Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑπαράδεκτες οι συνθήκες ακτοπλοϊκής σύνδεσης της ακριτικής Λήμνου
Ερώτηση του Θ. Λεβέντη (ΣΥΡΙΖΑ)

Απαράδεκτες οι συνθήκες ακτοπλοϊκής σύνδεσης της ακριτικής Λήμνου

Είναι γνωστή η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στις ακτοπλοϊκές γραμμές, ιδίως τις χαρακτηριζόμενες ως άγονες, για τις οποίες η Πολιτεία δαπανά τεράστια ποσά όχι με τον πιο γόνιμο και διαφανή τρόπο, όπως έχει αποδειχτεί στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, αναφέρει σε ερώτησή του στη Βουλή…

Είναι γνωστή η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στις ακτοπλοϊκές γραμμές, ιδίως τις χαρακτηριζόμενες ως άγονες, για τις οποίες<...> η Πολιτεία δαπανά τεράστια ποσά όχι με τον πιο γόνιμο και διαφανή τρόπο, όπως έχει αποδειχτεί στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, αναφέρει σε ερώτησή του στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Θ. Λεβέντης.

“Η Λήμνος αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αυτής της κατάστασης. Οι γραμμές που την συνδέουν με το κέντρο και την Βόρεια Ελλάδα εκτελούνται, κατά κανόνα, από παμπάλαια πλοία, με μικρή χωρητικότητα σε επιβάτες, με μικρές ταχύτητες, σε άβολα ωράρια και δρομολόγια.

Δεν έχει γίνει κατανοητό ότι κάθε προσπάθεια των φιλότιμων και εργατικών κατοίκων της Λήμνου, αλλά και όλης της νησιώτικης επικράτειας, για προσωπική και συλλογική ανάπτυξη προσκρούει στις απολύτως ανεπαρκείς και ποιοτικά υποβαθμισμένες ακτοπλοϊκές συνδέσεις.

Η κατάσταση αυτή επηρεάζει δραματικά την οικονομική ζωή, αποθαρρύνει όσους θέλουν να επισκεφθούν το νησί, περιορίζει ασφυκτικά την τουριστική περίοδο, δυσκολεύει τους κατοίκους στις μετακινήσεις τους, εμποδίζει τις εμπορικές δραστηριότητες.

Συντονισμένοι, όλοι οι φορείς της Λήμνου έχουν επανειλημμένα διατυπώσει τις προτάσεις τους οι οποίες, εν όψει του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι συνοπτικά οι εξής:
– Η διάρκεια της σύμβασης της γραμμής Λαύριο, Aγιος Ευστράτιος, Λήμνος, Καβάλα να είναι πολυετής μόνο αν το πλοίο που θα επιλεγεί ανήκει στην 1η (ή έστω στην 2η) κατηγορία και μόνο αν το πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 800 επιβατών την θερινή περίοδο και 400 τη χειμερινή. Η γραμμή αυτή να εκτελείται τρεις φορές την εβδομάδα.
– Να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την γραμμή Κύμη, Λήμνος, Καβάλα με σύγχρονο γρήγορο πλοίο για τουλάχιστον τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα.
– Τα δρομολόγια των δυο γραμμών να εκτελούνται σε διαφορετικές ημέρες έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απαιτούμενη καθημερινή σύνδεση με την κεντρική Ελλάδα.
– Να εξασφαλιστεί καθημερνή σύνδεση με Καβάλα.
– Τα ωράρια των δρομολογίων να καθορίζονται σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς του νησιού.
– Το οριστικό πρόγραμμα των δρομολογίων και η έναρξη των κρατήσεων να γίνεται από τον Μάρτιο, έγκαιρα για τον προγραμματισμό της τουριστικής περιόδου.

Με βάση όλα τα παραπάνω και λαμβάνοντας υπ’ όψιν το γεγονός ότι η πολιτεία έχει επανειλημμένα διαψεύσει τις ελπίδες των κατοίκων του νησιού, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
– Ποια μέτρα θα λάβουν για την ουσιαστική βελτίωση της πυκνότητας και της ποιότητας των ακτοπλοϊκών δρομολογίων του νησιού της Λήμνου;
– Προτίθενται να ικανοποιήσουν τα αιτήματα των φορέων της Λήμνου όπως αυτά έχουν διατυπωθεί εν όψει των διαδικασιών που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη;”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024