Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣΕΤΕ: Κίνδυνος απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας
Επιστολή σε υπουργούς

ΣΕΤΕ: Κίνδυνος απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας

Ο ΣΕΤΕ απέστειλε επιστολή προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Προστασίας του Πολίτη, Οικονομικών, Πολιτισμού & Τουρισμού και Υφυπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού (Λ. Κατσέλη, Μ. Χρυσοχοΐδη, Γ. Παπακωνσταντίνου, Π. Γερουλάνο και Α. Γκερέκου αντίστοιχα)…

Ο ΣΕΤΕ απέστειλε επιστολή προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, Προστασίας του Πολίτη, Οικονομικών, Πολιτισμού<...> & Τουρισμού και Υφυπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού (Λ. Κατσέλη, Μ. Χρυσοχοΐδη, Γ. Παπακωνσταντίνου, Π. Γερουλάνο και Α. Γκερέκου αντίστοιχα) σχετικά με τον κίνδυνο απώλειας εσόδων και διασυρμού της Ελλάδας.

Η επιστολή αναφέρει:

“Αγαπητοί κύριοι υπουργοί,

Στη σημερινή κρίσιμη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, δυο είναι τα κυρίαρχα ζητούμενα: πρώτον, η δημιουργία εσόδων για τη χώρα μας και δεύτερον, η αποκατάσταση του κύρους της στο εξωτερικό.

Γνωρίζετε όλοι το σοβαρό πρόβλημα του cabotage που στερεί από τη χώρα μας εκατομμύρια ευρώ ετησίως και περιορίζει την αύξηση των θέσεων απασχόλησης. Όπως θα δείτε στις συνημμένες επιστολές το κρουαζιερόπλοιο ZENITH, κοινοτικής σημαίας – Μάλτας, χωρητικότητας 1.800 επιβατών, έχει προγραμματίσει, για το 2010, κάνοντας χρήση της ισχύουσας κοινοτικής νομοθεσίας (βλ. αλληλογραφία Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και εταιρείας DONOMIS), 33 εβδομαδιαίες κρουαζιέρες με λιμένα επιβίβασης και αποβίβασης τον Πειραιά. Δηλαδή, περισσότεροι από 100.000 επιβάτες (Ισπανοί) και ένας κύκλος εργασιών και εσόδων για τη χώρα μας που αγγίζει τα 10 εκατ. ευρώ και που αφορούν σε φόρους αεροδρομίου, φόρους λιμένων, εισόδους αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, ΦΠΑ διαφόρων αγορών, κ.λπ. Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Εταιρειών της RCI στην οποία ανήκει το ZENITH, απασχολεί 1.100 Έλληνες ναυτικούς.

Το αναμενόμενο εισόδημα, αλλά προφανώς και η εικόνα της χώρας μας κινδυνεύουν από την παράνομη απαίτηση της ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) για πρόσθετη ναυτολόγηση 107 Ελλήνων ναυτικών στο συγκεκριμένο πλοίο. Απειλεί δε, στην περίπτωση μη ικανοποίησης, να αποτρέψει την επι/αποβίβαση των επιβατών (βλ. συνημμένες επιστολές ΠΝΟ προς εταιρεία DONOMIS). Μετά από όλα αυτά, οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων εξετάζουν σοβαρά να διαγράψουν τον Πειραιά και να μεταφέρουν το σημείο επι/αποβίβασης στον μεν Μπάρι για την Αδριατική, στη δε Αττάλεια για την Ανατολική Μεσόγειο, με ότι αρνητικό αυτό σημαίνει για τη χώρα μας.

Η διαιώνιση της κυριαρχίας των συντεχνιακών μικροσυμφερόντων αναγκάζει τον ΣΕΤΕ να προσφύγει στα κοινοτικά όργανα όπου μια ακόμα καταδίκη για τη χώρα μας είναι κάτι παραπάνω από βεβαία.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024