Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςeasyJet: Υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων σε όλες τις πτήσεις
Αερομεταφορές

easyJet: Υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων σε όλες τις πτήσεις

Έρευνα που έγινε στις δοκιμαστικές πτήσεις σε 800.000 περίπου επιβάτες, έδειξε ότι πάνω από το 70% των επιβατών πιστεύει ότι η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων είναι καλύτερη από το ισχύον σύστημα κράτησης της easyJet, λόγω της βελτιωμένης εμπειρίας επιβίβασης.

Η easyJet, έπειτα από την επιτυχημένη δοκιμή της υπηρεσίας κράτησης συγκεκριμένων θέσεων που ξεκίνησε τον Απρίλιο 2012 σε περισσότερες από 6.000 πτήσεις και στο πλαίσιο του ευρύτερου του στόχου της να προσφέρει άνετα και οικονομικά ταξίδια, πρόκειται να εφαρμόσει την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων σε όλο το δίκτυό της, από το Νοέμβριο του 2012.

Έρευνα που έγινε στις δοκιμαστικές πτήσεις σε 800.000 περίπου επιβάτες, έδειξε ότι πάνω από το 70% των επιβατών πιστεύει ότι η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων είναι καλύτερη από το ισχύον σύστημα κράτησης της easyJet, λόγω της βελτιωμένης εμπειρίας επιβίβασης, ενώ ως αποτέλεσμα αυτής της εμπειρίας που είχαν, πάνω από το 60% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν την easyJet στο μέλλον.

Η easyJet προχώρησε στη δοκιμαστική εφαρμογή της υπηρεσίας κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, επειδή έρευνα σε επιβάτες έδειξε ότι η υπάρχουσα διαδικασία επιβίβασης προκαλούσε άγχος για ορισμένους επιβάτες, καθώς και σε μερικές περιπτώσεις, εξαιτίας αυτού το δεδομένου απέφευγαν να ταξιδέψουν με την εταιρεία. Ο βασικός στόχος της μελέτης ήταν η βελτίωση ικανοποίησης των πελατών, δίχως να επηρεάζει την ηγετική θέση που διαθέτει η easyJet όσον αφορά στην ακρίβεια και συνέπεια χρόνου των πτήσεων της, καθώς και χωρίς να υπάρχει επιπλέον κόστος – γεγονός που επιτεύχθηκε στη δοκιμασία αυτή.

Η Carolyn McCall, Chief Executive of easyJet, δήλωσε: “Αυτό είναι ένα παράδειγμα της προσπάθειας που καταβάλλει η easyJet  για να κάνει τα ταξίδια πιο άνετα και προσιτά για τους επιβάτες της. Οι πελάτες μας ζήτησαν να προχωρήσουμε δοκιμαστικά σε κρατήσεις συγκεκριμένων θέσεων και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη θετική ανταπόκριση των επιβατών κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου. Το πιο σημαντικό είναι ότι αποδείξαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και παράλληλα να πετύχουμε  ακρίβεια και συνέπεια χρόνου στις πτήσεις μας, δεδομένο που εκτιμούν ιδιαίτερα οι επιβάτες.    

Η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων δίνει στους επιβάτες μας μια καλύτερη εμπειρία επιβίβασης και προσφέρει την επιλογή συγκεκριμένης θέσης, σε όσους το επιθυμούν. Στις δοκιμαστικές πτήσεις που εφαρμόστηκε αυτή η υπηρεσία, οι θέσεις κατανεμήθηκαν στους περισσότερους επιβάτες την ώρα του check – in. Κάποιοι από τους επιβάτες επέλεξαν συγκεκριμένες θέσεις, με επικρατέστερες, τις θέσεις σε μπροστινές σειρές για να μπορούν να αποβιβαστούν πιο γρήγορα από το αεροσκάφος και τις θέσεις που βρίσκονται κοντά στις εξόδους κινδύνου για επιπλέον χώρο για τα πόδια.

Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η κίνηση θα κάνει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας πιο ευτυχισμένους όταν ταξιδεύουν με την easyJet και θα προσελκύσει νέους επιβάτες να πετάξουν μαζί μας στο μέλλον”.

