Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΡεκόρ παραπόνων για κερδοσκοπία σε πολλές τουριστικές περιοχές

Ρεκόρ παραπόνων για κερδοσκοπία σε πολλές τουριστικές περιοχές

Εκτεταμένη κερδοσκοπία και χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, διαπίστωσε σε πολλά παραθεριστικά κέντρα της χώρας το Ινστιτούτο Καταναλωτών καταγράφοντας σε έρευνά του χιλιάδες παράπονα από Έλληνες και ξένους τουρίστες. Όπως αναφέρει σε […]

Εκτεταμένη κερδοσκοπία και χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, διαπίστωσε σε πολλά παραθεριστικά κέντρα της χώρας το Ινστιτούτο Καταναλωτών<...> καταγράφοντας σε έρευνά του χιλιάδες παράπονα από Έλληνες και ξένους τουρίστες. Όπως αναφέρει σε χθεσινή του ανακοίνωση το ΙΝΚΑ, μέχρι τις 31/8 υπήρξε ρεκόρ παραπόνων τουριστών, κυρίως για υψηλές τιμές.

Ακολουθούν τα παράπονα για χαμηλής ποιότητας προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες αλλά και για απουσία των εποπτικών μηχανισμών του κράτους. Υπήρξαν επίσης αρκετά παράπονα για άνιση μεταχείριση από τα ξενοδοχεία των Ελλήνων τουριστών (που πληρώνουν υψηλές "τιμές πόρτας") σε σχέση με τους αλλοδαπούς (που ευνοούνται από τις χαμηλές τιμές των ταξιδιωτικών "πακέτων" για τα ίδια ακριβώς καταλύματα), καθώς και παράπονα ότι οι πολίτες του κοινωνικού τουρισμού αντιμετωπίζονται ως δεύτερης κατηγορίας από τους ξενοδόχους. Το ΙΝΚΑ επίσης διαπιστώνει ότι πολλοί Έλληνες (πάνω από ένας στους τρεις) δεν έκαναν διακοπές και ότι πολλοί που έκαναν, τις συνέτμησαν χρονικά λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Τα περισσότερα παράπονα αφορούσαν την κατηγορία "εστιατόρια – ταβέρνες" (10,5%) και την "ποιότητα των προϊόντων – υπηρεσιών" (9,7%). Το 77% των καταγγελιών έγινε από Έλληνες και το 23% από ξένους τουρίστες. "Πρωταθλητές" παραπόνων (λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμόν των επισκεπτών και την υποδομή), σύμφωνα με το ΙΝΚΑ, είναι κατά σειρά οι νομοί Ηρακλείου, Κυκλάδων, Χαλκιδικής, Κέρκυρας και Χανίων.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024