Παρουσιάζοντας το πρώτο διαφημιστικό εγχείρημα του Peter Greenaway CBΕ: η καινούργια ταινία μικρού μήκους με ένα 'πρωτοεμφανιζόμενο καστ' από σύγχρονους γαλαζοαίματους, που γεφυρώνει την 'ευγενή' κληρονομιά της Raffles με το μέλλον της.
Η νέα καμπάνια σχεδιάστηκε με στόχο να επαναπροσδιορίσει τη “χρυσή” εποχή του ταξιδιού, με κάθε κάδρο να προσομοιάζει με πίνακα ζωγραφικής με κορεσμένα χρώματα και υφές που φαντάζουν εξωτικά και τολμηρά και την ίδια στιγμή οικεία. Γυρισμένη εξολοκλήρου στο Raffles Singapore, τη γενέτειρα του brand, η καμπάνια βασίζεται στις θεμελιώδεις αρχές της Raffles, προβάλλοντας την εξαιρετική εμπειρία που προσφέρει το brand. Εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία της Raffles για αληθινή πολυτέλεια που δεν αφορά μόνο σε αυτό που κάνουμε, αλλά και στο πως νιώθουμε, η καμπάνια αναδεικνύει τη θέση του brand ως έναν προορισμό για τους λάτρεις των ταξιδιών, ένα σημείο συνάντησης για διάφορες κουλτούρες με διεθνείς επιρροές, ένα μέρος όπου γεννιούνται ιστορίες και θρύλοι.
Προβάλλοντας μια μέρα της ζωής στα Raffles, η καμπάνια ακολουθεί ένα καστ από σύγχρονους γαλαζοαίματους -HIRH Catharina von Habsburg, Αρχιδούκισσα της Αυστρίας, πριγκίπισσα της Ουγγαρίας και της Βοημίας με τη μητέρα της HIRH αρχιδούκισσα Anna Gabriele von Habsburg, το γένος von Wrede, HRH Maharaja Sawai Padmanabh Singh, Βασιλιά της Τζαϊπούρ, George Spencer-Churchill, μαρκήσιος του Blandford, HRH πριγκίπισσα Μαρία-Ολυμπία της Ελλάδος και της Δανίας και ΗΗ πρίγκιπα Nikolai της Δανίας- σε μια σειρά από ιδιαίτερες περιπέτειες. Καθώς η μέρα προχωρά, οι σκηνές οδηγούνται σε ένα κρεσέντο μέσα από μια “έκρηξη” χρωμάτων, υφών και κίνησης που κορυφώνεται με την ευχαρίστηση ενός πληθωρικού δείπνου. Σε όλες τις σκηνές, οι απλές απολαύσεις αναδεικνύονται και το ταξίδι εμπνέει μια αίσθηση θαυμασμού και έκπληξης, “αντανακλώντας την αληθινή ουσία του brand και την αίσθηση της Raffles που βιώνουν οι επισκέπτες”.
Από τη συγγραφή μέχρι την ενασχόληση με τη μόδα και από το πόλο μέχρι την αεροπορία, κάθε μέλος του βασιλικού καστ έχει ένα προσωπικό πάθος που συνδέεται με τις ρίζες του brand “Raffles”. Ο σκηνοθέτης Peter Greenaway έχει ενσωματώσει αυτά τα πάθη στην καμπάνια με συμβολικούς και ουσιαστικούς τρόπους. Μια ιδιαίτερα έντονη σκηνή απεικονίζει τη HIRH Catharina von Habsburg να γράφει ακριβώς εκεί που ο Rudyard Kipling, ένας από τους αγαπημένους της συγγραφείς, έγραψε το “Βιβλίο της Ζούγκλας”. Ο Greenaway αποτυπώνει μια συγκινητική στιγμή, καθώς η von Habsburg γράφει ένα συναισθηματικό γράμμα στην πρόγονό της, Μαρία Αντουανέτα. Σε όλη την ταινία, ο Greenaway έχει ως στόχο να αναδείξει το Raffles ως ένα exclusive “καταφύγιο” για πολυταξιδεμένους connoisseurs, μαγεύοντάς τους με ξεχωριστές και ουσιαστικές εμπειρίες.
Η Raffles σχεδιάζει να διπλασιάσει το χαρτοφυλάκιό της έως το 2024, προσθέτοντας μια σειρά από ξεχωριστούς προορισμούς. Πρόσφατα, η Raffles άνοιξε ένα δεύτερο ξενοδοχείο στο Ντουμπάι (The Palm), ενώ το Raffles London στο The OWO πρόκειται να αρχίσει λειτουργία του το 2022, μαζί με άλλα flagship ξενοδοχεία που έχουν προγραμματιστεί για τη Βοστόνη, την Ντόχα, την Τζέντα, το Μακάο, το Μπαχρέιν, τη Μόσχα και αλλού.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.