Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΥποτονική φέτος η World Travel Market – Μικρές οι προσδοκίες
Η κίνηση στο ελληνικό περίπτερο ήταν αρκετά μικρή

Υποτονική φέτος η World Travel Market – Μικρές οι προσδοκίες

Σε ήπιους τόνους κινήθηκε η τουριστική έκθεση World Travel Market φέτος για το ελληνικό περίπτερο, και την ελληνική αγορά. Η κίνηση στο περίπτερο ήταν αρκετά μικρή και σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, αλλά και σε σχέση με την κίνηση…

Σε ήπιους τόνους κινήθηκε η τουριστική έκθεση World Travel Market φέτος για<...> το ελληνικό περίπτερο, και την ελληνική αγορά. Η κίνηση στο περίπτερο ήταν αρκετά μικρή και σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, αλλά και σε σχέση με την κίνηση που υπήρχε σε άλλες περιοχές της έκθεσης.

Τη μειωμένη αυτή κίνηση αποδίδουν οι περισσότεροι συνεκθέτες στην αρχιτεκτονική του φετινού περιπτέρου που θύμιζε δεκαετία του 1980. Κλειστό και εσωστρεφές όπως ήταν πριν αρκετά χρόνια, το φετινό περίπτερο “έδιωχνε” τους επισκέπτες. Τα περίπτερα των συνεκθετών ήταν μεν διαμπερή όμως από τους εσωτερικούς διαδρόμους δεν υπήρχαν την πρώτη μέρα ούτε πινακίδες! Στη συνέχεια μετά από παράπονα ήρθαν κάποιες πινακίδες και τοποθετήθηκαν στις εσωτερικές μετώπες. Είναι πράγματι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ενώ επιτέλους είχαν βρεθεί πολύ όμορφα περίπτερα τις προηγούμενες χρονιές, που ήταν αποδεκτά από το σύνολο των συνεκθετών αποφασίστηκε φέτος πάλι να γίνει αλλαγή περιπτέρου.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, τα περίπτερα των κρατικών συμμετοχών δεν αλλάζουν κάθε χρονιά, γιατί αυτή η κίνηση δεν βοηθάει στο marketing. Η χρήση του ιδίου περιπτέρου για μια πενταετία τουλάχιστον κρίνεται αναγκαία ώστε οι επισκέπτες της έκθεσης να το αναγνωρίζουν από μακρυά. Η ίδια θέση στην έκθεση σαφώς και βοηθάει δεν είναι όμως αρκετή. Το περίπτερο πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο από μακρυά.

Θέλουμε λοιπόν να ρωτήσουμε τους υπευθύνους γιατί αλλάζουν περίπτερα κάθε χρόνο; Και μάλιστα όταν τα περίπτερα αυτά έχουν κριθεί επιτυχημένα; Γιατί ξοδεύονται τόσα χρήματα στη δημιουργία νέων περιπτέρων όταν πρέπει και από πλευράς marketing να χρησιμοποιήσουμε τα ίδια;

Όσο για τις προκρατήσεις που συνήθως μας έδιναν μια αίσθηση της πορείας της καλοκαιρινής περιόδου, οι περισσότεροι ανέφεραν ότι υπάρχει μια παγερή στάση αναμονής. Είναι όμως αλήθεια ότι αναμένουμε να κυμανθούμε στα περυσινά επίπεδα και να μην υπάρχει πτώση από τη βρετανική αγορά. Το γεγονός αυτό οφείλεται στη στάση των Βρετανών, οι οποίοι θεωρούν τις καλοκαιρινές διακοπές τους ως δικαίωμα από την εργασία τους και όχι ως πολυτέλεια. Η οικονομική κρίση που κτυπά τη χώρα έχει στρέψει τους Βρετανούς στην αναθεώρηση αγορών μόνο προϊόντων που πιστεύουν ότι είναι πολυτελείας, αναφέρουν οι ειδικοί.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024