Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑπάντηση στον ALTER για τις υψηλές τιμές των ξενοδοχείων της περιοχής του Πηλίου

Απάντηση στον ALTER για τις υψηλές τιμές των ξενοδοχείων της περιοχής του Πηλίου

Με αφορμή το γεγονός ότι στο προχτεσινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALTER αναφέρθηκε ότι “το Πήλιο – κι άλλος ένας προορισμός στην Ελλάδα – είναι πιο ακριβό από το Παρίσι“, […]

Με αφορμή το γεγονός ότι στο προχτεσινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALTER αναφέρθηκε ότι το Πήλιο – κι άλλος ένας προορισμός στην Ελλάδα – είναι<...> πιο ακριβό από το Παρίσι, η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας ως επίσημος συνδικαλιστικός φορέας των ξενοδοχείων της χερσαίας Μαγνησίας, εκπροσωπώντας 240 κύρια καταλύματα, παρέθεσε σε χτεσινή της ανακοίνωση, τα παρακάτω στοιχεία για την αποκατάσταση της αλήθειας.

“Τα 24 χωριά του Πηλίου, διαθέτουν μεγάλη υποδομή σε ξενοδοχεία και παραδοσιακά αρχοντικά για να φιλοξενήσουν και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες. Στην κορυφή του βουνού βρίσκεται το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου `Αγριόλευκες`, το οποίο διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις κι αποτελεί σημείο αναφοράς του Χειμερινού Τουρισμού, εξυπηρετώντας επισκέπτες, που διαμένουν σε όλες τις περιοχές της χερσαίας Μαγνησίας, ορεινές ή παραθαλάσσιες με μέγιστη απόσταση που δεν ξεπερνά τα 40`.

Στη Μαγνησία ο κάθε επισκέπτης έχει τη δυνατότητα, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, την οικονομική του κατάσταση, τις δραστηριότητες, που επιθυμεί να πραγματοποιήσει, να επιλέξει ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία καταλυμάτων των οποίων η δυναμικότητα ανέρχεται περίπου σε 5.000 κλίνες σε κύρια καταλύματα, ενώ ξεπερνά τις 7.000, αν υπολογίσουμε τα βοηθητικά καταλύματα, τα οποία λειτουργούν κατά τους χειμερινούς μήνες.

Από το σύνολο των κύριων καταλυμάτων:

  • 1.100 κλίνες βρίσκονται στη πόλη του Βόλου ή σε κοντινή απόσταση από αυτή ( Νέες Παγασές, Νέα Αγχίαλος, Αλμυρός)

  • 1.200 βρίσκονται σε παραθαλάσσια χωριά, τόσο από την πλευρά του Παγασητικού κόλπου( Αχίλλειο, Αμαλιάπολη, Αγριά, Πλατανίδια, Κάτω Γατζέα, Καλά Νερά, Κορώπη, Aφησσος, Κάλαμος, Χόρτο, Μηλίνα, Τρίκερι) όσο και από την πλευρά του Αιγαίου ( Πάλτση, Πλατανιάς, Καστρί, Μυλοπόταμος, Νταμούχαρη, Aγιος Ιωάννης, Χορευτό)

  • 2.700 κλίνες βρίσκονται σε ορεινά χωριά ( Aλλη Μεριά, Κατηχώρι, Πορταριά, Μακρινίτσα, Κουκουράβα, Χάνια, Ζαγορά, Κισσός, Aγιος Δημήτριος, Τσαγκαράδα, Μούρεσι, Μηλιές, Βυζίτσα, Πινακάτες, Aγιος Γεώργιος Νηλείας, Aγιος Λαυρέντιος, Λαύκος, Αργαλαστή)


Αναλύοντας τα κύρια καταλύματα ανά κατηγορία, διαπιστώνουμε ότι:
Το 90% των κλινών, που βρίσκονται σε παραθαλάσσιες περιοχές – στις οποίες από το βουνό φθάνει κανείς σε μέγιστο χρόνο 30`- 40` – διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για διαμονή κατά τους χειμερινούς μήνες, δηλαδή θέρμανση και μια ιδιαίτερα οικογενειακή εορταστική ατμόσφαιρα, που είναι συνώνυμη της πηλιορείτικης φιλοξενίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε το εύρος των τιμών για διαμονή στο Πήλιο:

  • Ποσοστό περίπου 4% επί του συνόλου της δυναμικότητας βρίσκεται σε παραδοσιακά αρχοντικά – κυρίως – με παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, με πολυτελούς κατασκευής δωμάτια, που διαθέτουν σύγχρονες ανέσεις, τζάκι, τζακούζι κ.ά. στα δωμάτια. Η διαμονή σε τέτοιου είδους κατάλυμα κοστίζει 100 – 180 ευρώ το δίκλινο δωμάτιο την ημέρα με πρωινό.

