσα στα επόμενα δύο χρόνια<...>. Αν και υπήρξε μια αποτυχία των εταιριών του Internet, οι πωλήσεις που γίνονται on-line, πρόκειται να αυξηθούν από 2 δισ. λίρες που ήταν πέρυσι, σε 7,3 δισ. λίρες μέσα στο 2002.
Σύμφωνα με την μελέτη European On-line Travel Marketplace report, φαίνεται ότι υπάρχει λαμπρό μέλλον του Internet στην Ευρώπη, όχι μόνο στην τουριστική βιομηχανία, αλλά σε κάθε αγορά.
Σε αντίθεση με την αγγλική, η ευρωπαϊκή αγορά έχει πρόσβαση μέσω του Internet, στον σιδηρόδρομο, την ακτοπλοΐα, την ενοικίαση αυτοκινήτων, τα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές κρατήσεις. Επίσης, η χρήση του συστήματος WAP είναι πιο διαδεδομένη στην Ευρώπη, απ' ότι στην Αγγλία. Στην Ευρώπη, οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν τις κρατήσεις τους, μέσω κινητής τηλεφωνίας.
Υπάρχουν ακόμα κάποια προβλήματα που εμποδίζουν την ευρωπαϊκή ανάπτυξη όπως το πρόβλημα της γλώσσας και το ότι οι ευρωπαίοι δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την χρήση της πιστωτικής κάρτας. Ήδη αυτά τα δύο προβλήματα δημιουργούν αύξηση εξόδων.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.