Τα περισσότερα διεθνή δημοσιεύματα σχετικά με τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας φαίνεται να σχολιάζουν το γεγονός θετικά. Συγκεκριμένα, το ΒΒC σε άρθρο του με τίτλο “Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές ξαναγεννήθηκαν”, […]
Τα περισσότερα διεθνή δημοσιεύματα σχετικά με τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας φαίνεται να σχολιάζουν<...> το γεγονός θετικά.
Συγκεκριμένα, το ΒΒC σε άρθρο του με τίτλο “Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές ξαναγεννήθηκαν”, σημειώνει, μεταξύ άλλων, ότι η ελληνική κυβέρνηση έκανε τα αποκαλυπτήρια ενός αναδομημένου πακέτου με σκοπό να τοποθετήσει τον `κουρασμένο` εθνικό αερομεταφορέα σε μια πιο στερεή οικονομική βάση.
Προσθέτει επίσης ότι η εξονυχιστική εξέταση των δεδομένων και παραμέτρων της νέας εταιρίας και της ιδιωτικοποίησης, πρόκειται να “ανακαινίσει και να καταστήσει πιο αποτελεσματικό τον ως τώρα προβληματικό αερομεταφορέα, εγκαίρως για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004”.
Η Guardian, σε άρθρο με τίτλο “Αρχίζουν οι συζητήσεις για την Ολυμπιακή”, αναφέρει ότι “ήδη τρεις ελληνικές τράπεζες έχουν αρχίσει συζητήσεις με δυνητικούς αγοραστές για να ιδιωτικοποιήσουν το νέο αερομεταφορέα που, μετά από μεγάλη προσπάθεια, απαλλάσσεται από τα διογκωμένα χρέη του”.
“Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές ξαναγεννιούνται από τις στάχτες της Ολυμπιακής Αεροπορίας” αναφέρει το (AFP), το οποίο αφιερώνει εκτενές ρεπορτάζ, καταγράφοντας όλα τα στοιχεία που αφορούν την ίδρυση της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.