Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΚαλύτερο α' εξάμηνο όλων των εποχών αυτό του 2011 για τα ξενοδοχεία του Άμπου Ντάμπι
Το Ην. Βασίλειο παραμένει η κορυφαία διεθνής αγορά με 20% αύξηση το α' εξάμηνο του 2011

Καλύτερο α' εξάμηνο όλων των εποχών αυτό του 2011 για τα ξενοδοχεία του Άμπου Ντάμπι

Ο συνολικός ετήσιος αριθμός των επισκεπτών στα ξενοδοχεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων αυξήθηκε σε 1 εκατ. περίπου.

Το Αμπού Ντάμπι έχει καταγράψει το καλύτερό του α’ εξάμηνο για τα ξενοδοχεία, με αυξήσεις σε όλους τους βασικούς δείκτες, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των επισκεπτών, του αριθμού των διανυκτερεύσεων, της πληρότητας, των εσόδων και της διάρκειας διαμονής, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2011, σε σύγκριση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2010.
 
Τα στοιχεία από την Αρχή Τουρισμού του Αμπού Ντάμπι (ADTA) επιβεβαιώνουν επίσης ότι η Βρετανία, η αγορά της οποίας αποτελεί τον μεγαλύτερο “επισκέπτη” των ξενοδοχείων των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με 72.988 επισκέπτες, σημείωσε αύξηση της τάξης του 20% για το α’ εξάμηνο του 2010.

Ο συνολικός ετήσιος αριθμός των επισκεπτών στα ξενοδοχεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων αυξήθηκε κατά 11%, σε 1 εκατ. περίπου, οι διανυκτερεύσεις των επισκεπτών επίσης αυξήθηκαν κατά 26%, σε πάνω από 3 εκατ. Στην πληρότητα σημειώθηκε άνοδος, από 10% σε 70%, τα έξοδα αυξήθηκαν κατά 6%, σε 619 εκατ. δολ. και ο μέσος όρος χρόνου διαμονής επεκτάθηκε κατά 13%, σε 2,97 νύχτες.

“Πρόκειται για μια εντυπωσιακή απόδοση, η οποία αποτελεί καλό οιωνό για την επίτευξη του στόχου μας, δηλαδή την άφιξη 2 εκατ. επισκεπτών μέχρι το τέλος αυτής της χρονιάς”, είπε ο H.H. Sheikh Sultan Bin Tahnoon Al Nahyan, διευθυντής της Αρχής Τουρισμού του Αμπού Ντάμπι (ADTA), η οποία και δημοσίευσε τα στοιχεία.

“Τα αποτελέσματα αυτά επιτεύχθηκαν από την υψηλή ανταγωνιστικότητα του συγκεκριμένου προορισμού, με τη μέση τιμή του δωματίου να μειώνεται κατά 15% στο α’ εξάμηνο σε σχέση με πέρυσι, κάνοντας έτσι το Αμπού Νταμπί μια πιο προσιτή επιλογή από ό,τι το Σίνδευ, το Παρίσι, η Νέα Υόρκη ή το Τόκιο”.
 
Ο Sheikh Sultan ισχυρίζεται ότι το β’ εξάμηνο της χρονιάς θα μπορούσε να αποδειχθεί αποδοτικό για τον προορισμό, παρά την προγραμματισμένη έναρξη πολλών ξενοδοχειακών μονάδων.

“Η αλήθεια είναι ότι έχουμε δημιουργήσει ένα πρόγραμμα εκδηλώσεων που εμπλουτίζεται συνεχώς, εγκαίνια θερέτρων και ολοκληρωμένα πακέτα για τους επισκέπτες. Σε αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνεται το 3ο Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix φέτος τον Νοέμβριο, Οι εθνικές εορτές για τα 40η επέτειο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων τον Δεκέμβριο, καθώς και η πολυαναμενόμενη φιλοξενία του στόλου Volvo Ocean Race για δύο εβδομάδες” εξήγησε. “Διαθέτουμε αυτήν τη στιγμή πολύ καλά ξενοδοχεία για διαμονή, καθώς και υποδομές, έντονο κλίμα ανταγωνιστικότητας και εκδηλώσεις που μπορούν να προσελκύσουν πιθανούς επισκέπτες.

Περίπου 10 πολυτελή ξενοδοχεία 5 αστέρων πρόκειται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στο Αμπού Ντάμπι μέχρι το τέλος του χρόνου, γεγονός που θα αυξήσει τον ανταγωνισμό σε ορισμένα τμήματα της αγοράς, αν και η ADTA πιστεύει ότι θα προσθέσουν αποτελεσματικά στην ελκυστικότητα του προορισμού και θα αυξήσουν συνολικά την αγορά”.

“Πολλά από αυτά είναι τεράστια παραθαλάσσια θέρετρα, που θα τονώσουν αποτελεσματικά τις προτάσεις μας για ψυχαγωγία”, λέει ο Sheikh Sultan. “Και καθώς όλα θα είναι υπό τη διαχείριση σημαντικών αλυσίδων ξενοδοχείων, θα υπάρξει σημαντικό πρόσθετο κύρος, που θα προστεθεί στη διεθνή αγορά του συγκεκριμένου προορισμού μέσω του CRM και της δύναμης που διαθέτουν οι αλυσίδες αυτές στα κανάλια διανομής”.

Σημαντικές ξενοδοχειακές μονάδες που ανοίξουν είναι οι: το Westin Hotel & Spa, Abu Dhabi Golf Club, το Eastern Mangroves Hotel & Spa by Anantara, το Hyatt Capital Gate που συνορεύει με το Abu Dhabi National Exhibition Center (ADNEC), το Park Hyatt Abu Dhabi στο Saadiyat Island, το Rocco Forte Hotel Aby Dhabi (η πρώτη διείσδυση του συγκεκριμένου brand πολυτελείας στη Μέση Ανατολή, το υπερπολυτελές St. Regis Saadiyat Resort and Residences στο Saadiyat Island, το Jumeirah στους Etihad Towers και το Ritz Carlton Grand Canal Abu Dhabi, το οποίο διαθέτει και ιδιωτική μαρίνα.

Εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο, άλλοι προορισμοί που συνέβαλλαν σημαντικά στα ποσοστά ανάπτυξης του Άμπου Ντάμπι είναι η Ινδία με αύξηση 22%, η Γερμανία με 15%, η Σαουδική Αραβία με 44%, η Γαλλία με 29%, η Ιταλία με 22%, η Αυστραλία με 18%, το Κουβέιτ με 19% και η Ρωσία με 40%.
 
“Έχουμε επωφεληθεί από την άμεση αντιπροσώπευσή μας στη Ρωσία και προβλέπονται περαιτέρω αυξήσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σαουδική Αραβία όπου και εκεί η άμεση αντιπροσώπευση έχει πρόσφατα ξεκινήσει”, πρόσθεσε ο Sheikh Sultan.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024