Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤις ηλεκτρονικές κρατήσεις προτιμούν οι Αμερικάνοι business travellers

Τις ηλεκτρονικές κρατήσεις προτιμούν οι Αμερικάνοι business travellers

Κυρίως ηλεκτρονικά απεδείχθη ότι κάνουν τις κρατήσεις για τα ταξίδια τους οι Αμερικάνοι ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους (business travellers), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποίησε η εταιρία `Accenture`. Πιο […]

Κυρίως ηλεκτρονικά απεδείχθη ότι κάνουν τις κρατήσεις για τα ταξίδια τους οι Αμερικάνοι ταξιδιώτες<...> για επαγγελματικούς λόγους (business travellers), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποίησε η εταιρία `Accenture`.

Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 550 Αμερικάνοι business travellers, από τους οποίους τα 3/4 απάντησε ότι πραγματοποιεί κρατήσεις για ταξίδια μέσω του Internet (71%). Αντίθετα, μόλις το 22% απάντησε ότι κάνει κρατήσεις μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον ταξιδιωτικό πράκτορα (ποσοστό μειωμένο κατά 36% σε σχέση με το 2003).

Επιπρόσθετα, οι περισσότεροι εκ των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησαν ότι προτιμούν να χρησιμοποιούν τα αυτόματα μηχανήματα check – in των αεροδρομίων (87%), και περισσότεροι από τα 2/3 ανέφεραν ότι τα προτιμούν λόγω της ευκολίας τους (69%).

“Παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι business travellers χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της τεχνολογίας για την πραγματοποίηση κάποιας κράτησης τους” επεσήμανε ο κ. Paul Chiu, εκπρόσωπος της Accenture, τονίζοντας ότι “αφότου οι ταξιδιώτες άρχισαν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι παγκόσμιοι ηγέτες της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας επικεντρώνουν πλέον το ενδιαφέρον τους στις δυνατότητες, που μπορεί να τους παράσχει το Internet, προκειμένου να εμπλουτίσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους, αλλά και να κερδίσουν περισσότερους πελάτες”.

Αξιοσημείωτα ήταν επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας, όσον αφορά στις προτιμήσεις των ερωτώμενων σχετικά με τις αεροπορικές εταιρίες, αφού απεδείχθη ότι το ενδιαφέρον τους επέστρεψε στις αεροπορικές εταιρίες προγραμματισμένων πτήσεων. Αναλυτικότερα, περισσότεροι από τα 3/4 απάντησαν ότι προτιμούν κυρίως αεροπορικές εταιρίες προγραμματισμένων πτήσεων για επαγγελματικά ταξίδια (82%) (ποσοστό αυξημένο κατά 72%, σε σχέση με πέρσι) και περισσότεροι από 2/3 για προσωπικά ταξίδια (69%) ( ποσοστό αυξημένο κατά 16% σε σχέση με πέρσι).

Ταυτόχρονα, όμως, περίπου τα 3/4 των ερωτώμενων ανέφεραν ότι το ενδιαφέρον τους για πτήσεις αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους θα αυξηθεί ή θα παραμείνει στάσιμο εντός των επόμενων έξι μηνών (72%). Ενώ, το 77% δήλωσε πρόθυμο να αυξήσει την χρήση αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, αν στο πτητικό τους πρόγραμμα περιληφθούν πτήσεις σε κύρια αεροδρόμια.

Επίσης, ο κ. Chiu ανέφερε ότι “οι αεροπορικές εταιρίες προγραμματισμένων πτήσεων και οι ξενοδοχειακές αλυσίδες θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι παράγοντες, πέραν της τιμής, όπως π.χ. των ευέλικτων προγραμμάτων, είναι μεγίστης σημασίας για τις επιλογές πολλών business travellers”. “Εταιρίες, που παρέχουν ευελιξία, καλές τιμές και ποιοτικές υπηρεσίες σε μόνιμη βάση μπορούν να κερδίσουν το προσοδοφόρο κοινό των business travellers”.

Ως κορυφαίος προορισμός επαγγελματικών ταξιδίων αναδείχτηκε το Σικάγο, αφού κατέλαβε την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των business travellers, στην ερώτηση ποια αμερικάνικη πόλη σκοπεύουν να επισκεφτούν εντός των προσεχών έξι μηνών, ενώ τη λίστα των πιο επισκέψιμων πόλεων συμπληρώθηκε από την Νέα Υόρκη, την Ουάσινγκτον, το Σαν Φραντσίσκο, το Λος `Αντζελες, την Ατλάντα και το Ντάλας.

Όσον αφορά στα ξενοδοχεία, το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών επέστρεψε στα μεσαίας κατηγορίας ξενοδοχεία (81%) (ποσοστό αυξημένο κατά 56%, σε σχέση με πέρσι). Αντίθετα, μόλις το 10% απάντησε ότι προτιμά μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες (ποσοστό μειωμένο κατά 25%, σε σχέση με πέρσι).

Τέλος, σχετικά με τα κριτήρια επιλογής των δωματίων τους στα ξενοδοχεία, το 33% των ερωτώμενων δήλωσε ότι πρώτο τους μέλημα είναι να υπάρχει γραφείο ή χώρος συναντήσεων. Ενώ, μόλις το 15% ανέφερε ως πρώτιστο μέλημα του στην εξεύρεση δωματίου τις υπηρεσίες πρόσβασης στο internet.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024