Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΟι Βρετανοί παραμένουν πιστοί σε ένα και μόνο θέρετρο για τις διακοπές τους
Δημοφήφισμα του sunshine.co.uk

Οι Βρετανοί παραμένουν πιστοί σε ένα και μόνο θέρετρο για τις διακοπές τους

Μια νέα δημοσκόπηση από τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο ανεξάρτητο online τουριστικό πράτορα του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει διαπιστώσει ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των εκδρομέων, που πηγαίνουν στο εξωτερικό κάθε χρόνο […]

Μια νέα δημοσκόπηση από τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο ανεξάρτητο online τουριστικό πράτορα του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει διαπιστώσει ότι περισσότερο από<...> το ένα τρίτο των εκδρομέων, που πηγαίνουν στο εξωτερικό κάθε χρόνο πάντα επιλέγουν το ίδιο θέρετρο για τις διακοπές τους. Η έρευνα ταξίδι έδειξε ότι το 36% των ταξιδιωτών που πηγαίνουν στο εξωτερικό κάθε χρόνο πάντοτε επιλέγει το ίδιο θέρετρο, με το 24% αυτών να δηλώνει ότι “αντιπαθεί την αλλαγή”.

Η δημοσκόπηση 1.926 ετήσιων παραθεριστών από το sunshine.co.uk, είχε ως στόχο να ανακαυφθούν περισσότερα για την πίστη τους στο θέρετρο διακοπών της επιλογής τους και αν Βρετανοί έχουν την τάση να είναι προσκολλημένοι με τρόπους τους, ή αν πράγματι τους αρέσουν οι αλλαγές.

Το 36% των εκδρομέων, που υποτίθεται ότι επιλέγουν τα ίδια θέρετρα κάθε χρόνο, στη συνέχεια ρωτήθηκε «γιατί δεν ερευνήσατε για διακοπές και αλλού;”. Αν και ένας 1 στους το 4, 24%, δήλωσε ότι αντιπαθεί την αλλαγή, το 51%, είπε ότι δε θα πήγαιναν αλλού σε περίπτωση που δεν κατάφερναν να πάνε στο αγαπημένο τους μέρος.

Από το 36% που επιλέγουν το ίδιο θέρετρο κάθε χρόνο, 1 στους 5 δήλωσε ότι διατήρησε ακόμη και την κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο. Μόνο το 11% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι πηγαίνουν σε διαφορετικό μέρος κάθε χρόνο. Όταν ρωτήθηκε το γιατί, το 62% δήλωσε ότι ήθελαν να δουν τον κόσμο, ενώ το 27% δήλωσε ότι επισκέπτεται νέους προορισμούς κάθε χρόνο λόγο πλήξης. Το 31% δήλωσαν ότι επισκέπτονται την ίδια χώρα κάθε χρόνο, αλλά ήδη έχουν δοκιμάσει διάφορα θέρετρα και το υπόλοιπο 22% δήλωσε ότι εναλλάσσουν κάθε χρόνο διάφορα αγαπημένα τους μέρη.

Ο Chris Brown, συνιδρυτής της sunshine.co.uk, σχολίασε σχετικά με τα ευρήματα της δημοσκόπησης: “Κοιτάζοντας τα στατιστικά στοιχεία των κρατήσεων στο site μας, παρατηρούμε ότι πολλοί άνθρωποι επανεξετάζουν τα θέρετρα κάθε χρόνο. Έτσι θελήσαμε να εξετάσουμε την ιδέα “πίστης σε ένα θέρετρο” σε λίγο μεγαλύτερο βάθος και να βρούμε τους λόγους πίσω από αυτό.

Φαίνεται ότι πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να σπάσουν τη συνήθεια να πηγαίνουν στο ίδιο μέρος ή ακόμα και το ίδιο ξενοδοχείο, κάθε χρόνο. Κατά κύριο λόγο επειδή δεν τους αρέσουν οι αλλαγές. Είναι κατανοητό ότι πολλοί είναι επιφυλακτικοί στο να δοκιμάσουν κάτι νέο, καθώς από τη στιγμή που σε κάποιον αρέσει ένα συγκεκριμένο θέρετρο, το επόμενο μέρος που θα επισκεφθεί πρέπει να είναι αναλόγων απαιτήσεων”ι>.

Και κατέληξε: “Ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να δοκιμάσουν νέους τόπους και αν είναι αρκετά θαρραλέοι, δεδομένου ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί προορισμοί διακοπών για να επιλέξουν, θα ήταν κρίμα για αυτούς να χάσουν την ευκαιρία να δουν κάτι διαφορετικό και βρίσκονται στο ίδιο μέρος κάθε χρόνο. Όπως λένε, η ποικιλία είναι το αλατοπίπερο της ζωής”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024