Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΔΗΚΚΙ: Να μην ιδιωτικοποιηθεί η Ολυμπιακή Αεροπορία

ΔΗΚΚΙ: Να μην ιδιωτικοποιηθεί η Ολυμπιακή Αεροπορία

Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του ΔΗΚΚΙ κ. Δημ. Τσοβόλα σε εκδήλωση της συνδικαλιστικής παράταξης “Ενότητα Διακλαδική – ΚΕΔΑ” των εργαζομένων της Ο.Α. με θέμα “Η επιβίωση και η ανάπτυξη […]

Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του ΔΗΚΚΙ<.> κ. Δημ. Τσοβόλα σε εκδήλωση της συνδικαλιστικής παράταξης "Ενότητα Διακλαδική – ΚΕΔΑ" των<...> εργαζομένων της Ο.Α. με θέμα "Η επιβίωση και η ανάπτυξη του εθνικού μας αερομεταφορέα στις σημερινές συνθήκες", το κόμμα του έχει ως διακηρυγμένη προγραμματική θέση την παραμονή της Ολυμπιακής Αεροπορίας στο δημόσιο τομέα και την μη αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της.

Ο κ. Τσοβόλας εξέφρασε την απορία πως είναι δυνατόν η κυβέρνηση να μιλάει αυτή τη στιγμή για πώληση της Ο.Α., όταν το διεθνές περιβάλλον στις αερομεταφορές, ιδιαίτερα μετά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου, είναι άσχημο.

Συγκεκριμένα ανέφερε "Όταν ακόμα και στην Αμερική έδωσαν επιχορηγήσεις στις αεροπορικές επιχειρήσεις, όταν βλέπουμε σε άλλα κράτη να επιστρέφουν επιχειρήσεις στο κράτος, είναι δυνατόν στην Ελλάδα να ιδιωτικοποιείς τον εθνικό αερομεταφορέα;"

Τόνισε ακόμη ότι θα πρέπει μεν να παραμείνει η Ο.Α. στο δημόσιο τομέα, αλλά να λειτουργήσει από εδώ και πέρα με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια σημειώνοντας ότι όταν το κράτος αποφασίζει ότι πρέπει να ασκήσει μέσα στην Ο.Α. εθνική, αναπτυξιακή και κοινωνική πολιτική, θα πρέπει να προϋπολογίζεται το κόστος αυτών των αποφάσεων που επιβάλλει το ίδιο και να το προκαταβάλει ως πελάτης, όπως θα κάνει στον ιδιώτη, αν την δώσει.

Επίσης πρότεινε να γίνει εκσυγχρονισμός, ανάπτυξη με σταδιακή ανανέωση του στόλου της Ο.Α. κατά τρόπο που να μπορεί να εξοφλήσει το χρέος.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος του ΔΗΚΚΙ υπενθύμισε τη συζήτηση που έγινε στη Βουλή την άνοιξη του 1998 για την Ο.Α.

"Είχα μιλήσει, μετά την τοποθέτηση του αρμόδιου, τότε, για την Ο.Α. υφυπουργού Μεταφορών Μανώλη Λουκάκη, ο οποίος είχε πει ότι τα 600 δισ. ήταν το συσσωρευμένο χρέος του Δημοσίου, από το 1975 μέχρι τότε προς την Ο.Α.

Είχα επισημάνει τότε και το επαναλαμβάνω σήμερα ότι αυτό δεν ήταν διαγραφή χρέους που οφειλόταν σε κακή διαχείριση, όπως σκόπιμα διατείνονταν και διατείνονται μέχρι σήμερα το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ., αλλά ήταν η μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Δημοσίου σωρευτικά από το 1975 μέχρι τότε", είπε.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024