Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΗ Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία εξαπάτησε τα τουριστικά γραφεία

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία εξαπάτησε τα τουριστικά γραφεία

“Εξαπατηθήκαμε από την ΕΠΟ” φωνάζουν απεγνωσμένα τα τουριστικά γραφεία που είχαν αναλάβει τη διακίνηση των φιλάθλων που μεταβήκανε στη Λισσαβόνα την Κυριακή 4 Ιουλίου για να παρακολουθήσουν τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου…

“Εξαπατηθήκαμε από την ΕΠΟ” φωνάζουν απεγνωσμένα τα τουριστικά γραφεία που είχαν αναλάβει τη διακίνηση των φιλάθλων που μεταβήκανε στη Λισσαβόνα<...> την Κυριακή 4 Ιουλίου για να παρακολουθήσουν τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με την αντίστοιχη της Πορτογαλίας για τον τελικό του Euro 2004.

Ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) επιρρίπτει την ευθύνη στην ΕΠΟ (Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία) για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι Έλληνες φίλαθλοι οι οποίοι ενώ είχαν αγοράσει το εισιτήριό τους από τα τουριστικά γραφεία τα οποία είχαν προαγοράσει εισιτήρια από την ΕΠΟ, βρέθηκαν να είναι στη Λισσαβόνα από όπου και θα παραλάμβαναν το εισιτήριο τους το οποίο όμως δεν υπήρχε πλέον. Η ΕΠΟ επικαλούμενη απώλεια των εισιτηρίων μείωσε την τελευταία στιγμή τα εισιτήρια που είχε παραγγείλει ο κάθε πράκτορας αφήνοντάς τους εκτεθειμένους απέναντι στους πελάτες τους που βρέθηκαν στη Λισσαβόνα χωρίς το εισιτήριο που είχαν αγοράσει.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα τουριστικά γραφεία που είχαν αναλάβει τη διάθεση των εισιτηρίων να υποστούν οικονομική ζημιά που ο HATTA υπολογίζει ότι ανέρχεται στο 1 εκατ. ευρώ περίπου μόνο ως λογιστική απώλεια, ενώ η δυσφήμιση που προκύπτει από τους δυσαρεστημένους πελάτες-φιλάθλους είναι ανυπολόγιστης αξίας.

Το ιστορικό

Ο ΗΑΤΤΑ σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε εχθές αναφέρθηκε λεπτομερέστερα στο χρονικό ταλαιπωρίας φιλάθλων και τουριστικών γραφείων, ώστε να διευκρινιστούν οι πραγματικές συνθήκες που αυτό έγινε λόγω της έντονης παραπληροφόρησης που διαπιστώθηκε ότι υπάρχει τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την διάθεση των εισιτηρίων του τελικού αγώνα Ελλάδας – Πορτογαλίας.

Ποια είναι η αλήθεια για την διάθεση των εισιτηρίων του τελικού ποδοσφαιρικού αγώνα Ελλάδας – Πορτογαλίας;

Τα τουριστικά γραφεία, αμέσως μετά την νίκη της Ελλάδας με την Τσεχία την Πέμπτη 1 Ιουλίου, έσπευσαν να αναζητήσουν:

  • πτήσεις charter από όλη την Ευρώπη γιατί τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής Αεροπορίας δεν αρκούσαν σε καμία περίπτωση να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες
  • εισιτήρια για τον αγώνα
  • Μετά την πρόκριση της εθνικής μας ομάδας το βράδυ της Πέμπτης, η ίδια η Ε.Π.Ο με δική της πρωτοβουλία, απέστειλε fax στα ενδιαφερόμενα γραφεία και ρωτούσε για τις ανάγκες τους σε εισιτήρια, κοινοποιώντας παράλληλα το αριθμό του τραπεζικού της λογαριασμού για την κατάθεση του αντίστοιχου ποσού. Μετά την κατάθεση των χρημάτων τα γραφεία ενημερώθηκαν ότι η παραλαβή των εισιτηρίων θα γίνει στη Λισσαβόνα την Κυριακή 4/7 το πρωί.

    Τα χρήματα πληρώθηκαν από όλα τα πρακτορεία άμεσα και ταυτόχρονα νοικιάστηκαν ισόποσες θέσεις charters.

    Πρέπει να σημειωθεί η εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία να βρεθούν αεροσκάφη από το εξωτερικό γιατί βρισκόμαστε στην τουριστική περίοδο και υπάρχουν πολλές πτήσεις τα Σαββατοκύριακα.

    Αντίστοιχα μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίστηκε στην εξεύρεση slots και parking στο αεροδρόμιο της Λισσαβόνας (όπως και χειρότερα είχε γίνει στο Πόρτο).

    Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλες οι πτήσεις προπληρώθηκαν.

    Η Ολυμπιακή Αεροπορία συνέβαλε σε μικρό βαθμό μια και διέθεσε ελάχιστα αεροσκάφη τα οποία κάλυψαν κατά κύριο λόγο ανάγκες της ΕΠΟ, την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και την Vodafone που ήταν και ο σπόνσορας της Εθνικής.

    Στις 24.00 του Σαββάτου 3/7 και ενώ τα περισσότερα charter είχαν ήδη αναχωρήσει και κάποια άλλα θα απογειωνόντουσαν σε λίγες ώρες, τα ταξιδιωτικά γραφεία έλαβαν fax της Ε.Π.Ο με το οποίο τους κοινοποιούσε ότι λόγω “απώλειας 1.200 εισιτηρίων” το κάθε γραφείο θα έπαιρνε περίπου 15% λιγότερα εισιτήρια από αυτά πού είχε ήδη πληρώσει.

