Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΚαλύτερο “country brand” για value for money της Ταϊλάνδης
Μελέτη της FutureBrand

Καλύτερο “country brand” για value for money της Ταϊλάνδης

Ως χώρα με το καλύτερο brand στην κατηγορία value for money αναδείχθηκε η Ταϊλάνδη στην παγκόσμια μελέτη της συμβουλευτικής εταιρίας FutureBrand. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 1.500 διεθνείς ταξιδιώτες, ειδικοί της ταξιδιωτικής βιομηχανίας…

Ως χώρα με το καλύτερο brand στην κατηγορία value for money αναδείχθηκε η Ταϊλάνδη στην παγκόσμια μελέτη της συμβουλευτικής εταιρίας FutureBrand. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 1.500 διεθνείς<...>ταξιδιώτες, ειδικοί της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και επαγγελματίες από το χώρο της φιλοξενίας.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της μελέτης, ο αντιπρόεδρος του τμήματος Marketing του Οργανισμού Τουρισμού Ταϊλάνδης, κ. Suraphon Svetasreni, ανέφερε: “Σε μια περίοδο συνεχών εξελίξεων και υψηλών τιμών πετρελαίου, οι ταξιδιώτες αναζητούν τις πιο συμφέρουσες λύσεις, από οικονομικής πλευράς, για πραγματοποίηση ταξιδίων αναψυχής”. “Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της πολιτικής marketing που ακολουθούμε” πρόσθεσε “είναι να τονίζουμε την αξία του προϊόντος και των υπηρεσιών μας ως value for money και για αυτό το λόγο είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι από τα αποτελέσματα της μελέτης”.

Στόχος της μελέτης, που διεξήχθη από την FutureBrand σε συνεργασία με την εταιρία δημοσίων σχέσεων Weber Shandwick’s Global Travel Practice, ήταν η εξέταση του τρόπου branding μιας χώρας και ο βαθμός ανταπόκρισης του στις σύγχρονες απαιτήσεις. Ανάμεσα στα κριτήρια αξιολόγησης υπήρχαν πρακτικές ανάγκες που αφορούσαν θέματα, όπως ασφάλεια, value for the money, ευκολία πρόσβασης, εγγύτητα, καιρός, αλλά και θέματα εμπειριών που αναζητούν οι ταξιδιώτες, όπως φυσικές ομορφιές, αυθεντικότητα, τέχνη/πολιτισμός, δραστηριότητες στη φύση.

“Οι χώρες δεν μπορούν πλέον να θεωρούν την ύπαρξη τους ως ένα προϊόν. Το brand μιας χώρας δεν αφορά μόνο τον τουρισμό. Αφορά επίσης τις εξαγωγές, τις επενδύσεις, το εμπόριο και τη βιομηχανία” επισημαίνει η Executive Director της FutureBrand, κυρία Rina Plapler.

“Αν η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία είναι όντως η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο, οι κυβερνήσεις θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο οι προορισμοί τους όχι μόνο προβάλλουν την ταυτότητα τους, αλλά και πως επηρεάζουν ή και βελτιώνουν την εμπειρία που προσφέρουν σε κάθε επισκέπτη” σχολίασε από την πλευρά της η κυρία Rene A. Mack, πρόεδρος της Weber Shandwick’s Global Travel Practice.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι οι τουριστικές αφίξεις στην Ταϊλάνδη πέρσι ανήλθαν στα 11,5 εκατομμύρια, ενώ τα κέρδη για τη χώρα άγγιξαν τα 9,13 δισ. δολάρια (96,72 δολάρια την ημέρα ανά άτομο).

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024