Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΟι υπηρεσίες check-in της Aegean εξελίσσονται
Οι επιβάτες κερδίζουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο

Οι υπηρεσίες check-in της Aegean εξελίσσονται

Απαραίτητη η χρήση των web check-in και mobile check-in από 1/12/2011 για όλους τους επιβάτες που αναχωρούν από τα αεροδρόμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Βαρκελώνης, Βρυξελλών, Φρανκφούρτης, Λάρνακας, Λονδίνου-Heathrow και Στουτγάρδης.

Η Aegean εξελίσσει τις υπηρεσίες της και απλοποιεί τις διαδικασίες, με στόχο οι επιβάτες της να ταξιδεύουν πιο άνετα και ευχάριστα αλλά και να εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο. Στo πλαίσιο αυτό, από 1η Δεκεμβρίου 2011, η εταιρεία απλοποιεί ακόμη περισσότερο την διαδικασία του check-in ώστε όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με πτήσεις της Aegean, να μπορούν πλέον να πραγματοποιούν το check-in αποκλειστικά, με μία από τις παρακάτω ήδη γνωστές υπηρεσίες της:

Το Web check-in, μέσω του aegeanair.com, είναι διαθέσιμο 48 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Από οποιονδήποτε υπολογιστή, εκτυπώνεται η κάρτα επιβίβασης ώστε να επιδεικνύεται στα σημεία ελέγχου του αεροδρομίου και στην πύλη αναχώρησης.

Tο Mobile check-in, μέσω του mobile.aegeanair.com, είναι διαθέσιμο 24 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Σε οποιοδήποτε κινητό με πρόσβαση σε internet, αποστέλλεται η κάρτα επιβίβασης με την μορφή δυσδιάστατου γραμμωτού κώδικα (2D Barcode), η οποία επιδεικνύεται στα σημεία ελέγχου του αεροδρομίου και στην πύλη αναχώρησης.

Για τα αεροδρόμια που δεν υποστηρίζουν το Mobile check-in με την μορφή 2D Barcode (Βερολίνο, Βιέννη Ρώμη, Κωνσταντινούπολη, Μαδρίτη, Μιλάνο, Μόναχο, Μόσχα, Παρίσι, Τελ Αβιβ), αποστέλλεται στο κινητό η “Επιβεβαίωση Check-in” και εκτυπώνεται η κάρτα επιβίβασης από τα check-in counters.

Η διαδικασία πραγματοποίησης του web check-in και του mobile check-in είναι απλή και κατανοητή. Είναι διαθέσιμη σε 5 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά), υποστηρίζει όλους τους τρόπους check-in (με επιστροφή ή ανταπόκριση) χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις υπολογιστών.

Για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με αποσκευές, ειδικά “drop off baggage” check in counters θα είναι διαθέσιμα για την παράδοσή τους και την άμεση εξυπηρέτηση των επιβατών.

Ειδική μέριμνα θα υπάρχει για την εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες, για όσους ταξιδεύουν με κατοικίδια και για τα ασυνόδευτα παιδιά.

Σε όλα τα αεροδρόμια λειτουργούν ξεχωριστά check-in counters, για την εξυπηρέτηση των επιβατών που ταξιδεύουν Business Class ή είναι κάτοχοι της χρυσής κάρτας του προγράμματος τακτικών επιβατών Miles & Bonus.

Σημειώνεται ότι, η χρήση των web check-in και mobile check-in θα είναι απαραίτητη από 1η Δεκεμβρίου 2011 για όλους τους επιβάτες που αναχωρούν από ένα από τα παρακάτω αεροδρόμια:
– Αθήνα
– Θεσσαλονίκη
– Βαρκελώνη
– Βρυξέλλες
– Φρανκφούρτη
– Λάρνακα
– Λονδίνο-Heathrow
– Στουτγάρδη

Εναλλακτικά, για τους επιβάτες που δε θα επιλέξουν έναν από τους παραπάνω τρόπους check in, παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης ελέγχου του εισιτηρίου τους από τα ειδικά μηχανήματα (self check in kiosks), στα παραπάνω αεροδρόμια 24 ώρες έως και 30 λεπτά πριν από  την πτήση σας. Το προσωπικό της Aegean σε όλα τα αεροδρόμια θα είναι εκεί διαθέσιμο για να φροντίσει όλες τις επιπλέον ανάγκες των επιβατών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024