Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΘετικά τα πρώτα αποτελέσματα έρευνας για την ποιότητα του γερμανικού τουρισμού
Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού

Θετικά τα πρώτα αποτελέσματα έρευνας για την ποιότητα του γερμανικού τουρισμού

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ITB 2008: Ομογενείς και ξένοι επισκέπτες αξιολόγησαν τη Γερμανία σαν Τουριστικό προορισμό με τον βαθμό 1,8, σε μια κλίμακα από 1 έως 6, με άριστα το 1. Τα αποτελέσματα αυτά είναι τα πρώτα ενός «Δείκτη Ποιότητας Γερμανικού Τουρισμού», ο οποίος ξεκίνησε το Μάιο του 2007…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ITB 2008: Ομογενείς και ξένοι επισκέπτες αξιολόγησαν τη Γερμανία σαν Τουριστικό προορισμό με τον βαθμό 1,8, σε μια κλίμακα από 1 έως 6, με άριστα το 1. Τα αποτελέσματα αυτά είναι τα πρώτα ενός «Δείκτη Ποιότητας Γερμανικού Τουρισμού», ο<...>οποίος ξεκίνησε το Μάιο του 2007 και θα λειτουργήσει έως και το 2010, σε συνεργασία του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού με την Ευρωπαϊκή Ασφάλεια Ταξιδιών (EUROPAISCHE Reiseversicherung).

Τα δεδομένα της συγκεκριμένης μέτρησης προήλθαν από συνεντεύξεις με πάνω από 7.400 ταξιδιώτες, αριθμός ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί στις επόμενες μετρήσεις. Οι ερωτώμενοι θα συνεχίσουν να έχουν την ευκαιρία να αξιολογούν τον «Τουριστικό προορισμό Γερμανία» σε διάφορους τομείς. Στην πρώτη μέτρηση αξιολόγησης, οι επισκέπτες έδωσαν πολύ υψηλή βαθμολογία στους Γερμανούς ξενοδόχους για την φιλικότητά και την ικανότητά τους. Οι βαθμοί αυτοί κυμάνθηκαν από 1,5 – 1,6.

«Το πολύ καλό αποτέλεσμα της νέας αυτής έρευνας αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο του Γερμανικού Τουρισμο, κάτι το οποίο απεικονίζεται και στα ιδιαίτερα ανεβασμένα νούμερα διανυκτερεύσεων. To σκεπτικό «όλος ο κόσμος φιλοξενείται από φίλους», που αναπτύχθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου του 2006, συνεχίζει να είναι προτεραιότητά μας», ανέφερε ο κ. Έρνστ Χίνκσεν, Κυβερνητικός Υπεύθυνος για τον Τουρισμό.

«Η νέα αυτή έρευνα δεν αρκείται στο να μας δείχνει που βρισκόμαστε. Οι ετήσιες ερωτήσεις δίνουν στους συνεργάτες μας την ευκαιρία να αναγνωρίζουν προτιμήσεις και να αξιολογούν τις επιχειρήσεις τους», εξήγησε η κα Πέτρα Χεντόρφερ, προϊστάμενη του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού. Η έρευνα δίνει τη δυνατότητα μιας πολύ λεπτομερούς ανάλυσης της γνώμης των επισκεπτών, αφού τα θέματα για τα οποία ερωτώνται περιλαμβάνουν τομείς, όπως «πηγές ενημέρωσης», «ημερομηνία κράτησης» μέχρι και την λεπτομερή αξιολόγηση του επιλεγμένου ξενοδοχείου.

Τα αποτελέσματα σε αυτούς τους τομείς έδειξαν πως πάνω από το 1/3 των επισκεπτών ενημερώθηκαν από το διαδίκτυο για τον προορισμό που τους ενδιέφερε. Το διαδίκτυο είναι το ανερχόμενο μέσο ενημέρωσης, όπως και το πλέον αναπτυσσόμενο μέσο κράτησης, με το 45% να έχει κλείσει τις διακοπές του με αυτόν τον τρόπο.

Στους λόγους επιλογής του προορισμού, ο πιο δημοφιλής ήταν τα «ταξίδια αναψυχής» (55%). ΚατΆ επέκταση, ο τόπος διαμονής επιλεγόταν με βάση το «τοπίο». Η ποικιλία τέχνης και κουλτούρας που προσφέρει η Γερμανία ήταν ο λόγος επίσκεψης για το 30%. Όποιος και να είναι ο λόγος της επίσκεψης, οι ταξιδιώτες έμειναν ευχαριστημένοι με τη διαμονή και την εμπειρία τους στη Γερμανία. Με μέσο όρο 1,7 αξιολόγησαν τον προορισμό «Γερμανία» οι ξένοι και με 1,8 οι ομογενείς επισκέπτες.

H μέτρηση αυτή προέρχεται από την dwif-Consulting GmbH και την εταιρία συμβούλων MANOVA Grabler & Kepplinger OG.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024