Kατακόρυφη άνοδο καταγράφουν οι πωλήσεις προϊόντων μέσω του Διαδικτύου, καθώς πλέον 620.000 Έλληνες το τελευταίο εξάμηνο αγόρασαν προϊόντα αξίας 550 ευρώ κατά μέσο όρο. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από πρόσφατη έρευνα της Focus Bari, σύμφωνα με την οποία τετραπλασιάστηκε…
Kατακόρυφη άνοδο καταγράφουν οι πωλήσεις προϊόντων μέσω του Διαδικτύου, καθώς πλέον 620.000 Έλληνες το τελευταίο εξάμηνο αγόρασαν προϊόντα<...> αξίας 550 ευρώ κατά μέσο όρο. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από πρόσφατη έρευνα της Focus Bari, σύμφωνα με την οποία τετραπλασιάστηκε μέσα σε δύο χρόνια ο αριθμός των καταναλωτών που κάνουν αγορές μέσω του Διαδικτύου. Το γεγονός δείχνει, μεταξύ άλλων, ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα έχει εισέλθει πλέον στη φάση της ωριμότητας.
Από την έρευνα προέκυψε ακόμη ότι οι καταναλωτές συνήθως αγοράζουν αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια (37%), pc hardware (25%), βιβλία (19%), ρούχα και αξεσουάρ (15%) και εισιτήρια (13%). Επίσης, κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία (13%), gadgets (13%), σε λογισμικό Η/Υ (13%), ηλεκτρικά είδη (12%), αλλά και σε μουσική-dvd (11%).
Είναι ενδεικτικό ότι το site του e-shop δέχεται καθημερινά περισσότερους από 90.000 διαφορετικούς επισκέπτες. Οι συνολικές παραγγελίες της επιχείρησης προέρχονται κατά 50% από το Internet, 20% από τηλέφωνο και σε ποσοστό 30% από τα 61 e-shop σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.
Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο χρησιμοποιείται για να λειτουργήσει την αποθήκη με χαμηλά αποθέματα (on line ενημέρωση των αποθεμάτων των προμηθευτών). Όλα τα παραπάνω βοήθησαν, ώστε να υπάρχει τα τελευταία 5 χρόνια μέση ετήσια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 100%.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.