    Το τι ακολούθησε από την πλευρά των φιλάθλων είναι γνωστό. Δεν ήταν όμως δυστυχώς γνωστό και δεν μπορούσαν οι φίλαθλοι να πιστέψουν ότι ήταν δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο, να μην ανταποκριθεί δηλαδή η ΕΠΟ στην υποχρέωση που είχε αναλάβει απέναντί τους και θεώρησαν ότι έφταιγαν τα τουριστικά γραφεία.

    Από τις πτήσεις που δεν είχαν ξεκινήσει αρκετοί φίλαθλοι ακύρωσαν την πτήση τους με αποτέλεσμα τη δική τους απογοήτευση αλλά και εξαιρετικά μεγάλο κόστος για τα τουριστικά γραφεία τα οποία είτε ακύρωσαν πτήσεις είτε ταξίδεψαν με άδειες θέσεις.
    Τα τουριστικά γραφεία επέστρεψαν τα χρήματα, υπάρχουν όμως μερικοί φίλαθλοι που μετά τις ανακοινώσεις της ΕΠΟ ζητούν αποζημίωση.

    Μερικοί φίλαθλοι προτίμησαν να φύγουν με δική τους ευθύνη και άλλοι ζήτησαν από τα τουριστικά γραφεία να τους βρουν εισιτήρια στη Λισσαβόνα.

    Οι τιμές των εισιτηρίων στη Λισσαβόνα για τους “τυχερούς” που βρήκαν, ξέφευγαν από κάθε λογική. Κάποιοι όμως δεν μπόρεσαν να μπουν στο γήπεδο.

    Η ΕΠΟ δηλώνει δια του Προέδρου της ότι ευθύνονται τα τουριστικά γραφεία.

    Την αποκλειστική ευθύνη έχει η ΕΠΟ η οποία αν και πήρε 12.300 εισιτήρια δεν τήρησε την υποχρέωσή της προς τα τουριστικά γραφεία.

    Η ΕΠΟ να αναλάβει τις ευθύνες της

    Ο HATTA καλεί την ΕΠΟ να αναλάβει τις ευθύνες της και :

    • να ενημερώσει τους φιλάθλους που ταλαιπωρήθηκαν και το πλατύ κοινό για την αλήθεια
    • να αποκαταστήσει την φήμη των τουριστικών γραφείων τα οποία κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες να βοηθήσουν τους φιλάθλους σε χρόνο ρεκόρ.
    • Να εξηγήσει, τελικά, σε όλους μας τι συνέβη.
    • Πόσα εισιτήρια διέθεσε η ΕΠΟ, πόσα από αυτά σε τουριστικά γραφεία και που διατέθηκαν τα υπόλοιπα από το σύνολο των 12.300 που διέθετε.
    • Αν και σε ποιες αρμόδιες πορτογαλικές αρχές καταγγέλθηκε η κλοπή και να προσκομίσει επίσημα στοιχεία
    • Ποιες ήταν οι σειρές, οι αριθμοί και η αξία των εισιτηρίων αυτών
    • Ποια μέτρα ελήφθησαν από τις πορτογαλικές αρχές ώστε τα εισιτήρια αυτά να μην χρησιμοποιηθούν
    • Πως και πότε θα αποκαταστήσει τη μεγάλη ζημιά που υπέστησαν τα τουριστικά γραφεία

    Όπως δήλωσε κατηγορηματικά ο πρόεδρος του HATTA Γιάννης Ευαγγέλου, ο Σύνδεσμος αν δεν λάβει υπεύθυνες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα αναγκαστεί να ακολουθήσει την δικαστική οδό.

    Η θέση της ΕΠΟ

    Εν τω μεταξύ σε προχθεσινή (7 Ιουλίου) συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, Βασίλης Γκαγκάτσης αναφερόμενος στο θέμα των εισιτηρίων δήλωσε ότι “Πήραμε για τον τελικό και τα 12.300 εισιτήρια που προβλεπόταν να πάρουμε από την UEFA. Διαθέσαμε 8.700 στα πρακτορεία, αλλά τα ίδια έφεραν τον κόσμο χωρίς πρόβλεψη. Είχαμε καταγγελίες από διάφορα άτομα ότι τους είχαν φέρει με την υπόσχεση ότι τα εισιτήρια είναι κρατημένα. Αναγκαστικά θα έμεναν εκτός γηπέδου. Μίλησα προσωπικά με την κ. Πετραλιά και τον κ. Ορφανό και αποφασίσαμε να περικόψουμε τον αριθμό των εισιτηρίων στα πρακτορεία. Ενώ λοιπόν είχαν ενημερωθεί, έφεραν κι άλλα άτομα. Η ΕΠΟ ήθελε να εξυπηρετήσει, γι αυτό εξάλλου ήμασταν εκεί. Ενημερώσαμε να μην ταξιδέψουν κάποιοι, για να εξυπηρετηθούν όσοι βρίσκονταν ήδη στην Πορτογαλία. Τα εισιτήρια ήταν 12.300, ήταν δυστυχώς αδύνατο να μπουν όλοι”.

    Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

    Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

    Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

    Ετικέτες
    14/05/2024
    13/05/2024
    10/05/2024
    09/05/2024
    08/05/2024
    02/05/2024