  • Σε ποσοστό 60% της συνολικής δυναμικότητας το κόστος ημερήσιας διαμονής ανά δωμάτιο με πρωινό ανέρχεται περίπου σε 40 – 50 ευρώ

  • Σε ποσοστό 36% της συνολικής δυναμικότητας το κόστος ημερήσιας διαμονής ανά δωμάτιο με πρωινό ανέρχεται περίπου σε 50 – 100 ευρώ

Προσεγγίζοντας τις τιμές ανά κατηγορία του καταλύματος, διαπιστώνουμε ότι από τη συνολική δυναμικότητα:


  • Ποσοστό 40% κατέχουν τα ξενοδοχεία 2*(Γ` κατηγορίας) στα οποία οι τιμές ανέρχονται σε 60 – 90 ευρώ το δίκλινο δωμάτιο την ημέρα με πρωινό

  • Ποσοστό 10% κατέχουν τα ξενοδοχεία 3*( Β` κατηγορίας) στα οποία οι τιμές ανέρχονται σε 80 – 100 ευρώ το δίκλινο δωμάτιο την ημέρα με πρωινό”
  • .

“Σχετικά με το χθεσινό ρεπορτάζ του ALTER, το οποίο εμφάνισε τον παραπάνω προορισμό ως ακριβότερο, συγκρινόμενο με το Παρίσι”, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του Νομού Μαγνησίας κ. Κώστας Δ. Λεβέντης αναφέρει, στη σχετική ανακοίνωση ότι ακόμη κι ο πιο κακόπιστος δημοσιογράφος δε θα μπορούσε να παραβλέψει την πραγματικότητα και το μεγάλο εύρος των τιμών και των παρεχόμενων υπηρεσιών, που κατατάσσει την περιοχή του Πηλίου στον μεγαλύτερο σε δύναμη τουριστικό προορισμό της Ελλάδος προσφέροντας διαμονή για όλα τα βαλάντια”.

“Είναι απορίας άξια και επικίνδυνη για τον ελληνικό τουρισμό” επισημαίνει ο κ. Λεβέντης η κατεύθυνση που δόθηκε από τη δημοσιογραφική ομάδα του ALTER, χρησιμοποιώντας `γνωστούς – αγνώστους` και συγκεκριμένα τουριστικούς πράκτορες της Αθήνας, οι οποίοι προέτρεπαν με τις δηλώσεις τους οι οποίες παρουσιαζόταν ως πληροφόρηση, τους Έλληνες ταξιδιώτες να περάσουν τις χριστουγεννιάτικες διακοπές σε προορισμούς τόσο της Ευρώπης αλλά και της Τουρκίας – δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε αυτούς – ενώ οι δηλώσεις στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ αφορούσαν ένα ξενοδόχο και μια εκπρόσωπο ενοικιαζομένων δωματίων, που αντιπροσωπεύουν ποσοστό 4% του συνόλου των καταλυμάτων της περιοχής, αφού δήλωσαν ότι διαθέτουν δωμάτια με 120 – 200 ευρώ την ημέρα, χωρίς να δηλώσουν ότι αυτές τις τιμές προσπαθούν να τις εξασφαλίσουν μόνο στις περιόδους αυξημένης ζήτησης, γεγονός που δεν συμβαδίζει με την νοοτροπία των περισσότερων ξενοδόχων της περιοχής μας”.

Η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας τονίζει στην ανακοίνωση της ότι δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει στο έλεος οποιωνδήποτε συμφερόντων τους μικρούς ξενοδόχους της περιοχής με `αποκλειστικές ειδήσεις` αυτού του είδους και θα εγκαλεί στην αποκατάσταση της αλήθειας, οποιονδήποτε τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό σταθμό ή έντυπο, όταν πέφτει στην αντίληψή της η μη καταγραφή κι αποτύπωση της πραγματικότητας.

Ακόμα η Ένωση αναφέρει ότι “πολύ πρόσφατα, ορισμένα ΜΜΕ επηρέασαν στη διαμόρφωση αρνητικού κλίματος κατά την Ολυμπιακή περίοδο, εξομοιώνοντας την τιμολογιακή πολιτική της Αθήνας με όλη την Ελλάδα, παρασύροντας με τον τρόπο αυτό τους τουριστικούς οικονομικούς δείκτες σε αρνητικά μεγέθη”. “Αυτή η κατάσταση” σημειώνει ότι δεν πρέπει να συνεχιστεί διότι οδηγεί τον ελληνικό τουρισμό σε περιπέτειες, για χάρη της αυξημένης τηλεθέασης”. Η περιοχή της χερσαίας Μαγνησίας συνεχίζει η ανακοίνωση “έχει δώσει την απάντησή της κι έχει στηρίξει την ελληνική αγορά χρόνια τώρα, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των Ελλήνων, οι οποίοι κατατάσσουν το Πήλιο στην κορυφή των προτιμήσεών τους για διακοπές όλο το χρόνο”.

Τέλος, η Ένωση κλείνει την ανακοίνωση της καλώντας όλα τα ΜΜΕ, που σέβονται το κοινό τους να επιδιώκουν την έγκυρη ενημέρωση και να αποφεύγουν τα παιχνίδια τηλεθέασης, ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας, με βαρύγδουπους κεντρικούς τίτλους όπως `Το Πήλιο και το Καρπενήσι πιο ακριβό από το Παρίσι`.

Πληροφοριακά, όσον αφορά την ζήτηση του Πηλίου την περίοδο των Χριστουγέννων ο πρόεδρος της Ένωσης γνωστοποίησε ότι “υπάρχει αυξημένη ζήτηση στο ορεινό Πήλιο σε επιβεβαιωμένες κρατήσεις της τάξης του 70% – 75%, ενώ παραμένει μεγάλη η δυνατότητα της χρήσης καταλυμάτων σε κοντινή προς τους ορεινούς προορισμούς απόσταση”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024