Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileEuropages: Παγκόσμια καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό στο CNN Traveller

Europages: Παγκόσμια καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό στο CNN Traveller

Η Ελληνική Επιστημονική Α.Ε. σε συνεργασία με το περιοδικό CNN Traveller και τον Ευρωπαϊκό Οδηγό Επιχειρήσεων Europages σχεδιάζει μία πρωτοποριακή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Οι στρατηγικές συνεργασίες της Ελληνικής […]

Η Ελληνική Επιστημονική Α.Ε. σε συνεργασία με το περιοδικό CNN Traveller και τον Ευρωπαϊκό Οδηγό Επιχειρήσεων Europages σχεδιάζει<...> μία πρωτοποριακή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Οι στρατηγικές συνεργασίες της Ελληνικής Επιστημονικής με κορυφαίους ηγέτες στον χώρο των παγκόσμιων μέσων ενημέρωσης, CNN Traveller και Europages, τοποθετούνται στο ευρύτερο πλαίσιο για την ανάπτυξη του κλάδου τουρισμού και την κτηματαγορά σε διεθνές επίπεδο.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερις σελίδες αφιέρωμα στο τριμηνιαίο περιοδικό CNN Traveller με θέμα τον ελληνικό τουρισμό και την κτηματαγορά. Περιλαμβάνεται παρουσίαση ορισμένων μόνο επιλεγμένων επιχειρήσεων του χώρου που εκπροσωπούν την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει η Ελλάδα. Η παρουσίαση θα λάβει μέρος στο τεύχος Ιουλίου για το διάστημα Ιούλιος, Αύγουστος, και Σεπτέμβριος 2002. Επίσης περιλαμβάνεται καταχώρηση των παραπάνω εταιριών στον ευρωπαϊκό οδηγό επιχειρήσεων της Ευρώπης Europages με παρουσία τους στο cd-rom και στο Internet στον επίσημο δικτυακό κόμβο www.europages.com για ένα έτος. H καμπάνια μεταφέρεται και στο Internet στον κόμβο Europages με banner campaign σε στοχευμένες ομάδες ενδιαφέροντος. Ο δικτυακός τόπος που θα φιλοξενήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή στην διεύθυνση www.choosegreece.info και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς ως ένας χρηστικός κατάλογος των ελληνικών επιχειρήσεων στον τουρισμό και στην κτηματαγορά με πλήρη στοιχεία επικοινωνίας και business info. Συνολικά η καμπάνια κάνει αποτελεσματική χρήση πέντε (5) μέσων ενημέρωσης.

Στόχος της καμπάνιας είναι η προσέλκυση τουρισμού υψηλού επιπέδου σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια και η δημιουργία ενδιαφέροντος για επενδύσεις σε γη και ακίνητα. Η διαφημιστική εκστρατεία αποκτά χαρακτήρα μοχλού ανάπτυξης για τις μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις με την συνεργία δύο Μέσων παγκόσμιου βελινεκούς, ανακοίνωσε η Ελληνική Επιστημονική<.>.

Προβάλλοντας το ελληνικό επιχειρείν σε ποιοτικές υπηρεσίες τουρισμού και της κτηματαγοράς με αποδέκτες περισσότερους από τρία εκατομμύρια οχτακόσιους χιλιάδες (3.8 εκατ.), από ομάδες και χώρες ενδιαφέροντος υψηλού εισοδήματος, η πολιτική αυτή διαφήμισης ενισχύει στοχευμένα αλλά και μαζικά την παρουσία της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024