Στους επιβάτες που δεν επιθυμούν να πληρώσουν επιπλέον για συγκεκριμένη θέση στις πτήσεις με την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, η easyJet θα τους κατανέμει μία θέση χωρίς χρέωση. Επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί έχοντας κάνει μια κράτηση, θα κάθονται μαζί όπου αυτό είναι δυνατόν, μέσω του συστήματος κρατήσεων της easyJet που χρησιμοποιεί τον πιο προηγμένο αλγόριθμο κρατήσεων στην παγκόσμια αεροπορία.  

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία που προέκυψαν από τις δοκιμαστικές πτήσεις:

  • Στα μικρότερης διάρκειας ταξίδια η θέση 6A ήταν η πιο “περιζήτητη”, ενώ στα μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια ήταν η θέση 1A
  • Στα μικρότερης διάρκειας ταξίδια η θέση 16B ήταν η λιγότερο δημοφιλής, ενώ αντίστοιχα στα μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια ήταν η θέση 9B
  • Οι επιβάτες προτιμούσαν θέσεις στην αριστερή πλευρά του αεροσκάφος με την ένδειξη Α, Β και C σε σχέση με τις θέσεις D, E και F.

H υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων θα συνεχιστεί να προσφέρεται δοκιμαστικά σε συγκεκριμένες πτήσεις της easyJet, μέχρι να εφαρμοστεί σε όλο το δίκτυο της, στις εξής ημερομηνίες:

  • Υπηρεσία από/προς Gatwick South, Luton, Stansted, Southend, Bristol και Glasgow: 13 Νοεμβρίου
  • Gatwick North, Milan Malpensa, Rome Fiumicino και Charles de Gaulle στο Παρίσι: 20 Νοεμβρίου
  • Belfast, Εδιμβούργο, Liverpool, Manchester, Newcastle, Basel, Γένοβα, Lyon, Nice, Toulouse,  Orly Παρίσι, Μαδρίτη, Λισσαβόνα και Berlin Schönefeld: 27 Νοεμβρίου.

Η easyJet θα κατανέμει σε όλους τους επιβάτες μία θέση, χωρίς επιπλέον χρέωση. Πλέον, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν σε ποια θέση θα κάτσουν, έναντι επιπρόσθετου κόστους, όταν θα κάνουν κράτηση των πτήσεων τους, ή να την προσθέσουν αργότερα για να εξασφαλίσουν που ακριβώς θα κάθονται.
Υπάρχουν 3 ζώνες τιμών, ανάλογα την επιλογή θέσης:  

  • £12 για επιπλέον χώρο για τα πόδια (πρώτη σειρά θέσεων και θέσεις κοντά στις εξόδους κινδύνου)
  • £8 για τις μπροστινές θέσεις (σειρές 2-5 σε αεροσκάφος A319 ή 2-6 σειρές σε αεροσκάφος A320)
  • £3 για όλες τις λοιπές θέσεις.

Η easyJet εφάρμοσε δοκιμαστικά την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων κατά τη θερινή περίοδο, την πιο δραστήρια περίοδο της εταιρίας, για να ελεγχθεί  η λειτουργικότητα των νέων συστημάτων και των διαδικασιών. Η εταιρία θα εφαρμόσει την υπηρεσία αυτή το χειμώνα, που η κίνηση είναι λιγότερη, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση από ένα σύστημα στο άλλο.

Η δοκιμαστική περίοδος εφαρμογής έδειξε ότι η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων είναι εφικτή, πετυχαίνοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα  ακρίβειας και συνέπειας χρόνου των πτήσεων και χωρίς να υπάρχει επιπλέον κόστος.

Η κάτοχοι της κάρτας easyJet plus! καθώς και επιβάτες που επιλέγουν Flexi Fare, θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση θέσης χωρίς χρέωση, καθώς και να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του Speedy Boarding- που τους επιτρέπει να κάνουν χρήση των Speedy Boarding check-in desks και να επιβιβαστούν πρώτοι στο αεροσκάφος.

Επιβάτες που θα κάνουν κράτηση θέσεων στις πρώτες σειρές καθώς και στις θέσεις κοντά στις εξόδους κινδύνου, θα έχουν πρόσβαση στα Speedy Boarding check-in desks και θα επιβιβάζονται πρώτοι στο αεροσκάφος.

Οι επιβάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση και τους ενδιαφέρει να μάθουν εάν στην πτήση τους θα έχει εφαρμοστεί η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, κατά τη διάρκεια μετάβασης στο νέο σύστημα, μπορούν να επισκεφθούν το http://easyjet.u5e.com/allocated-seating/en.html.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024