Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΗ ποιότητα μπορεί και πρέπει να αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας
`Αρης Σπηλιωτόπουλος

Η ποιότητα μπορεί και πρέπει να αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ITB 2008: “Το ότι η Ελλάδα δυναμώνει και εκσυγχρονίζεται δεν είναι καινούργιο” υπογράμμισε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, μιλώντας την περασμένη Πέμπτη σε δεξίωση προς τα γερμανικά ΜΜΕ, στο πλαίσιο της επίσκεψης του στο Βερολίνο για την έκθεση ITB…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ITB 2008: “Το ότι η Ελλάδα δυναμώνει και εκσυγχρονίζεται δεν είναι καινούργιο” υπογράμμισε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, μιλώντας την περασμένη Πέμπτη σε δεξίωση προς<...>τα γερμανικά ΜΜΕ, στο πλαίσιο της επίσκεψης του στο Βερολίνο για την έκθεση ITB. “Από το 2004”, πρόσθεσε “ο εθνικός στόχος μας να αναδείξουμε την Ελλάδα σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό στη διεθνή κατάταξη, περνά μέσα από την αναβάθμιση της ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, στις δημόσιες και ιδιωτικές υποδομές, στην επικοινωνιακή πολιτική μας και στους επισκέπτες τους οποίους προσελκύουμε. Αυτό που είναι καινούργιο έχει να κάνει με την παραδοχή ότι η ποιότητα μπορεί και πρέπει να αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας, για πολλούς προφανείς λόγους και για έναν ακόμη: Στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές τουριστικό περιβάλλον δεν έχουμε άλλη επιλογή. Οφείλουμε να σκεπτόμαστε και να σχεδιάζουμε το τουριστικό μέλλον της χώρας μας, όχι από τη μια χρονιά στην άλλη, αλλά σε ορίζοντα εικοσαετίας”.

Στο πλαίσιο αυτό, ανέφερε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, “το τουριστικό μοντέλο το οποίο υιοθετούμε έχει έντονη περιβαλλοντική διάσταση. Όλοι θα συμφωνήσουμε πως τουρισμός και περιβάλλον είναι έννοιες αλληλένδετες. Το περιβάλλον αποτελεί σημαντικό τουριστικό πόρο. Η ποιότητα του περιβάλλοντος είναι προϋπόθεση για τον σύγχρονο άνθρωπο, ζωτικό στοιχείο της ποιότητας ζωής μας. Γι’ αυτό και στους τόπους προορισμού όπου πηγαίνουμε ως επισκέπτες αποζητούμε και απαιτούμε αυτή την ποιότητα. Μιλάμε πλέον για ένα τουριστικό προϊόν που μπορεί να χαρίσει Αληθινές Εμπειρίες σε κάθε επισκέπτη, που μπορεί να είναι βιώσιμο σε δωδεκάμηνη βάση, και το πιο σημαντικό – που μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους, μέσα από την καθιέρωση εννέα τομέων τουρισμού: Παραθεριστικό, Θαλάσσιο, Πολιτιστικό, Περιηγητικό, Συνεδριακό, τουρισμό Υπαίθρου, τουρισμό Υγείας και Ευεξίας, τουρισμό Πολυτέλειας και City Break- Αθήνα και Θεσσαλονίκη”.

Η Ελλάδα βρίσκεται στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής

Μιας εποχής στην οποία ο ελληνικός τουρισμός έχει αποκτήσει στοιχεία εθνικού οράματος. Τα πρώτα μηνύματα είναι κάτι παραπάνω από θετικά. Το 2007 υπήρξε μία ικανοποιητική χρονιά σε ότι αφορά στην τουριστική μας κίνηση. Παρόλα αυτά, ο εφησυχασμός είναι έννοια απαγορευμένη. Οφείλουμε τόνισε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, διαρκώς να προσπαθούμε για το καλύτερο. Και γι’ αυτό βρισκόμαστε σήμερα εδώ. Επειδή η νέα τουριστική στρατηγική της Ελλάδας υπαγορεύει την παρουσία της σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις. Ένας άλλος λόγος για τον οποίο βρισκόμαστε εδώ είναι η βαρύτητα που δίδουμε στη Γερμανική αγορά. Η σχέση Ελλάδας-Γερμανίας είναι από τις πλέον στενές σε ό,τι αφορά στην τουριστική μας παράδοση. Εντούτοις, σκοπός μας είναι να ανανεώσουμε αυτή τη σχέση με τον καλύτερο τρόπο. Καθώς η χώρα μας συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των πρώτων τουριστικών προορισμών παγκοσμίως, έχει ακόμα περισσότερο ανάγκη τον ιδεατό επισκέπτη, και ο Γερμανός πολίτης ανήκει στους ιδεατούς επισκέπτες, είναι σύγχρονος, μοντέρνος, με κουλτούρα και πνευματική κληρονομιά, ενώ η ιδιοσυγκρασία του είναι τέτοια που τον κάνει να αναζητεί τις αληθινές εμπειρίες. Επομένως, η Γερμανική αγορά εντάσσεται στις προτεραιότητές μας, όπως και κάθε άλλη αγορά που σφύζει από ανθρώπους με ανοιχτούς ορίζοντες”.

Η Ελλάδα είναι άρωμα

“Η Ελλάδα” κατέληξε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης “δεν είναι μονάχα ηλιόλουστες παραλίες. Είναι άρωμα. Είναι χρώμα. Είναι μια εμπειρία από μόνη της. Μια αληθινή εμπειρία. Ο δικός μας στόχος είναι να κάνουμε αυτή την εμπειρία κτήμα όλο και περισσότερων ανθρώπων. Να την ταξιδέψουμε παντού. Να κάνουμε όλους τους ταξιδιώτες, από κάθε γωνιά της γης, να συνειδητοποιήσουν ότι η χώρα μας είναι ο ωραιότερος τόπος στον κόσμο. Αυτό είναι το όραμά μας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024