Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΣυζήτηση στη Βουλή τροπολογίας για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας 12ετούς διάρκειας

Συζήτηση στη Βουλή τροπολογίας για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας 12ετούς διάρκειας

Η τροπολογία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας 12ετούς διάρκειας, που θα καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες των μικρών και απομακρυσμένων νησιών, συζητήθηκε χτες, Τρίτη 18 Ιουλίου 2006, στη Βουλή…

Η τροπολογία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας 12ετούς διάρκειας, που θα καλύψει<...>τις συγκοινωνιακές ανάγκες των μικρών και απομακρυσμένων νησιών, συζητήθηκε χτες, Τρίτη 18 Ιουλίου 2006, στη Βουλή.

Όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση του το ΥΕΝ:

“Με το νέο θεσμικό πλαίσιο δημιουργούνται καλύτερες συνθήκες προσέλκυσης – δραστηριοποίησης των ναυτιλιακών εταιριών. Στόχος είναι να ενισχυθεί η επιχειρηματική πρωτοβουλία και με την αύξηση της προσφοράς παροχής υπηρεσιών να εξυπηρετηθούν πλήρως οι νησιωτικές περιοχές της χώρας, κυρίως μέσω νέων επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία.

Παράλληλα παρέχεται στην Πολιτεία η δυνατότητα να σχεδιάζει και να υλοποιεί ολοκληρωμένες και μακροχρόνιες λύσεις για την εξασφάλιση της κοινωνικής, οικονομικής και εδαφικής συνοχής της χώρας, κυρίως μέσω της αναβάθμισης της ενδονησιωτικής επικοινωνίας. Επίσης, παρέχεται στη Διοίκηση η δυνατότητα καλύτερου προγραμματισμού διενέργειας των σχετικών διεθνών διαγωνισμών.

Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας με:

  • Τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δωδεκαετούς διάρκειας για την άγονη γραμμή
  • Το χρηματοδοτικό πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων που παρέχει τη δυνατότητα χρηματοδότησης επιχειρηματικών σχεδίων με προνομιακό επιτόκιο 3,2% σταθερό για 20 χρόνια και 5ετή περίοδο χάριτος και

  • Την προσπάθεια στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την επιδότηση του ξενοδοχειακού τμήματος της κατασκευής των πλοίων,


επιδιώκει τη δρομολόγηση νεότευκτων πλοίων και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην άγονη γραμμή και γενικότερα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες“.

Για ανοιχτό παράθυρο στην κατάργηση του ορίου ηλικίας των 30 ετών που ισχύει για πλοία που επιδοτούνται, για να εκτελούν δρομολόγια στις άγονες γραμμές, έκαναν λόγο από την πλευρά τους βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κατά τη συζήτηση στη Βουλή. Μάλιστα, όπως ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Χρήστος Πρωτόπαπας, “το κόμμα του δεν δίνει λευκή επιταγή στον υπουργό”, προσθέτοντας πως “πρέπει να υπάρχει σαφή διατύπωση που θα ξεκαθαρίζει ότι κανένα πλοίο που εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές δεν θα υπερβαίνει το όριο ηλικίας των 30 ετών”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024