Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΑυξημένος κατά 140% ο αριθμός των ξένων εμπορικών επισκεπτών στην έκθεση Philoxenia

Αυξημένος κατά 140% ο αριθμός των ξένων εμπορικών επισκεπτών στην έκθεση Philoxenia

Με απόλυτη επιτυχία έληξε η φετινή, επετειακή, 20η τουριστική έκθεση `Philoxenia`, τα αυξημένα μεγέθη και η δυναμική της οποίας, επισφραγίσθηκαν και από την αύξηση τόσο των απλών όσο και των εμπορικών επισκεπτών και από την ικανοποίηση του συνόλου των εκθετών…

Με απόλυτη επιτυχία έληξε η φετινή, επετειακή, 20η τουριστική έκθεση `Philoxenia`, τα αυξημένα μεγέθη και<...> η δυναμική της οποίας, επισφραγίσθηκαν και από την αύξηση τόσο των απλών όσο και των εμπορικών επισκεπτών και από την ικανοποίηση του συνόλου των εκθετών.

Συγκεκριμένα, η 20η `Philoxenia` που διοργάνωσε η `Helexpo` από τις 4 έως τις 7 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, δέχθηκε 16.125 επισκέπτες, έναντι 15.020 πέρυσι. Αυξημένος εμφανίζεται φέτος και ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών της έκθεσης, και ιδίως των ξένων, οι οποίοι σημείωσαν αύξηση κατά 140% περίπου, (891 φέτος έναντι 373 πέρυσι), και προέρχονταν από 13 χώρες και συγκεκριμένα την Αίγυπτο, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ιταλία, την Κύπρο, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Ρουμανία, τη Σερβία – Μαυροβούνιο, την Τουρκία, την Τυνησία και τη FYROM.

Χαρακτηριστικό της φετινής διοργάνωσης ήταν και οι καινοτόμες δράσεις της, δείγματα της αντίληψης της νέας διοίκησης και μέρος της στρατηγικής της για την αναβάθμιση της έκθεσης.

Φέτος, η `Philoxenia`, σύμφωνα με την γνώμη των διοργανωτών, κατάφερε να κάνει ένα ποιοτικό άλμα, πάνω στο οποίο η νέα διοίκηση θα κτίσει τη μελλοντική πορεία ενός θεσμού συνυφασμένου με την εξέλιξη του τουρισμού στην πατρίδα μας αλλά και σ` όλο τον κόσμο, με στόχο την πραγματοποίηση το 2005 και στο μέλλον, μιας Πραγματικά Παγκόσμιας Τουριστικής Έκθεσης.

Η γνώμη των εκθετών

«Πολλή μεγάλη ευκαιρία για να δούμε τους συνεργάτες μας της Β. Ελλάδας και πάντα λειτουργεί καλά για μας και είμαστε ευχαριστημένοι γιατί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Η παρουσία μας είναι επενδυτικού χαρακτήρα και λειτουργεί μακροπρόθεσμα. Η Β. Ελλάδα εκτιμά την παρουσία μας». Σταύρος Μπουζάνης, πρόεδρος Δ.Σ. Monogram Travel.

«Η πρώτη μέρα ήταν αναγνωριστική, η δεύτερη λειτούργησε καλύτερα αν και περίμενα περισσότερους επαγγελματίες. Πάντως η έκθεση έχει περισσότερο ενημερωτικό ενδιαφέρον». Ελένη Λύτρα, διευθύντρια Plaza Resort Hotel.

«Σε σχέση με πέρυσι βλέπω μεγαλύτερη προσέλευση επαγγελματιών και από Βαλκάνια (Ρουμανία, Βουλγαρία) και από Ελλάδα. Όσο για το κοινό, η προσέλευση ξεκίνησε σήμερα (Σάββατο) από πολύ νωρίς και είναι σε καλά επίπεδα». Δημήτρης Χονδρός, διευθυντής πωλήσεων Grecotel.

«Η πρώτη μέρα ήταν υποτονική, αλλά εχθές (Παρασκευή) είχαμε αρκετούς επαγγελματίες και σήμερα έχει πολύ κόσμο. Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι. Η Philoxenia έχει αναβαθμιστεί παρόλο που βλέπω να λείπουν σοβαρές εταιρείες. Οι εταιρείες του χώρου θα πρέπει να υποστηρίξουν την έκθεση γιατί είναι η μόνη διεθνής που έχουμε στον κλάδο μας στην Ελλάδα». Κώστας Παπαχριστοφόρου, γενικός διευθυντής Residence Georgio.

«Υπάρχουν ήδη εμπορικές συνεργασίες μεταξύ Κυπρίων και βορειοελλαδιτών πρακτόρων που διευκολύνονται πλέον περισσότερο με τις τρεις καθημερινές πτήσεις από Θεσσαλονίκη με πολύ προσιτά ναύλα που κυμαίνονται σε επίπεδο ναύλων εσωτερικών πτήσεων. Στην έκθεση έχουν γίνει ραντεβού με βορειοελλαδίτες πράκτορες και η αγορά της Θεσσαλονίκης λειτουργεί πολύ ομαλά για την Κύπρο». Γιώργος Ιωαννίδης, διευθυντής ΚΟΤ Ελλάδας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024