Έγκαιρη ενημέρωση στους επιβάτες για τυχόν καθυστερήσεις έχουν την υποχρέωση να παρέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες στους πελάτες τους σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας. Στόχος αυτής της οδηγίας είναι να περιοριστεί…
Έγκαιρη ενημέρωση στους επιβάτες για τυχόν καθυστερήσεις έχουν την υποχρέωση να παρέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες στους πελάτες τους<...>σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας. Στόχος αυτής της οδηγίας είναι να περιοριστεί η ταλαιπωρία των επιβατών, μετά και τα γεγονότα που σημειώθηκαν τις τελευταίες ημέρες στα λιμάνια με τις καθυστερήσεις των πλοίων.
Με την τελευταία οδηγία, ζητείται η έκδοση επείγουσας ανακοίνωσης από την πλοιοκτήτρια εταιρία, η οποία θα κοινοποιείται στα ΜΜΕ, το γραφείο τύπου του ΥΕΝ, το υπουργείο Αιγαίου, καθώς και τις λιμενικές αρχές, ώστε να ενημερωθούν οι επιβάτες. Ακόμη, ζητείται να ενημερώνονται οι επιβάτες από την εταιρία, τηλεφωνικά ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Επισημαίνεται μάλιστα στην ανακοίνωση ότι θα επιβληθούν οι νόμιμες κυρώσεις σε όσους δεν ακολουθήσουν τις οδηγίες.