Τελευταία νέα
HomeΤεχνολογίαInternet και MobileΤο `Dynamic packaging` αποτελεί το μέλλον του Lastminute.com

Το `Dynamic packaging` αποτελεί το μέλλον του Lastminute.com

Το `Dynamic packaging` θα αποτελεί πρωτεύοντα ρόλο στο ένα τέταρτο των συνολικών οικονομικών συναλλαγών του `Lastminute.com` στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Η πρόβλεψη αυτή προήλθε από την ανακοίνωση της […]

Το `Dynamic packaging` θα αποτελεί πρωτεύοντα ρόλο στο ένα τέταρτο των συνολικών οικονομικών συναλλαγών του<…> `Lastminute.com` στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.

Η πρόβλεψη αυτή προήλθε από την ανακοίνωση της εταιρίας ότι αυξήθηκαν κατά 250% οι οικονομικές συναλλαγές, που αφορούσαν το `dynamic packaging` κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών (Ιούλιος – Σεπτέμβριος), πετυχαίνοντας το ποσό των 24,5 εκατ. δολαρίων, έναντι 7 εκατ. δολαρίων, που ήταν πέρσι.

Σχετικά με μία έρευνα του Διαδικτύου, τον Ιούνιο, που αποκάλυψε ότι το 65% των πελατών προτιμούν τα μεμονωμένα ταξίδια, εκπρόσωπος του `Lastminute` είπε ότι “αυτό αποτελεί εγγύηση της επιτυχίας του `dynamic packaging` στα επόμενα χρόνια”.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι “με βάση τις σημερινές τάσεις, το `dynamic packaging` εκτιμάται να αποτελέσει τουλάχιστον το 25% του συνόλου των οικονομικών συναλλαγών στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.

Παρόλα αυτά, το `Lastminute` αποκάλυψε ότι “οι απώλειες προ φόρων ανήλθαν στα 77,2 εκατ. δολάρια από την αρχή του χρόνου ως το Σεπτέμβριο, έναντι των 47,7 εκατ. δολαρίων, που ήταν πέρσι στο ίδιο διάστημα. Όλα αυτά, τη στιγμή που ο αριθμός των πελατών άγγιξε τα 2,9 εκατ..

Ο CEO του `Lastminute` κ. Brent Hoberman δήλωσε σχετικά ότι “ενώ ακολουθούμε τις εξελίξεις στους περισσότερους βασικούς τομείς, παρόλα αυτά τα οικονομικά μας αποτελέσματα, δυστυχώς δεν ήταν τα αναμενόμενα”.

Ακόμα, αξίζει να τονιστεί ότι η εταιρία απέκτησε και τις εταιρίες Med Hotels, Travel Bargains, First Option, Gemstone Travel και Online Travel Corporation από τον Δεκέμβριο του περσινού χρόνου, κάτι που σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρίας οδήγησε αναπόφευκτα σε περισσότερα έξοδα και για αυτό το λόγο δικαιολογούνται και αυτά τα οικονομικά αποτελέσματα ως ένα βαθμό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/12/2024
29/11/2024
28/11/2024
27/11/2024
26/11/2024
25/11/2024